PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

Сега гледам, че старата банкова сметка, която бях вързал са ми я махнали и сега ми искат US сметка. И като нямаме US банкова сметка какво следва?
 
От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

Сега гледам, че старата банкова сметка, която бях вързал са ми я махнали и сега ми искат US сметка. И като нямаме US банкова сметка какво следва?
На тва е въпросът. Каква е логиката да живеем в България (Европа) и да ти искат за 100% верификая US сметка?!
В смисъл, ако живееш и работиш в България, и бизнеса ти и ти стебазирани в България, от къде на къде от ГейПал ще ти искат US сметка. Говорим за две различни държави. Освен това US банкови сметки не се раздават ей така, а е доста сложно да се сдобиеш с такава, като изключил Payoneer, който официално не се подържат от ПейПал от около 1-2 години.
Накратко, не разбирам как на БГ гражданин му се вменява задължението, че за да има 100% верифициран (доверен) ПейПал му трябва US сметка?! Това за мен е противозаконно.
 
От: От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаун

няма никакво значение валутата. В paypal имам USD, EUR и GBP баланси, като USD е главната валута на акаунта, а сметките, които са вързани в са в BGN
Главната валута няма никакво значние.
За БГ знам, че има опция да ти превалутира банката. Нещо, което за повечето държави го няма, и ти праскат директно ЕВРА и ПейПал печели от неизгодния курс, който ти дава.
За държавите с различна валута от ЕВРО, без България и някои други дето се тегли на карта, банковата сметка се връзва и се плащат пари само в национална валута.
 
От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

На мен ми се появи подобен проблем. За да си преведа пари в картата ми иска да ми прати код на телефона, а не ми дава да си въведа мобилния телефон ....
 
От: От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаун

Ето малко скриинове:


И при мен излизат същите неща. Възможно ли е да някакъв временен проблем и го оправят след време?
 
От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

Пробвайте с публикуване на теми в PP Forums, където от време на време PP reps отговарят писмено и ако трябва да докладват нещо на някого, когато има масов проблем, да го направят:

EU:

PP UK Community;
PP DE Community;
PP FR Community;
На ES + IT не намерих или нямат.

NA:

PP US Community;
PP CA Community;
PP MX Community.
На PT-BR не намерих също, което е странно щом имат за мексиканците, но не и за испанците.

С разясненията (вид PP acc, държава, от която е създаден, посочена държава в профилът, дата на започване на това „ново изискване“ + screenshot links) в темата. UK/DE/FR. И който публикува темата, да се „изсипят“ и други българи, пишещи в нея, за да грабнат attention.


Edit: Директната връзка за теглене принципно си е: paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_withdraw-funds-cc.
 
Последно редактирано:
От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

На мен ми се появи подобен проблем. За да си преведа пари в картата ми иска да ми прати код на телефона, а не ми дава да си въведа мобилния телефон ....
Нямаш ли някакъв телефон въведен от преди. Мен ми даде опция да си избера телефона дето е въведен при регистрацията. Обаче съм имал и акаунт с проблем като твоя!
 
Сега гледам, че и на мен ми иска USA банкова сметка на личния пейпал. Но не виждам драма - аз използвам този акаунт само за да пазаря разни неща, не получавам пари в него, така че тази допълнителна верификация не ми е нужна. Да си потвърждавам телефона не ми е искало.
Относно фирмения акаунт - там не е поискало да се добавя банкова сметка, всичко е verified.
 
