Paypal вече обръщат автоматично в левове при теглене ?

Здравейте колеги,

Попитах нашият отдел Billing как са решили този проблем при нас и се оказа, че единствено с директна комуникация с PayPal са успели да направят настройки, които иначе не са активирани по default независимо от нивото и верификацията на акаунта.

В този конкретен случай двете настройки, които ви касаят, са:

- добавяне на директна банкова сметка за withdraw (това за България мисля, че е нова опция отскоро)
- промяна на основната валута на добавена вече карта в профила ви на долари и/или евро, за да се избегне превалутирането по неизгодния курс до лв. Забележете, че това е настройка при тях, а не настройка на банковия ви акаунт/сметка/карта. Съответно настройката е възможна да се направи от панела на PayPal само за някои държави и не е активна за България (или поне не все още и/или не за всички) и единствения начин да се направи е чрез комуникация с тях.

Която и да е от горните 2 опции би трябвало да ви реши проблема със загубата от такси при превалутиране (другите такси си остават, разбира се).

Моля имайте предвид, че вероятността да стане само с едно обаждане не е много голяма. Почти сигурно ще са ви необходими търпение и нерви, но към момента проблемът изглежда решим по този начин.

Ще ви държа в течение, ако имамe повече инфо.

Надявам се да съм ви бил полезен.
 
Последно редактирано:
Здравейте колеги,

Попитах нашият отдел Billing как са решили този проблем при нас и се оказа, че единствено с директна комуникация с PayPal са успели да направят настройки, които иначе не са активирани по default независимо от нивото и верификацията на акаунта.

В този конкретен случай двете настройки, които ви касаят, са:

- добавяне на директна банкова сметка за withdraw (това за България мисля, че е нова опция отскоро)

Аз добавих доларова сметка в ПИБ и сега ми превалутира в евро ...
 
след куп запитвания...днеска отговориха
само като им пишете внимавайте щотото на 99% от въпросите имат аутореспонд и никой няма да ви отрази :)

To update the currency we use to charge your credit card, please reply to this email with the following information:

  • The last two digits of the credit card affected.
  • The currency you want to use for your credit card.
слагате си 2 карти, една евро една долари и сте 6

иначе си е дерачка!!!
 
след куп запитвания...днеска отговориха
само като им пишете внимавайте щотото на 99% от въпросите имат аутореспонд и никой няма да ви отрази :)

To update the currency we use to charge your credit card, please reply to this email with the following information:

  • The last two digits of the credit card affected.
  • The currency you want to use for your credit card.
слагате си 2 карти, една евро една долари и сте 6

иначе си е дерачка!!!

На кой мейл да им пуснем тая информация?
 
най долу в ляво имаш
Help Fees Security

избираш help и email us

пращаш съобщения от графата disputes
от другите ти генерира автоматичен отговор и това което си писал никой никога няма да го прочете
 
Така, аз също оправих нещата по следния начин:
Писах от Message center, избрах fund/withdraw.
Веднага естествено получих автоматичен отговор, на който отговаряш със същото съобщение.
След 2-3 часа ми звъннаха от ПП за потвърждение и вече съм готов.
 
Ето начин по който може да се реши проблема ако ПП при теглене ви превежда парите в лева към доларовата ви карта.
Влизате в пей пал акаунта си.
В началната страница най отдолу избирате опция / CONTACT US /свържете се с нас.
Отваря ви нова страница с под менюта като упътване в сайта и начин на ползване при даден казус. Избирате четвъртата опция в дясната част на екрана < My Money > след като се отвори подменюто избирате последното поле < Withdraw money from my account > после < How do I withdraw funds from my PayPal account? >... Най отгоре на страницата в син голям бокс имате три варианта / Resolution Center Message Center Call Customer Support / .Избирате средния < Message Center > и от там чрез Compose пишете за проблема. Целта на цялата тази обиколка през подменютата е за да ви препрати в точния отдел на ПП за да ви актуализират карата от левова в доларова.
Не се притеснявайте ако първоначално ви отговорят в автоматичен отговор. Винаги е така. Просто след като го отворите и прочетете без да излизате от писмото им отговорете отново за същия проблем. Обикновено до 24 часа настройките са актуализирани и ще получите потвърждение от техен служител. Успех :)
 
  • Like
Реакции: sedo
Добре де, всички гледате какво ви изписва PP автоматично, но следите ли си след това транзакциите по сметката? И на мен ми ги превалутира автоматично на 1.6 за доларес, но като си ги получа по сметката всичко си е на курса за деня. За ДСК става въпрос.
 
"I have received your request to change the currency of your credit card ending xx75 to USD. This is now complete and the currency of your card has been updated in your PayPal account."

:) най-накрая -> стана по описания от HELP метод
 
Какво става при евро, когато пуснеш да се теглят, към долари, т.е карта в долари. Пак ли има ексчейнд, преди нямашв, пускаше си евро и банката си ги променяше, а сега как е?
 
Имам друг въпрос...казаха ми че банката можело да има някакъв лимит за приемане на средства към картата (за дск) някой да знае нещо по въпроса примерно ако пратя 10к от пп към картата ?
 

Горе