paypal проблем Limited Account Access

От: От: paypal проблем

Здравейте,

искам да попитам: получих плащане за свършена работа. Но тъй като много време нямах достъп до компютър и нет, когато влязох, за да приема плащането се оказа, че то е със статус "returned". Това значи ли, че парите са върнати на този, който ги е изпратил, защото в такъв случай, предполагам, би могъл да ми ги изпрати отново.:(

Трябва да са му ги върнали. Кажи му да ти ги прати пак. :)

Funds from a denied payment are returned to the appropriate funding source for that payment. If you used funds from your PayPal balance to make the payment, the money is returned to your PayPal account. If you funded the payment with a credit card, the money is returned to your card. Depending on your card issuer, a credit to your credit card may take up to 30 days to process.
 
От: paypal проблем

Системата за защита от измами на PayPal се ползва за извършване на измами.

Блокират акаунти без сериозни причини.


paypal.jpg
paypaldemon.jpg


http://www.paypalsucks.com/
http://paypalsucks.org/
http://www.paypalsucks.net/
http://www.paypalwarning.com/paypal_sucks
Results 1 - 10 of about 174,000 for paypal sucks. (0.17 seconds)
Results 1 - 10 of about 2,690,000 for paypal evil. (0.23 seconds)
 
От: paypal проблем

имам 1 въпрос защо като някои ми прати пари в пайпал не идват
директно в акаунта ми а трябва да влизам в мейла от мейла в пайпал
и после да търса от някъде си да ги приемам тези пари.. ?
Има ли опция от която да го изклуча и директно в акаунта ми да идват.
 
От: paypal проблем

мхаха аз имах предчувствие че не трябва да държа пари в пейпал и за няколко дена си изпратих парите от пейпала които имаше на картата. и земи оня ден 7 кейса от самия пейпал, там щото с един пич обменяме яко вмз-та и ми праща много често и уй - нема кво да напишеш, само шибаните им документи и тракинг номера. ама ми блокирали само 50$ и още там някакви други за които нема обаче наличност :D
преводите са персонал>гифт и пак искат номера деба пе*алите
писах аз на съпорта ама явно не бачкат събота и неделя и ще видим дали ще ги излАжем уж че за фриланс са парите. ако се плаща за сео или фриланс не може ли да са като персонал>гифт или трябва да са като сървисис?

много са тъпи, тъкмо половин година никакви проблеми не съм имал ама явно много голяма активност последната седмица и си мислят че съм го излъгал човека и съм си източил парите :D:D
 
От: paypal проблем Limited Account Access

Целта на Пейпал е да събереш няколкостотин долара и да те блокират за да може поне 90 дни да играят с твоите пари във техния бизнес убеден съм във това,изпращане на копие от лична карта и други документи не помагат просто им трябват да кажем за този месец 1 000 000 долара да съберат и почват да блокват
 
От: paypal проблем Limited Account Access

Два пъти си патя с блокиране и вече никога не държа повече от 50$ в акаунта. Щом стигнат 100$ и трансфер към картата ми.
Вярно, губя 2.5$ ама главоболията са ми много по малко...Особено ако си малък продавач, обречен си...
 
От: paypal проблем Limited Account Access

Paypal наистина са големи гадове. От 10 години ги ползвам и имам поне около 10 блокирани акаунта. По едно време още с регистрирането на нов акаунт ми го блокираха. Ако ви е блокиран акаунта няма начин да се разблокира, до сега нямам акаунт, който е бил разблокиран, независимо от документите, които съм пращала. Ако продавате ви искат фактури и телефон на доставчика, които дори и да ги предоставите ви казват, че от мерки за сигурност няма да ви отключат акаунта. Ако имате пари в акаунта трябва да изчакате 6 месеца и тогава имате право да си вземете парите.
 
От: От: paypal проблем Limited Account Access

Paypal наистина са големи гадове. От 10 години ги ползвам и имам поне около 10 блокирани акаунта.

Нямаш право да имаш повече от един акаунт (от всеки вид - т.е. повече от 1 personal account, повече от 1 business account). Затова ти блокират акаунтите. Ако ти блокират 1 акаунт, това значи че до живот нямаш право да им ползваш услугите. Ако се опиташ да регистрираш нов акаунт от същия вид нарушаваш договора си с PayPal и следва акаунта ти да бъде блокиран веднага (т.е. когато разберат за това).

Can I have more than one PayPal account?

Under the terms of the PayPal User Agreement, customers may only hold one Personal account and either one Premier or one Business account.

