Клиент съм на myPOS и закупих N5 Fiscal устройството им преди 6 месеца - уж прясно ъпгрейднатата версия. В началото работеше окей - имаше от време на време леки проблеми с връзката, но не го използвах така интензивно и не беше проблем.
Предния месец ми се обадиха да го сервизират - да му разширяват нещо паметта. Така и така за мен беше отпуска, супер тайминг се получи. Проблемите ми започнаха от средата на септември - устройството започна да не може да приема картови плащания - отначало дори не обръщах внимание, приех го за временно затруднение. Да, но не - проблемът продължи...
Накратко:
Устройството не може да приема картови плащания без включен wi-fi (грешка 11). С включен wi-fi времето за зареждане на екрана за поставяне на карта е 25 секунди, а времето от успешното прочитане на картата до издаване на фискалния бон е 1:25 секунди.
Всичко е описано и изпратено на съпорт екипа преди повече от седмица - все още няма отговор.
В допълнение:
Клиентското им обслужване не е просто трагедия - то просто липсва. Това да правя ежедневни опити с часове да се свържа с някого от фирмата - не мога да намеря думи как да го опиша. В редките успешни случаи да се свържа с чата или по телефон се отговаря като по шаблон "предали сме на техническия екип. Очаквайте да се свържат с вас". Това е вече повече от седмица и вече на 3 пъти имам обещания "днес-утре" и стоя и нищо. В безсилието да получа обратна връзка дори отидох до офиса им, за да получа някакъв отговор - отново любезно "предали сме на техническия екип. Очаквайте да се свържат с вас". Дори повече - ЛИЧНО търговецът се ангажира да ми се обади... обади ми се, ама друг път. Всеки път наново се свързвам, цитирам номера на тикета и дори се налага да обяснявам за какво става въпрос във въпросния тикет. Пълна аматьорщина и пародия. Абсолютно не разбирам защо устройството не може да работи без да си се свързал с wifi... Това прави невъзможно дори един касов бон за кеш плащане да пуснеш, без да съм намерил/пуснал wifi, тотален абсурд.
Да не говорим за дизайна на платформата/банкирането - по-абсурдно нещо е трудно да бъде направено. Може да бъде пример в много групи "как НЕ се прави". То са нефункционални филтри, неработещи темплейти, противоречащи си лейбъли... В началото бях надъхан и им пусках обратна връзка с идеята нещата да се подобрят, така че да мога например ежемесечните осигуровки да ги плащам не за 1 час, а по-кратко. "Срещнах" се с арменския поп отново... след втората ми обратна връзка просто се отказах. Най-тъжното е, че съдейки по linkedin, изглежда имат не малък екип дизайнери и се замислям какво работят изобщо те. Да правят лъскави бутончета ли или да ги направят да работят?!
В заключение:
Стоя си с неработещо устройство, празни обещания и очаквам някой от myPOS да каже как мога да имам работещо устройство и да не се червя пред клиентите... вече 6ти работен ден, откакто официално съм подал сигнал.
Съжалявам, че им се доверих и че продължава да се налага да хабя ресурс...