Привет Марински,
Отдавна си късам нервите с продуктите на Ай Кард. За пореден път си правя експеримент да ви пробвам и се разочаровам.
Какви са тези 80 000 клиенти като апликацията ви не работи.
- От два дена се мъча да верифицирам акаунт и мобилната ви апликация дава грешка.
- Единствените БГ телефони които се появят са в офиса ви в София и те дават, че не съществуват.
- Писах мейл, няма отговор.
- От двадесет опита постоянно дава Away. Имах късмет и веднъж се свързах с някой който ми каза да преинсталирам APP-a и той щял да ме чака на линия да види какво е станало. Ама как така като аз пиша от същия тоя апп който ще трябва да махна..
- Какви са тия 500 човека служители и какво работят не знам но постянно има дразнещи дефекти с продуките ви и не сте хич комуникативни.
- Току що се свързах със съпорта през британския телефон. Проблема е, че телефона ми е твърде нов
- Сайта на всякъде решава да ползва езика от браузъра и ми слага разни неща на Български като за да е по-голям кефа ми гледа и IP и разни други неща ги плющи на Немски защото сега съм в Германия и кефа е пълен...
- И това което най-много ви харесвам е анонимния мейл съпорт. Никога няма име.
Има някои неща които много ми харесват във вашите продукти но определено тестовете и UX не са ви важни
Харесва ми дизайна на продуктите ви. Поздрав на креативния отдел или личност. Определно бих се запознал с него/нея/тях...
Владимир Костов