mrblond

New Member
Някой има ли информация или впечатления от тази организация?
Ще съм благодарен за информация по въпроса.
В момента съм на прага да ги пробвам като метод за плащане (виртуален пос терминал) на интернет сайта си.

Връзка към сайта им: https://www.mypos.eu/
 
Последно редактирано:
Лично аз за пръв път го чувам това. Но изглежда някак надеждно.
 
Мога да ти дам промо код за -10% от онлайн магазина им, ако решиш, че искаш физически терминал.
 
Благодаря на отзовалите се! Нужно е още инфо. Дотук е ясно, че не са познати.
Все пак, при регистрацията ти вземат всички лични данни и данните на фирмата и всички постъпили плащания отиват в техните ръце, така че...
Издават ти карта MyPos - Visa и твърдят, че може да теглиш с нея от всеки банкомат.
Обаче каква е гаранцията, че след 6 месеца или година, сайтът им няма да изчезне, заедно със сметките в него.
 
Гаранция няма, тъй като гарантирани са само депозитите, а това не е депозитна сметка.

Все пак MyPos, както и Leupay са свързани с Айкарт, тоест имат си всички необходими лицензи за тази дейност от страна на БНБ.
 
Представител за България е „Айкарт“ АД. Банковите сметки са при тях, BG34INTF........, INTFBGSF. Валутните сметки от 01.04.2018 стават английски.

myPOS Europe Ltd., address: Level 33, 25 Canada Square, Canary Wharf, London, England, E14 5LB, company number 10630670, authorized and regulated by the Financial Conduct Authority as an Electronic Money Institution, reference number 900826 under the Electronic Money Directive 2009/110/EC (the “EMD”) and The Electronic Money Regulations 2011 and The Payment Service Regulation 2017, providing e-money and payment services in the EEA as of 1st of April 2018. Member of SWIFT and SEPA, BIC code: MPOSGB2L

POS терминалите им са на прилични цени и работят добре и бързо. Картите им са ок, доставка 1 ден и работят като нормална бизнес VISA. По сметките сумите са видими почти веднага след плащане през POS и може да се тегли с картата веднага. Единствено имат някава параноя за онлайн услугите. На няколко клиента отрязаха онлайн услугите "от съображения за сигурност", без други обяснения и окончателно.

Бихме искали да Ви информираме, че въз основа на извърпеният от нас рисков анализ, както и поради съображения за сигурност, Вашите myPOS Online услуги бяха прекратени.
Бихме желали да знаете, че все още можете да се възползвате от другите функции на Вашата myPOS сметка.


Поддръжката е по чат и имейл, но отговарят бързо и на български, явно от Айкарт. Плъгина за woocommerce e бъгъв, една транакция минава, следващата не, по-следващата минава. С една и съща карта, за една и съща сума и данни за купувача.

За картови плащания ползвайте БОРИКА.
 
Последно редактирано:
Поддръжката е по чат и имейл, но отговарят бързо и на български, явно от Айкарт. Плъгина за woocommerce e бъгъв, една транакция минава, следващата не, по-следващата минава. С една и съща карта, за една и съща сума и данни за купувача.

Това с плъгина за woocommerce сигурно ли е, че е глобален проблем, а не е единичен случай? Питам, тъй като обмислям да ги ползвам в моя онлайн магазин и това, което си написал малко ме спира.
 
Някой има ли информация или впечатления от тази организация?
Ще съм благодарен за информация по въпроса.
В момента съм на прага да ги пробвам като метод за плащане (виртуален пос терминал) на интернет сайта си.

Връзка към сайта им: https://www.mypos.eu/


Здравейте,

Аз работя в myPOS и ще се радвам да ви предоставя повече информация. Фирмата е създадена през 2014 г. като към момента имаме над 80000 клиента в Европейската икономическа зона (ЕИЗ).
Имаме офиси и представителства в почти всички страни в Европа. От скоро предлагаме услугите си и за България, като имаме офиси в гр. София и гр. Варна, в които работят над 500 човека. В началото на 2018 г. отворихме и физически магазин в Хил Тауърс, София. Магазин на myPOS има и в Лондон, а до средата на годината ще отворим физически магазини в Амстердам, Париж и Милано. (Ъпдейт: към декември 2019 г. вече имаме магазини в Лондон, Амстердам, София, Милано, Барселона, Антверпен и Париж; за 2020 г. имаме планове да отворим още 10+ магазина в други европейски градове).

Конкретно по въпроса за виртуалния ПОС терминал, предполагам визирате решенията за електронна търговия (https://www.mypos.eu/bg/online-payments) - предлагаме безплатни разширения за най-популярните платформи за ел. търговия в света, като при необходимост от съдействие или проблеми с интеграция/работа на онлайн решенията, екипът ни е на линия, за да ви помогне (за онлайн модули може директно да пишете до [email protected], за да ви отговорят колегите от IT отдела).

