PP Merchant/Business acc, accept-ващ
следните разплащателни методи. А PP Express Checkout увеличава buyer conversion посредством 3-click checkout.
Така или иначе дали ще се предлага плащане в е-магазин с ЕДИН разплащателен методи (PP acc) или с ЕДИН + още 4 КАРТИ – аз принципно разлика не виждам.
Нито ще се хванат хората от Германия, ползващи
domestic методи като Sofortuberweisung, както и директен дебит (Lastschrift) и GiroPay, нито тези в Бразилия с boleto, нито нито един от CIS/RU markets (над 400 млн. души), ползващи WM, Yandex.Кинти, Qiwi и локални терминали (Kiosks), нито купища жители от цяла Европа (че и BG от 1г.), ползващи пък „предплатени карти“ като PSC, Ukash и др., нито испански маркети, нито български маркет (ползващ ePay + наложен платеж и терминали из метростанциите), нито китайци (Alipay), нито в куп още държави куп още тяхни си
domestic exclusive методи. А само тези, които имат карти като че ли „по подразбиране“ всеки има, а това е и така, и не е така. А съм пропуснал още 690 сигурно payment methods също.
Добре е да се помисли над това дали наистина се иска да се ограничават отсега (с изборът) на потенциалните бъдещи купувачи, вместо да се разширява кръгът от разплащателните методи до
максимум за всички, с макс. много възможности (а не с макс. много НЕвъзможности).
Чрез PP merchant/business ще се предоставят плащания към
4-5 вида карти и PP accs. Дотук добре. Аз, ако съм от Germany, имам само PSC (PaySafeCard) PIN, който съм си го купил от локалната будка и искам да го използват да купя host, какво правим? Ми отиваме при КОНКУРЕНЦИЯТА, предоставяща PSC gateway. Или ако имам Skrill пари само, или WebMoney, Payza, etc. пари само, или ползвам е-банкиране Sofort, или някакви др. методи
локални за съответните държави, които едва ли сте ги и чували. Т.е.
губите ОГРОМНА БАЗА от потенциални бъдещи клиенти, НЕпредлагайки десетки и стотици разплащателни
domestic payment methods, а САМО карти и PP accs. Трябва да се помисли широко над това. Както и да се разгледат отново тези от цитатите по-горе, да се прегледат цени, условия, payment gateways, anti-frauds опции и т.н., тъй като при дигиталните услуги има адски много.
Внимателно трябва да се пипа в тази насока и обръщане на внимание на алгоритмите за превантивно засичане на frauds, митигация, засичане и пр. с цел предотвратяването им в зародиш. Не искате потенциални бъдещи losses, нали
(всъщност такива гарантирано ще има, важното е да са минимизирани като брой, под 1%; за всеки chargeback има $15-$20 fee принципно при повечето gateways, платим от собственика на сайта, тъй като не е успял да „докаже“, че отсрещния оригиналния собственик ИЛИ че оригиналния собственик да докаже пред фин. институция, че не е използвал никога услугите Ви)? Добре е някаква таблица да се направи в Excel с предиства/недостатъци на едните спрямо другите (Xsolla, Boku, Zong, Gate2Shop, WorldPay, TrustPay, Sage co uk), тарифи, такси, както и quotes-запитвания, получени на e-поща от техен support. За да се направят изводите кой е по-подходящ. Това в случай, че не се ограничите само до PP merchant acc (който принципно можеше да се въведе PP e-mail-а в G2S,
документацията).
Тук един е написал feedback с това какво му се е случило, давайки препоръка пък за
Stripe.
Общо взето Ви очаква сериозна работа, която ме съмнява, че ще отнеме само няколко дни, може би седмици ПРЕДИ окончателния избор. С търсене на още отзиви из нета и форумите за пък ползватели на другите услуги, споменати по-горе (Xsolla, etc.). Може някои от payment gateways директно да Ви отрежат, съответно от там насетне да е безсмислена комуникацията с тях, както и да ги зачеркнете от Excel таблицата.
Има много променливи и неизвестни.