Nginx Ускорен Споделен Хостинг в Европа, Северна Америка, Азия и Австралия

coolice

Owner
Минаха се 5 години откакто започнахме да предлагаме хостинг с DirectAdmin - време е за кратък отчет и продължаваме напред...


Всичките ни DirectAdmin сървъри вече са като минимум с версия 8 на Cloud Linux... за DirectAdmin базирания Nginx и Cloud Hosting приключихме с ъпгрейдите на операционната система, от които страдат повечето хостинг доставчици тази година... (до 2029, когато приключва живота на тази версия на операционната система... ) ...

Около 20 процента от сървърите са ни с най-новия Cloud Linux 9 с EOL през 2032 годна...

Продължаваме с програмата си, да налагаме увеличаване на процента на сървърите ни с Ubuntu Pro и Debian (версия 12 в момента)*, като нивото на проникване доближава 40% ...

90% + от продукщън сървърите са ни са AMD (Ryzen и EPYC) процесори, което освен че осигурява максимална производителност, е икономично от към разход на енергия... Като ще подчертая, че в Европа ползваме предимно дата центрове които ползват Атомна Енергия или Хидро + Перки, както и като допълнение част от тях са с водно охлаждане (много по енергийно ефективно спрямо дата центровете с въздушно охлаждане) - Моля свържете се със съпорта ако искате да ви предложим максимално зелено решение с минимален въглероден оптечатък...


Новото за 2024 година че вече имаме присъствие в 12 локации на 4 континента (Европа, Северна Америка, Азия и Австралия) от които 8 физически и 4 гео локации с максимално нисък пинг...

Локациите в момент може да ги видите на скрииншота...

В Европа - България, Германия, Холандия Италия, Великобритания, Испания, Франция

В Северна Америка - САЩ Изток, САЩ Запад и Канада - (изток или запад избира се на страницата за поръчка)

В Азия - Сингапур

В Австралия - Сидни


* Налагаме използването на Ubuntu и Debian сървъри поради две причини:

1. По-нова версия на kernel осигурява по висока производителност особено за АМД базирани процесори

2. Много по-лесен ъпгрейд на операционната система до следваща версия. При Debian ъпгрейд от версия 11 до 12 отнема около 10 минути с по-малко от пет минути даунтайм... при Ubuntu do-release-upgrade отне около 15 минути с рестарта и леко пипване на конфигурационни файлове с минимален риск за файловете... - за сравнение при RedHat базираните дистрибуции като CloudLinux 7 и до скоро Centos 7 които масово се ползват от доставчиците на споделен хостинг - Elevate ъпгрейда отнема около два часа даунтайм и има няколко фази при една от които може напълно да се направи системата unbootalbe и да се наложи възстановяване на машината от бекъп ...

Скрииншот как изглежда DirectAdmin при нас - като класически панел...

DirectAdmin-UI.webp



Линк до плановете: https://coolicehost.com/web-hosting.html
 
Забравих да добавя че на споделения хостинг в Азия и Австралия както и в USA - East се предлага както IPv4 адрес едновременно и native IPv6 адрес от които работи сайта ви (работи с нашия dns cluster) ... и скоро очакваме че ще има IPv6 адреси и на другите локации в Северна Америка - USA West и Канада...

Европа засега ще почака заради многото локации но в бъдеще ще го помислим...
 
Последно редактирано:
Шашна ме с параметрите на хост плановете но Inodes ограничението не ми харесва. Иначе браво и успех за напред. :)
 
А куция билинг кога ще разкарате?
Какво не му харесваш? :)
Ползваме къстам тема надградена над тази на хостбил.
Шашна ме с параметрите на хост плановете но Inodes ограничението не ми харесва. Иначе браво и успех за напред. :)
По принцип даваме отгоре, ако някой го закъса, но трудно се удрят, от опит, освен, ако някой кеш плъгин не е зарязан да генерира файлове, или тъмбмейли, които са напълно излишни.
 
