CrystalMountain
Active Member
Онзи ден говорих с пейпал 4 пъти, като всеки път ми повтаряха едни и същи глупости ,а аз им обяснявам, че картата ми вероятно е блокирана, понеже нотификационния прозорец иска да я confirm, обаче като цъкна на линка и ме кара да си я добавя, а тя вече е добавена. След като реша да я update ми пише ,че нямам карта, хаха... Днес преди обяд получавам имейл, в което пише да вляза на този адрес www.paypal.DE и да направя същите глупости, къде ми ги дрънкаха...... Е, не издържах и звъннха отново, но този път ги насях едно хубаво и жената с която говорих ми каза да изчакам 2 мин. Нз какво направи, но само ми каза изляза от акаунта си и да вляза след 5 мин. и всичко ми беше оправено.
Явно си трябват здрави нерви. Една моя приятелка каза, че се опитвала да си ресет паролата, а системата й изпращало нова парола или линк(каквото и да е за ресет) след 18 мин. а лимита е в рамките на 15 мин. абе луда работа
Явно си трябват здрави нерви. Една моя приятелка каза, че се опитвала да си ресет паролата, а системата й изпращало нова парола или линк(каквото и да е за ресет) след 18 мин. а лимита е в рамките на 15 мин. абе луда работа