От: Re: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаун

Сега гледам, че и на мен ми иска USA банкова сметка на личния пейпал. Но не виждам драма - аз използвам този акаунт само за да пазаря разни неща, не получавам пари в него, така че тази допълнителна верификация не ми е нужна. Да си потвърждавам телефона не ми е искало.
Относно фирмения акаунт - там не е поискало да се добавя банкова сметка, всичко е verified.
драма ще стане, когато ти проверят transactions и на някой педерунгел от ГейПал му се види нещо съмнително и автоматично ти лепнат искания за:
1. ID/Drivers license
2. Proof of address
3. More information about your last xxxx transactions
4. More bullshits
Когато това стане на личния ти акаунт, ще погнат и фирмения като там най - вероятно ще ти иска и доказателства за фирмата отделни, а може да вземат да ти искат да вържеш и US банк акаунт, понеже ми се е случвало на други акаунти да искат и въобще не им пука, че ти имаш право да нямаш банкова сметка.
Акаунтите със 100% верификация се гледат по различен начин от тези с по ниска степен, а ГейПал между фирмен и личен акаунт специално за България разлика не правят почти никаква, от това което аз съм видял.
Основната идея на темата, е че е крайно некоректно от Български потребители да се търси US сметка за пълна верификация. Все едно на Американците да вземат да им искат вместо SSN, номер на лична карта от България.
@rds100: Тате не знаех, че имаш регистрация във форума. Що не се обади по рано, олигофреняк:|!
 
Последно редактирано от модератор:
От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

След като PayPal обявиха, че от 1 януари вече не работят с TrustPay.eu, какво точно означава това:
- PayPal ще работят сами?
- PayPal имат друг партньор?
- PayPal прекратява услугата добавяне и ползване на българска банкова сметка?

https://www.paypal-topup.bg/
 
От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

Едното нещо няма общо с другото. Има си отделна тема за Top-Up-а. В #44 post стана ясно що го спират.

TrustPay няма общо нито с дизайна на PP, нито с програмистите/дизайнерите им, нито с добавянето на US/BG bank acc, а се явяваха посредник по съществяването на Top-Up-а. От PP просто си спряха посредникът за този регион (BG/RO/GR), internal техен reason.

Преди TrustPay никога не са имали Top-Up услуга, така че едва ли на някого ще попречи това с нещо. И все още нямат принципно за PP accs, създадени в една камара EU държави (от малките). Един вид TrustPay „заигравката“ беше demo/trial версия, колкото да тестват навярно ще има ли ползватели в тези мижави страни или не, както се видя – клонящи към нула, явно не. Пък е и разбираемо предвид, че за charge се ползва картата директно (чийто лимит зависи според банковия лимит на самата карта; при дадени банки той може да бъде УВЕЛИЧЕН ръчно от owner-а през е-банкирането; в PP макс. за 1 x transaction e $10k).

По първия и втория въпрос едва ли някой от форума може да отговори, но пък има PP phone reps, където те едва ли също ще могат, изпълнители на най-ниско ниво. На високите етажи се решава кардинално дали и с кого да станат „партьор“ или не, дали и до колко е изгодно или не. И директно въвеждат и правят, не чакат feedbacks от users, тъй както не чакат и за промяната в policies от 23.02.2016г. влизащи в сила подчертаните, както и от 23.03.2016г. в UA секцията. Най-важното е, че трябва да минавате през 2-те връзки на всеки 3 месеца, вече ВСЕКИ е задължен:

PayPal may update the list of third parties referred to above every quarter (January 1st, April 1st, July 1st and October 1st). PayPal will only start transferring any data to any of the new entities or for the new purposes or data types indicated in each update after 30 days from the date when that list is made public through this Privacy Policy. You should review the list (23.02.2016 list) each quarter on the PayPal website on the dates stated above. If you do not object to the new data disclosure, within 30 days after the publication of the updated list of third parties, you are deemed to have accepted the changes to the list and to this Privacy Policy. If you do not agree with the changes, you may close your account and stop using our services.
Хубавото е, че поне уведомяват.

Някои банки и това не правят, просто си ъпдейтват PDF-а или слагат нов PDF с нова връзка до него. Е, трети банки като влезеш в е-банкирането и ти излиза Pop-Up с новите промени, кога влизат в сила и какви са те, с които авт. се съгласяваш.
 