Супер сте, само 1 съвет ако желаете. За 5 години работа, виждам че социалните мрежи са занемарени - яко. Наемете някой да се грижи за тях, тъй като в момента фейсбука прилича по-скоро на Meme страница :D Късмет за напред и само нагоре!
 
Супер сте, само 1 съвет ако желаете. За 5 години работа, виждам че социалните мрежи са занемарени - яко. Наемете някой да се грижи за тях, тъй като в момента фейсбука прилича по-скоро на Meme страница :D Късмет за напред и само нагоре!
Ако им видиш първо фейсбук страницата ще помислиш че става дума за някой 16 годишен със сървъв в хола наистина.
 
Какво не му харесваш? :)
Ползваме къстам тема надградена над тази на хостбил.

По принцип даваме отгоре, ако някой го закъса, но трудно се удрят, от опит, освен, ако някой кеш плъгин не е зарязан да генерира файлове, или тъмбмейли, които са напълно излишни.
Абсурден е, Clientexec e много по приятен от към потребителска гледна точка.
Въобще няма логика да ползвате нещо такова динозавърско при тия иновации в услугите.
 
Ако им видиш първо фейсбук страницата ще помислиш че става дума за някой 16 годишен със сървъв в хола наистина.
Да, затова съм го дал като съвет. За 5 години няма как да говорим за сървър в хола ... Пък и ще се очудиш с колко фирми работя, които правят обороти над 10-15м на година, чийто соц. мрежи и google my business профил изглеждаха покъртително.
 
Супер сте, само 1 съвет ако желаете. За 5 години работа, виждам че социалните мрежи са занемарени - яко. Наемете някой да се грижи за тях, тъй като в момента фейсбука прилича по-скоро на Meme страница :D Късмет за напред и само нагоре!
Не сме много по социалните мрежи, ползваме ги за канал за комуникация, отколкото да обяснявам колко сме яки. :)

Дано не ви е водещо това. :) Но скоро ще ги раздвижим и тях. Лично ще имам грижата. Щом това е кусура, добре. :)
Да, затова съм го дал като съвет. За 5 години няма как да говорим за сървър в хола ... Пък и ще се очудиш с колко фирми работя, които правят обороти над 10-15м на година, чийто соц. мрежи и google my business профил изглеждаха покъртително.

И аз не знам за 16-годишен сървърджия. Защото и обратния пример е дори по-срещан. Залива се с реклама и се движат на пълни обороти социалните мрежи, а след това виждаш на какво си се набил. :)

Но определено ще вземем критиката си под внимание. ;)
 
Не сме много по социалните мрежи, ползваме ги за канал за комуникация, отколкото да обяснявам колко сме яки. :)

Дано не ви е водещо това. :) Но скоро ще ги раздвижим и тях. Лично ще имам грижата. Щом това е кусура, добре. :)


И аз не знам за 16-годишен сървърджия. Защото и обратния пример е дори по-срещан. Залива се с реклама и се движат на пълни обороти социалните мрежи, а след това виждаш на какво си се набил. :)

Но определено ще вземем критиката си под внимание. ;)
Точно, това ми беше идеята. Вече би трябвало да сте на ниво, на което да можете да отделите бюджет за някой да се занимава с това, без да влияе на бизнеса негативно. Приход от това няма да видите, но имидж.
 
Точно, това ми беше идеята. Вече би трябвало да сте на ниво, на което да можете да отделите бюджет за някой да се занимава с това, без да влияе на бизнеса негативно. Приход от това няма да видите, но имидж.
Да. Така е. Ще бъде направена корекцията. Обещавам. :)
Но ако се чудите защо е така, имаме друга стратегия за имихд и популяризация. Други модели ползваме, защото не сме много стандартни като продуктови линии. И каналите да ни малко по-различни. Но е редно и тези да да на ниво. ;)
 
Абсурден е, Clientexec e много по приятен от към потребителска гледна точка.
Въобще няма логика да ползвате нещо такова динозавърско при тия иновации в услугите.

