CTAH
Well-Known Member
Здравейте!
В стремежа си да улесним нашите клиенти и да им предоставим по-качествена услуга много от нас са интегрирали модула за разплащане на Epay в своя онлайн магазин на Opencart. Колкото до това колко улеснява тази система е друг въпрос и не е предмет на този пост.
Тук иде реч за това че всеки които е инсталирал въпросния метод за разплащане се е срещал с един проблем. А именно, получава пари а няма поръчка в магазина. И по всичко изглежда проблема не е в магазина или модула... Разбира се вие като съвестни търговци започвате да издирвате къде какво и кога да доставите на вашия клиент. Почти невъзможна мисия след като разполагате само с 2 имена. Аз лично а и вие първо ще позвъните на супорта от където ще ви обеснят че не могат да ви дадат тази информация и как клиента много бързо е затворил браузера си и тн и тн.
Сега как да реагираме в тази ситуация. Преди време бях изтеглил модул Abandoned Carts Shown on Dashboard, тогава още беше безплатен. Ползата от следенето на изоставените колички и действията относно това са много широка тема и заслужават по обширно разглеждане в отделна тема.
Думата ми е че такава недовършена поръчка се отчита от този модул и можете лесно и бързо да намерите човека, който е нямал търпение да поръча и толкова е бързал да затвори прозореца на браузера си.
Разбира се с уговорката че човека е регистриран в сайта ви, ако сте позволили поръчка без регистрация ....
Все още се търси решение.
Дано съм помогнал на някой от вас
Успех!
В стремежа си да улесним нашите клиенти и да им предоставим по-качествена услуга много от нас са интегрирали модула за разплащане на Epay в своя онлайн магазин на Opencart. Колкото до това колко улеснява тази система е друг въпрос и не е предмет на този пост.
Тук иде реч за това че всеки които е инсталирал въпросния метод за разплащане се е срещал с един проблем. А именно, получава пари а няма поръчка в магазина. И по всичко изглежда проблема не е в магазина или модула... Разбира се вие като съвестни търговци започвате да издирвате къде какво и кога да доставите на вашия клиент. Почти невъзможна мисия след като разполагате само с 2 имена. Аз лично а и вие първо ще позвъните на супорта от където ще ви обеснят че не могат да ви дадат тази информация и как клиента много бързо е затворил браузера си и тн и тн.
Сега как да реагираме в тази ситуация. Преди време бях изтеглил модул Abandoned Carts Shown on Dashboard, тогава още беше безплатен. Ползата от следенето на изоставените колички и действията относно това са много широка тема и заслужават по обширно разглеждане в отделна тема.
Думата ми е че такава недовършена поръчка се отчита от този модул и можете лесно и бързо да намерите човека, който е нямал търпение да поръча и толкова е бързал да затвори прозореца на браузера си.
Разбира се с уговорката че човека е регистриран в сайта ви, ако сте позволили поръчка без регистрация ....
Все още се търси решение.
Дано съм помогнал на някой от вас
Успех!