  • Like
Реакции: Sky
От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

Новия дизайн им е симпатичен, но акаунта ми седи на 80% попълнен заради липсваща банкова сметка в USA. Много забавно :)
 
Някой звънял ли им е на телефоните в Ирландия да ги напсува и да се направи на ударен и да ги пита как аджеба да си въведе IBAN номера на банковата сметка, като във формата му иска други неща?
 
От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

Взех си новата дебитна карта от българска банка и се опитвам да я регистрирам в Пейпал, тъй като старата е изтекла и не ми приема да регистрирам новата, пише да въведа друга карта. Отделно и това. че на 80% ми е попълнен акаунта заради тая американска банкова сметка. И се чудя сега как да регистрирам картата и дали изобщо ще мога.


Направо ми къса нервите: This card is not accepted. Please use a different card.
Ще трябва да пиша на съпорта.
 
Абе и аз гледах преди няколко дни, за да си верифицирам на 100% акаунта, защото си го използвам само за пазаруване на уеб нещица и чат-пат нещо друго и гледам на тази стъпка, нъц....как така USA банкова сметка? То то целия свят седи на 80% сега, дори малко ми е чудно и колко от US гражданите са си дали детайлите. На мен ми изглежда нещо по-скоро дексриминационно, отколкото секюръти или там както мислят да го минат. :)
 
От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

Днес се обадих на съпорта в Ирлания. Казаха, че само за България и Румъния се отнася. Иначе, според тях разлика между 100% и 80% завършен профил няма. А, също така тези проценти нямат никакво отношение към това дали акаунта е верифициран или не :)

Иначе, да дискриминационно си е... Винаги България и Румъния...
 
От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

Днес се обадих на съпорта в Ирлания. Казаха, че само за България и Румъния се отнася. Иначе, според тях разлика между 100% и 80% завършен профил няма. А, също така тези проценти нямат никакво отношение към това дали акаунта е верифициран или не :)

Иначе, да дискриминационно си е... Винаги България и Румъния...

Много интересно защо ли?????? Хмммм :shock:
 
От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаунт

@sedo: Не упоменато какъв вид картата е. Maestro не приема тотално. MasterCard не може или можеше, но не можеха да се теглят кинти. Visa само с подкатегориите ѝ (Classic, Electron, Debit).

• Maestro: ePay the best;
• MasterCard: Skrill the best;
• Visa: PP the best.
 
От: От: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаун

@sedo: Не упоменато какъв вид картата е. Maestro не приема тотално. MasterCard не може или можеше, но не можеха да се теглят кинти. Visa само с подкатегориите ѝ (Classic, Electron, Debit).

• Maestro: ePay the best;
• MasterCard: Skrill the best;
• Visa: PP the best.


VISA ELECTRON от ЦКБ
 
От: Re: PayPal нова простотия БАНКОВ АКАУНТ (USA) + телефонна верификация за БГ акаун

Абе и аз гледах преди няколко дни, за да си верифицирам на 100% акаунта, защото си го използвам само за пазаруване на уеб нещица и чат-пат нещо друго и гледам на тази стъпка, нъц....как така USA банкова сметка? То то целия свят седи на 80% сега, дори малко ми е чудно и колко от US гражданите са си дали детайлите. На мен ми изглежда нещо по-скоро дексриминационно, отколкото секюръти или там както мислят да го минат. :)
Споделям абсолютно мнението ти.
А колкото до това дали има разлика или не. Само ще Ви кажа че на полския ми акаунт понеже банковата ми сметка беше в паунди, а не в злоти, и не можах да я верифицирам. Та акаунта ми не беше 100% верифициран, макар че имах телефон, карта и сметка вързани. Сметката нямаше как да я верифицирам, понеже ГейПал праща злоти, аз виждам паунди. Та това ми лимитираха акаунта и го преебаха. Парите бяха от Fiverr и съвсем честно си ги бях изработил и исках само да ги изтегля на картата си, нищо повече.
Та разлика между 80% и 100% си има в акаунтите и то голяма. Точно дискриминация си е според мене.
 

Горе