Ще постна цитат от другата тема ... Логиката че нито една от другите системи не е проектирана да работи така и като ти дойде времето за сертификация свършваш с Хостбила защото другите не може да се преправят... Това че още не сме достатъчно големи да се сертифицираме не значи че винаги ще е така...

Доста от процесите и процедурите по ISO 9000, 27001 и 20000 са заложени още при разработката. GDPR compliance също, макар че има какво да се желае.


А и защо да не се отпиваме в ежедневната си работата дори сега да отговорим на голяма част от изисквания за сигурност които ISO/IEC 27001 поставя, както и да приложим процесите на управление на инциденти, непрекъснатост, достъпност и ниво на качество на услугата които ISO/IEC 20000 изисква - доколкото можем :cool: би трябвало да е добре за клиентите че опитваме...


Ще пробваме пак да пачнем дизайна на динозавъра колкото можем ...


Иначе ДА Client Exec е приятен макар че там имат някаква драма с версия 7 която щяла да излезе като излезе албума на доктор Дре Detox


Едит - дизайна е дейтед но самата тема е супер поддържана от софтуерния вендор... Обаче както се вижда от всички техничарите не е задължително да са добри дизайнери за съжаление...

Като се цъкне на changelog


design-changelog.png
 
Последно редактирано:
Точно, това ми беше идеята. Вече би трябвало да сте на ниво, на което да можете да отделите бюджет за някой да се занимава с това, без да влияе на бизнеса негативно. Приход от това няма да видите, но имидж.

Аз също съм виновен за това - в BG Facebook, може да е още много популярен, но в средите в които гравитирам се води буумърско да имаш фейсбук ... 🙄 нямам и дори не съм я гледал страницата....

Два примера:

1. Има епизод на Linus Tech Tips (15М последователи) The WAN Show от не толкова отдавна - където се опитват да се логнат във Фейсбука си където не са се логвали от 2015, 2016 някъде с ководещия и се смеят колко са я забравили тази буумърска социална мрежа...

2. Entrepreneur Elon Musk has had the official Facebook pages for his Tesla and SpaceX companies deleted. - там има само фен страници останали

А в X Елън наскоро ми върна личния акаунт при голямата амнистия за десните, и аз като десен либертарианец бях баннат, заедно с много от консервативните заради репорти от левичари които не търпяха инакомислие докато беше twitter и масс репортваха... и просто му бях турил кръст и на служебния да си седи празен... но сега ще се занимая - само се чудя да си го линкна ли с личния или отделно да си го менажирам

P.S. Да не вземе някой да си помисли, че кой знае колко страшни неща съм пускал в туитъра си ей такива неща пусках и репоствах и пак го правя... просто левичарите са оперирани от чуство за хумор да не говорим въобще за само ирония, консервативните никога няма да ми пуснат масс репорт за долното видео нищо че видеото не е най доброто за тях... ами ще се смеят с мен, защото е фъни :)


Другия ми репост от последните дни :)

 
Последно редактирано:
и просто му бях турил кръст и на служебния да си седи празен... но сега ще се занимая - само се чудя да си го линкна ли с личния или отделно да си го менажирам

Това да смесваш бизнес и политика е като да се изсереш на масата на която се храниш.

Ще постна цитат от другата тема ... Логиката че нито една от другите системи не е проектирана да работи така и като ти дойде времето за сертификация свършваш с Хостбила защото другите не може да се преправят... Това че още не сме достатъчно големи да се сертифицираме не значи че винаги ще е така...

А и защо да не се отпиваме в ежедневната си работата дори сега да отговорим на голяма част от изисквания за сигурност които ISO/IEC 27001 поставя, както и да приложим процесите на управление на инциденти, непрекъснатост, достъпност и ниво на качество на услугата които ISO/IEC 20000 изисква - доколкото можем :cool: би трябвало да е добре за клиентите че опитваме...

Ще пробваме пак да пачнем дизайна на динозавъра колкото можем ...

Иначе ДА Client Exec е приятен макар че там имат някаква драма с версия 7 която щяла да излезе като излезе албума на доктор Дре Detox

Много жалко, по думите ти улавям че дори не си си направил да инсталираш платформата.

