Здравей, Стоимене,
Понеже наскоро правих почти същото и си писах със суперхостинг, поствам тук техния отговор:
Понеже наскоро правих почти същото и си писах със суперхостинг, поствам тук техния отговор:
13 Май 2017 01:22
Здравейте,
За да можете да ползвате отдалечен достъп до базите данни, първо е необходимо да активирате отдалечения достъп през клиентския ви профил и след това да инсталирате OpenVPN, локално на вашия компютър.
Това можете да направите от Вашия клиентски профил -> Отдалечен достъп до бази данни, като повече информация ще намерите на нашата помощна страница на адрес:
https://help.superhosting.bg/activate-remote-db-access.html
На контактния имейл адрес ще получите писмо, съдържащо необходимите данни за връзка през OpenVPN (потребител и парола).
Ако нямате инсталиран OpenVPN, на следния адрес ще можете да получите повече инфорамция как можете да направите това:
https://help.superhosting.bg/openvpn-installation.html
В полето за разрешени хостове сме добавили "%" , като след успешно извършени процедури, които сме посочили по-горе не би трябвало да имате проблем.
Искаме да допълним, че достъпът се предоставя само и единствено с цел администрация на базите данни. Не се допуска използването му от приложения, работещи на компютърни системи, различни от тази, на която е разположена съответната база данни.
В случай, че е необходим отдалечен достъп до базите данни за външни приложения, можете да разгледате нашите сървърни решения - VPS и Нает сървър. При тях Вие разполагате с пълен достъп и възможност да се инсталира и конфигурира необходимия софтуер.
С нашите предложения за VPS можете да се запознаете на адрес: https://www.superhosting.bg/web-hosting-page-servers-vps.php
С уважение,
Отдел "Техническа поддръжка" | СуперХостинг.БГ
www.superhosting.bg | www.blog.superhosting.bg
Помощна страница: www.help.superhosting.bg
НОВО ПОКОЛЕНИЕ ХОСТИНГ