PayPal логин проблем

От: PayPal логин проблем

И на мен не ми работи двустепенната верификация. Доколкото разбирам от предните постове, от PayPal не са наясно, че проблема май засяга всички български акаунти.

А защо днеска не ми се отваря сайта на пейпал?

Тези взеха да се бъзикат с нас. При мен се отваря и работи всичко.
 
От: PayPal логин проблем

Благодаря на SHERIFA за помощта!
Изпратих писмото до PayPal. Ще пиша, когато ми отговорят.
 
От: PayPal логин проблем

Тези от PayPal ми пишат 2 различни неща:
1. Изпратили са ми имейл, в който пишат, че 2FA е била деактивирана ОТ МЕН и ми препоръчват пак да си я включа.
2. Вече мога да си влизам в профила и там има съобщение, че 2FA е била деактивирана ОТ ТЯХ.

Или аз не превеждам правилно какво ми пишат?

ИМЕЙЛ
Dear Моето Име,
We’re confirming that you recently deactivated your mobile phone that you used for PayPal Security Key. You won’t need it to log in to your PayPal account.
To order a new security key, log in to your PayPal account, go to your Profile, and click PayPal Security Key.
If you didn’t deactivate your mobile phone, please contact PayPal Customer Service.
To learn more about how PayPal protects your account, visit the PayPal Security Center.
Thanks,
PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.

СЪОБЩЕНИЕ В АКАУНТА МИ
Dear Моето Име,
Your security token have hereby been disabled and I have notified my colleague Aleksandra about it.
If you experience any further issues on this end, please reach out to us again.
Yours sincerely,
 
От: PayPal логин проблем

Изобщо не мисля да я активирам отново. Използвах 2FA само от 2 месеца преди да се развали.

Ако има хора, които са ползвали 2FA продължително време, може ли споделят дали подобно нещо се случва често или е това изключение?
 
От: PayPal логин проблем

Ето последните новини от мен.
Аз получих различни съобщения, явно от различни отдели без никаква връзка помежду им. Вероятно са и от различни континенти.
Аз тази функция я ползвам сигурно година ако не се лъжа, но поне 6 месеца е и досега не съм имал никакви проблеми.
Днес получих ново съобщение от тях, след като ги попитах дали мога да я включа пак. Разясняват ми, че това е функция предназначена за USA клиентите им и общо взето не ми гарантират нищо като EU клиент.
Също така ме успокояват, че ако имам някакви съмнителни транзакции ще ги хванат и ако не ги хванат веднага си сътрудничели с банки и т.н.
Да, ама не. Ако спираха съмнителните транзакции едва ли щях да получавам в abv мейла си всеки ден фишинг мейли. То ако ги бяха спряли никой нямаше да пробва с PAyPAl измамите. Повече нямам намерение да включвам 2FA. На телефона имам приложението им и всяка транзакция ми излиза в нотификейшъна....(брей колко български думи)
Пълни олигофрени......
 
От: PayPal логин проблем

Ъпдейт по темата. Днес получих това. Обаче за сега съм пас. Ще видим утре може би ще го възобновя.
Dear едиикойси,

Thank you for contacting PayPal regarding your account inquiry my name is Graham and I am happy to assist you today.

Hi едикоиси hope you are keeping well and yes you can now enable your 2FA and your issue is now resolved.

I am very happy to have resolved this issue for you have a great weekend and please let us know if you need anything else performed.

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.
 

Горе