Едит - дизайна е дейтед но самата тема е супер поддържана от софтуерния вендор... Обаче както се вижда от всички техничарите не е задължително да са добри дизайнери за съжаление...

Великаните (Делта.БГ) много добре са се справили с разкрасяването на динозавъра така че е въпрос до желание:
https://my.delta.bg/clientarea
 
Това да смесваш бизнес и политика е като да се изсереш на масата на която се храниш.



Много жалко, по думите ти улавям че дори не си си направил да инсталираш платформата.



Великаните (Делта.БГ) много добре са се справили с разкрасяването на динозавъра така че е въпрос до желание:
https://my.delta.bg/clientarea

Знам че не се смесват, обаче не споменах колко ми е силен линчния туитър по-втора линия :) един от хората с който съм си разменял мемета / репоствал ми мемета едно време преди 5-6 години сега е голяма клечка в младежкото движение на едната политическата кампания в Америка с 1 милион+ последователи и още си ме следва... знам че ще е вземане на страна и ще изолира половината маркет, но ще е голям бууст от нулата ако ме репостне някой с последователи в милионите и подхвърли няколко думи че съм наш човек (особено в наши дни когато х не ти прецакват риича по политически причини)... вместо да ги трупам по 2-3-5 ма на ден политически неутрално... ще си помисля де ... може и да не се бутам... а и да се бутам - може да откаже да ме репостне като сега е станал някой а аз не съм ... или да откаже докато не отминат страстите покрай кампанията...

МХМ Client Exec само на демо съм го разглеждал и само го видях че не е респонсив поне не беше - от там бяха обещали преди много време да пуснат версия 7 за последо спорихме на друго място преди няколко дни за билинг системи и отново ги споменаха че още не са изкарали версия 7 като я пуснат може пак да ги погледна иначе надъхват клиентите с тази версия от поне 2021 https://www.clientexec.com/blog/2021/04/06/what-is-coming-in-version-7/ - това сега сериозно ли е ... (на всеки страничен наблюдател невъзможността да изкараш следваща версия на продукта която обещаваш от три+ години - ще говори че имат големи проблеми зад фасадата) и тънко го намекнах като споменах последния албум на доктор Дре след който щеше се отакже от музикалния бизнес след като го пусне и който го чакаме от две десителития+ :)

Делта-Софтмедия - дев версията на компанията има 25-30 девелопъри на заплата - даже май девелопърите са повече отколкото общо хората които се занимават с хостинга и клауда - представяш ли си плашаш 30 дев заплати всеки месец а да не могат да ти оправят сайта :)
 
Последно редактирано:
Великаните (Делта.БГ) много добре са се справили с разкрасяването на динозавъра така че е въпрос до желание:
https://my.delta.bg/clientarea
Почнахме сайта, ще пипнем и билинга. Другата седмица ще седна да разгледам какво може да се подобри като дизайн. Вярвам, че е максимално оптимизирана като функции, за някои дървени UI изпълнения, ще се погрижим. ;) Желание има, пипната е в момента, макар и базово, но явно е нужно още нещо да се до нагласи. Ще има и там промени.
 
ЧРД Сингапур Август 9 2024

24% Еднократна отстъпка за всяка поръчка на хостинг в Сингапур с купон код HBDSG24

Може да се комбинира с отстъпката за 6 месеца или 1 година...



pikaso_texttoimage_Happy-Birth-day-Singapore-2024.jpeg
 
Почнахме сайта, ще пипнем и билинга. Другата седмица ще седна да разгледам какво може да се подобри като дизайн. Вярвам, че е максимално оптимизирана като функции, за някои дървени UI изпълнения, ще се погрижим. ;) Желание има, пипната е в момента, макар и базово, но явно е нужно още нещо да се до нагласи. Ще има и там промени.
Ох, оправете сесиите, моля. Като се логнеш и сесията умира до някакви минути. И пак трябва да се логваш... супер дразнещо е. Един бутон да те запомни ще е от полза.
 

Горе