Здравейте,
Имам следния проблем. Продавам услуги по интернет и досега почти всичко беше ОК. Онзи ден обаче, изведнъж се появиха около 10 нови клиенти, единият ме препоръчал на другият и знаете.
Клиентите бяха от различни държави, свърших им аз работата за която бяха платили, всички бяха доволни.
Изведнъж обаче, получих диспут тип "Not as described", че ми искаха даже и номер за проследяване. Писах аз, че доставям услуги само. Решиха диспута в моя полза.
След 3-4 часа обаче ми отвориха още 5 диспута други клиенти от последните дни. И аз на всеки съвестно си обясних. Общо взето диспутите бяха подобни на първият.
Гледам днес първият диспут беше решен в моя полза, вторият обаче - не. И ПейПал ме изкарва на негативен баланс в момента. Говорих с един приятел, който доставя подобен род услуги и той каза, че и него го били "изгорили" преди време така и едвам се оправил. Той обаче е от друга държава. Като оставим на страна това, че от ПейПал са много прости за идентични случая да отсъждат различно, какво става с негативния баланс. Впрочем, въпросният приятел ми спомена и за някаква схема, където се наговарят купувачите, ползват услугите ти и после групово иска възстановяване на пари. За пръв път чувам такова нещо да се прави, не ми се беше случвало до сега.
Не съм съгласен да връщам пари, след като съм изгубил 1 седмица да работя за тези хора и да им направя каквото са поискали. Все пак трябва да издържам семейството си някак.
Имам вързана реална дебитна карта към акаунта, но тя няма пари по нея, едно време и с това ме измамиха и от тогава нататък, деля реалните си карти, от тези за интернет. Пак заради семейството, не мога да рискувам да не може да си платим тока и водата, защото някой руснак примерно ми е взел данните. Наскоро открих и вирус на компютъра си, но това е друга тема.
Та с този негативен баланс, ако не го платя какво става?
Имам точно сметнат семеен бюджет и няма как да го разваля, все пак не печеля милиони.
Благодаря за вниманието.
Имам следния проблем. Продавам услуги по интернет и досега почти всичко беше ОК. Онзи ден обаче, изведнъж се появиха около 10 нови клиенти, единият ме препоръчал на другият и знаете.
Клиентите бяха от различни държави, свърших им аз работата за която бяха платили, всички бяха доволни.
Изведнъж обаче, получих диспут тип "Not as described", че ми искаха даже и номер за проследяване. Писах аз, че доставям услуги само. Решиха диспута в моя полза.
След 3-4 часа обаче ми отвориха още 5 диспута други клиенти от последните дни. И аз на всеки съвестно си обясних. Общо взето диспутите бяха подобни на първият.
Гледам днес първият диспут беше решен в моя полза, вторият обаче - не. И ПейПал ме изкарва на негативен баланс в момента. Говорих с един приятел, който доставя подобен род услуги и той каза, че и него го били "изгорили" преди време така и едвам се оправил. Той обаче е от друга държава. Като оставим на страна това, че от ПейПал са много прости за идентични случая да отсъждат различно, какво става с негативния баланс. Впрочем, въпросният приятел ми спомена и за някаква схема, където се наговарят купувачите, ползват услугите ти и после групово иска възстановяване на пари. За пръв път чувам такова нещо да се прави, не ми се беше случвало до сега.
Не съм съгласен да връщам пари, след като съм изгубил 1 седмица да работя за тези хора и да им направя каквото са поискали. Все пак трябва да издържам семейството си някак.
Имам вързана реална дебитна карта към акаунта, но тя няма пари по нея, едно време и с това ме измамиха и от тогава нататък, деля реалните си карти, от тези за интернет. Пак заради семейството, не мога да рискувам да не може да си платим тока и водата, защото някой руснак примерно ми е взел данните. Наскоро открих и вирус на компютъра си, но това е друга тема.
Та с този негативен баланс, ако не го платя какво става?
Имам точно сметнат семеен бюджет и няма как да го разваля, все пак не печеля милиони.
Благодаря за вниманието.