Винаги може се свържете и с нашия Център за обслужване на клиенти (предлагаме обслужване на български език) по телефон, имейл, live chat или през Facebook Messenger.


Поздрави,
Марински
 
Последно редактирано:
Привет Марински,

Отдавна си късам нервите с продуктите на Ай Кард. За пореден път си правя експеримент да ви пробвам и се разочаровам.
Какви са тези 80 000 клиенти като апликацията ви не работи.
- От два дена се мъча да верифицирам акаунт и мобилната ви апликация дава грешка.
- Единствените БГ телефони които се появят са в офиса ви в София и те дават, че не съществуват.
- Писах мейл, няма отговор.
- От двадесет опита постоянно дава Away. Имах късмет и веднъж се свързах с някой който ми каза да преинсталирам APP-a и той щял да ме чака на линия да види какво е станало. Ама как така като аз пиша от същия тоя апп който ще трябва да махна..
- Какви са тия 500 човека служители и какво работят не знам но постянно има дразнещи дефекти с продуките ви и не сте хич комуникативни.
- Току що се свързах със съпорта през британския телефон. Проблема е, че телефона ми е твърде нов :(
- Сайта на всякъде решава да ползва езика от браузъра и ми слага разни неща на Български като за да е по-голям кефа ми гледа и IP и разни други неща ги плющи на Немски защото сега съм в Германия и кефа е пълен...
- И това което най-много ви харесвам е анонимния мейл съпорт. Никога няма име.
Има някои неща които много ми харесват във вашите продукти но определено тестовете и UX не са ви важни :(

Харесва ми дизайна на продуктите ви. Поздрав на креативния отдел или личност. Определно бих се запознал с него/нея/тях...

Владимир Костов
 
Здравей, @vladeto.

Съжалявам да чуя, че си срещнал проблеми при верифицирането на профила. Писах ти на лично съобщение, ще ми трябва номера на тикета, който си получил като си писал мейл на съпорта, за да разбера какъв е бил проблемът с апа и да помогна (ако все още има нужда, и да няма нужда, моля да ми го изпратиш за да проверя какво точно е станало).

За референция при нужда от съдействие, изпращам телефона и имейла на Центъра за обслужване на клиенти в България: +359 2 492 84 38, [email protected], може да отправите запитване и през чата в сайта и контактната форма в сайта, както и на лично съобщение през Facebook страницата.
 
Привет и благодаря за включването.

На този етап няма да работя с mypos. Отказаха ми верификация на акаунта. Дейсността на фирмата е свързана с хазарт и се оказа, че не са имали подобно запитване. Отне два месеца да кажат НЕ.

Още повече и условията които предлагат не са кой знае колко добри...

- Излишна бюрокрация.
- Измислиха си някакви правила за единия съдружник за да им пратя и неговата лична карта.
- Един месец никой нищо не знае. Скъсах са да звъня. Викат не знаем, ще получите мейл. Ами казвам, дайте телефон да се чуя с някой който знае...
- Чакаме казва офиса в Лондон да даде становище....

Хипер бавно и неадекватно.

Определено не препоръчвам.
 
Аз ги ползвам и няма да сгрешите! Имат много функции, денонощна линия и са коректни! С две ръце за тях! За разлика от пайсера(голям т...к) тези са номер 1.
 
Препоръчвам ги, за кратко имах възможност да се запозная с услугите им, след това се захванах да работя друго. По спомен още от преди години, стартираха като Българска компания, после някой ги купи през 2014-та. По-спомен официалния им не толкова силен старт беше около 2012-та или 2013-та
 
Липса на съпорт, некачествени и ненадеждни продукти, неадекватно онлайн банкиране - в друга тема съм писал по-подробно.
Тотално не ги препоръчвам.

Само накратко - 8ми работен ден правя нечовешки усилия да получа обратна връзка защо фискалното устройство не приема плащания с карта. Обещават и не си изпълняват, лъжат... абсолютна гавра.

Тотално не ги препоръчвам
 
То имаше проблеми ( и все още има ) с всички пос доставчици. Една седмица тука в околията никъде никакъв пос не работеше, а бонус дори банкоматите ( защо не знам, ква връзка ) безжичните им четци не работеха с карти.
 
Ежедневно плащам, тегля, безконтактно - проблеми не съм имал. Дори да е някакъв генерален проблем, все за 8 дни могат да ми го кажат, а не всеки ден да хабя часове да се свързвам с тях и да прося информация. Най-доброто, което досега съм постигнал е “предадено е на техническия екип, очаквайте да ви пишат, ние сме с вързани ръце.” На 3 пъти обещават становище “до края на деня” и трите пъти нищо… Всичко съм документирал и чакам разрешаване на случая, за да дам повече публичност.
 

Горе