You can add multiple eBay User IDs, email addresses or funding sources to each of your accounts, however the same information cannot be registered with more than one account at any one time.
 
От: От: paypal проблем Limited Account Access

Нямаш право да имаш повече от един акаунт (от всеки вид - т.е. повече от 1 personal account, повече от 1 business account). Затова ти блокират акаунтите. Ако ти блокират 1 акаунт, това значи че до живот нямаш право да им ползваш услугите. Ако се опиташ да регистрираш нов акаунт от същия вид нарушаваш договора си с PayPal и следва акаунта ти да бъде блокиран веднага (т.е. когато разберат за това).

Да, знам правилата. Всички акаунти бяха регистрирани на различни хора, сменях IP адресите. Проблемът беше че продавах на ebay и по-скоро заради стоките, които продавах.
 
От: paypal проблем Limited Account Access

Днес за пореден път се убедих че това да работиш с PayPal е страшно голям риск.
Имам над 800 продажби с акаунта ми...имам само два диспута, един за 1.50$ и втори за 2.70$...Първият аз върнах парите а за вторият е в моя полза.
Имах за три месеца три лимитирания на акаунта, след като изпращах всичко което искаха ми пускаха акаунтите. И днес гледам че акаунта е спрян:


To keep PayPal a safe place to do business online, sometimes we must part
ways with one of our account-holders.

A recent review of your PayPal account found that there may be excessive
risk involved in doing business with you. We're sorry, but we have closed
your account.

To minimize the disruption to your business, you can continue to log in to
your account for the next 180 days.

If you have a negative balance, please add money to your account to bring
your balance to at least zero. (If you choose not to resolve your negative
balance, we may take legal steps to collect the money.)
Visit the Resolution Center to resolve any outstanding buyer complaints or
chargebacks.
If you'd like to refund any of your buyers, you can reply to this email
with the transaction details. We'll send a refund on your behalf using
money from your PayPal balance.
Here's how to view the status of a buyer complaint:

Егати олигофрените са тези от PayPal..изобщо не казват какъв е проблема...просто спират и....
Няма логика...над 800 продажби и ти спират акаунта защото можело да е рисково...
 
От: paypal проблем Limited Account Access

Привет на всички , нов съм във форума .Бих искал да питам следното : днес си upgrade-нах акаунта в paypal на premier и като цъкна на view limits пише, че макс на ден може да тегля $500, това добре , но макс за година мога да получавам $3300 това не е ли малко ? Акаунта ми е verified . Когато бях personal ги нямаше тези лимити .Някъде бях чел, че при premier няма лимити.
Благодаря предварително !
 
От: paypal проблем Limited Account Access

Да, и мен ме интересува отговора на последния коментар. :)
 
От: paypal проблем Limited Account Access

Привет на всички , нов съм във форума .Бих искал да питам следното : днес си upgrade-нах акаунта в paypal на premier и като цъкна на view limits пише, че макс на ден може да тегля $500, това добре , но макс за година мога да получавам $3300 това не е ли малко ? Акаунта ми е verified . Когато бях personal ги нямаше тези лимити .Някъде бях чел, че при premier няма лимити.
Благодаря предварително !

При стария дизайн на PayPay (когато имах тези лимити) отстрани на всеки лимит ако е възможно имаше опция за upgrade или нещо подобно. Има една процедура по тръст на акаунта и после лимита при получаването изчезва. Процедурата не е тежка и не се налага да превеждаш документи на английски. Изпраща се сканирана лична карта и платена фактура, която потвърждава адреса от личната карта. Общо взето същата процедура, каквато е по откриване на банкова сметка или merchant акаунт навсякъде другаде. Мога да потвърдя, че после лимита за получаване се маха.

Отнасяйте се сериозно към лимита за получаване ($3300 или 2500EUR). Ако го превишите автоматично ви заключват акаунта и изискват да направите верифицирането на самоличността, за което вече говорих (лична карта и платена сметка на същия адрес). Не съм стигал до там, но до колкото съм чувал е по-тегаво после, отколкото преди това сам да искаш да се идентифицираш. Отделно, че докато ти "ревизират" акаунта при достигнат лимит не можеш да правиш нищо с него и парите в него. Което си е изключителен проблем ако работиш активно (клиентите ти плащат така) с него.

Лимита от $500 няма как да се превиши. Това е лимит на картите, а не на PayPal. Тегленето към банкова сметка е неограничено. Неприятното е, че за България, работят само с US bank accounts. В момента (след 9/11) за да си отвориш банкова сметка в US трябва да отидеш лично.

