Paypal въпроси за лимитиран акаунт

Пейпал акаунта ми е лимитиран,защото прехвърлих някакъв лимит от 1800 евро.
Искат ми:
Tracking numbers от последните 5 доставки.Проблемът е,че не продавам стоки а онлайн услуги.Какво да кача?
Invoice or supplier information.Най-добре да си оставя моите данни-име, адрес,имейл,телефон.
Снимки на лична карта и proof of address.
Тук трябва да избирам между Official government issued ID и National identity card,като второ трябвало да е преведено от акредитиран преводач,ако не е на английски.Каква е разликата между двете и някой качвал ли е снимки на лична карта преведени на английски?
Големият абсурд е ,че последното плащане от 500$ с което е прехвърлен лимита,е върнато на купувача,така че реално не съм прехвърлил никакъв лимит,и не е редно да ми искат invoice и tracking numbers.
Ако някакво чудо стане и си вдигна лимита,тегля парите от тоя акаунт и оставям пейпал завинаги...
Някой да сподели своя опит с тия глупости.
 
Получи си отговорите още преди 3 седмици, публикува се нещо, на което е отговорено в стара тема, незнайно защо.

Но все пак, още. Interface-а е променен от тогава също.

Относно digital goods/services, това си е нож с множество остриета, принципно. Рискът поема само и единствено seller-а от отварянето на INRs / chargebacks / disputes/claims и връщания на кинтите. Като ВСЯКО едно такова се отразява НЕГАТИВНО на internal acc metrics.

Относно supplier invoices/contacts също е ясно, както и тук (по-надолу). Това, че си действал на собствен риск, без четене на UA/EULA още при регистрацията на акаунт, относно това с какво се съгласява човек, както и 4г. без 3 месеца не си чел PP-подобните теми във форума тук и другаде, добивайки горе-долу представа за система, едва ли може да виниш друг човек, освен себе си.

Относно €1800, може да си получил точно толкова и също толкова refunded, за системата обаче това се отчита към „Received Limit Threshold“-а, и не се интересува от последващи действия или бездействия. Нито се интересува дали ти се интересуваш да имаш достъп до 170M eB customers или до 218M потенциални PP customers от WW (от които 104M са от US само). Твоя волята да загубиш този пазар и потенциал за евентуален растеж. А ако си го „изгърмял“ акаунтът и е станал прекалено рисков (high risk) с тези digital goods/services, няма да е първият път, когато искат verify docs, след което да отговорят, че „не могат да правят повече бизнес с теб, предоставяйки ти услугата на PP acc, съответно за 2-те страни е добре да се разделят доброволно, като го оставят с вечен limit, но с право на Withdrawal на кинтите към PP's Visa card след 180-тия ден (без право на ползване на PP ever, след като и вече си им дал своите verify docs).

Преценяваш си историята на акаунта от отварянето му, клиентите, claims/disputes/refunds/chargebacks, имаш ли, нямаш ли кинти останали в него, и преценяваш дали въобще дали да им ги дадеш или не е по-добре никакви docs да не им даваш (затваряйки си за ВЕЧНИ ВРЕМЕНА вратите към PP's system, door към потенциал и възможности, които „си изпърдял“ навярно към днешна дата, поне с този акаунт), т.е. по-добре ще е да ги прежалиш останалите кинти и да спреш да ползваш изобщо този PP acc + данни от него, ever. След време започваш „наново“ (email, digital footprints, etc.; изисква се доста внимание) с нов акаунт, без да го „опърдяваш“ и да правиш само легални неща, а не средно или високорискови, изчитайки всички теми, свързани с PP от тукашния форум + др. форуми + UA + AUP-то им. И си „връзваш“ гащите при евентуални проверки, т.е. работиш с Genuine B2B Suppliers само, предоставящи B2B Invoices + Trackings към customers предоставяш винаги (PDF-и ли са, дизайни ли са, HTML-и ли са, каквото и да е там).

upload_2018-1-1_11-59-20.png

upload_2018-1-1_11-59-29.png
 
Последно редактирано:
Доста пасивно-агресивен "отговор" на моите въпроси,но отговарящият не е разбрал някой неща:
1.Бизнеса ми не зависи въобще от Пейпал.За мен не е проблем да го затворя тоя акаунт за ВЕЧНИ ВРЕМЕНА.
Просто имам някакви пари в него и искам да вдигна тоя лимит и да ги изтегля.След тва тоя акаунт го оставям за ВЕЧНИ ВРЕМЕНА,и пейпал не ме интересува.Няма да си правя нов акаунт.
2.Нямам никакви проблеми с историята на акаунта и нямам НИКАКВИ ЗАГУБЕНИ ДИСПУТИ.Не съм имал недоволни клиенти,който да започват диспути.
3.Ако е възможно да си изтегля парите след 180 дни без да го махат тоя лимит,това ме устройва идеално.Ще чакам 180 дни и ще ги тегля през лятото.Дали с VISA card или не,все тая.
Не получих конкретни отговори,само дълъг пост обясняващ какъв идиот съм,задето не съм чел свещените правила на пейпал.
 
  • Like
Реакции: Sky
Не е нужно да превеждаш лична карта. Изпрати им я снимана от двете страни. Банково извлечение или фактура за някаква сметка където присъства адреса ти. И би трябвало да ти вдигнат лимита. Напиши им, че извършваш онлайн услуги и няма как да имаш тракинги. Напомно им, че нямаш оплаквания от клиент и задържани пари. Мисля, това е.
 
Изтеглих .pdf извлечение за банковата ми сметка от ДСК директ и го качих в пейпал като proof of address.
Тия олигофрени не го смятат за валидно банково извлечение,въпреки че ми пише името,адреса и IBAN с който съм свързан за пейпал акаунта ми.Сигурно искат да се разкарам до клона на ДСК за едно хвърчащо листче със същите неща написани на него вместо на .pdf файл и да го снимам.Някой да е имал подобен "проблем"?
 
Сметка от мобилен оператор или сметка за ток са предостатъчни за доказване на адрес.
Личната карта, както е казано по-горе, е достатъчна за доказване на самоличност. Не е нужен превод.

PDF от банковата ти сметка не върши никаква работа защото е елементарно да го фалшифицираш. Ако трябва да използваш извлечение, отиди в ДСК , поискай им да разпечатат едно за последния месец, да му сложат един печат и подпис отгоре. Гледай да не е от черно-бял принтер, защото е много вероятно PayPal да не ти го приемат.

ПС. Всички тея неща ти ги пише и в мейла, който си полуил като си доближавал/достигнал лимита, и в профила ти когато тръгнеш да качваш документите.
 

Горе