Както повечето хора казват .... PayPal е супер, докато нямаш проблеми с тях.
 
Правят каквото си искат, полулегална структура са и понеже са големи са и нагли. На мен бизнес съпорта ми е искал лични услуги за да ми свърши работа (пазя си записи на разговорите).
Най-добре е да им звъниш за всичко. Докато са анонимни са големи, като те чуят и не знаят какво да обясняват, притесняват се и често решават проблема. Пак може да те пуснат в 10та глуха, но поне има надежда някаква.
 
От: paypal проблем Limited Account Access



При стария дизайн на PayPay (когато имах тези лимити) отстрани на всеки лимит ако е възможно имаше опция за upgrade или нещо подобно. Има една процедура по тръст на акаунта и после лимита при получаването изчезва. Процедурата не е тежка и не се налага да превеждаш документи на английски. Изпраща се сканирана лична карта и платена фактура, която потвърждава адреса от личната карта. Общо взето същата процедура, каквато е по откриване на банкова сметка или merchant акаунт навсякъде другаде. Мога да потвърдя, че после лимита за получаване се маха.

Отнасяйте се сериозно към лимита за получаване ($3300 или 2500EUR). Ако го превишите автоматично ви заключват акаунта и изискват да направите верифицирането на самоличността, за което вече говорих (лична карта и платена сметка на същия адрес). Не съм стигал до там, но до колкото съм чувал е по-тегаво после, отколкото преди това сам да искаш да се идентифицираш. Отделно, че докато ти "ревизират" акаунта при достигнат лимит не можеш да правиш нищо с него и парите в него. Което си е изключителен проблем ако работиш активно (клиентите ти плащат така) с него.

Лимита от $500 няма как да се превиши. Това е лимит на картите, а не на PayPal. Тегленето към банкова сметка е неограничено. Неприятното е, че за България, работят само с US bank accounts. В момента (след 9/11) за да си отвориш банкова сметка в US трябва да отидеш лично.

Както повечето хора казват .... PayPal е супер, докато нямаш проблеми с тях.
Лимита за получаване е неограничен, като си легализираш акаунта, за теглене не е 500 долара, мисля 2500 е или равностойноста в друга валута.
 
Понеже повечето от вас извършват бизнес и ползват "personal PayPal акаунт" и обсъждате основно проблема с лимита от 2500 ‎, нещо не ми е достатъчно.
Има ли някой, който ползва активно бизнес акаунта на PayPal?
Имам активни плащания и ме интересува, какви са привилегиите на бизнес акаунта от личния. Интересува ме какво сте открили ако сте запознати, а не какво пише в сайта им. Ако ползваш акаунта си наистина за бизнес, таксите по-малки ли са от персоналният акаунт и плаща ли се нещо екстра за това? Говорим за перманентен дребен бизнес.
 
С пейпал никога не съм имал проблеми. Преди години като нов потребител бях превишил лимита, поискаха ми документи, изпратих им всичко, което искаха и до този момент всичко си работи. Най-голямата сума, която съм пращал е 500 евро, но не съм срещал проблеми.

В акаунта си имам малко над 1к долара и всичко е ок.

Дори преди години един ме беше излъгал с един сайт, пуснах dispute към пейпал, направиха разследване и ми върнаха парите :)
 
Понеже повечето от вас извършват бизнес и ползват "personal PayPal акаунт" и обсъждате основно проблема с лимита от 2500 ‎, нещо не ми е достатъчно.
Има ли някой, който ползва активно бизнес акаунта на PayPal?
Имам активни плащания и ме интересува, какви са привилегиите на бизнес акаунта от личния. Интересува ме какво сте открили ако сте запознати, а не какво пише в сайта им. Ако ползваш акаунта си наистина за бизнес, таксите по-малки ли са от персоналният акаунт и плаща ли се нещо екстра за това? Говорим за перманентен дребен бизнес.
Бизнес акаунта ти позволява да даваш достъп на счетоводителите. Освен това и си е на името на фирмата ти. Имаш и възможност да си намалиш таксата входящ превод като минеш над определни суми.
 
  • Like
Реакции: Pin2
Както бях писал по-горе - нямах проблеми с пейпал, но съвсем наскоро имах случка...!

Не знам поради каква точно причина, но решиха да ми лимитират акаунта ПЕРМАНЕНТНО, тъй като не ти казват конкретно причината, а ти пишат следното

"
Оценяваме интереса ви към PayPal. За съжаление, решението ни да закрием профила ви е окончателно.

PayPal си запазва правото да закрие всеки акаунт, за който се съобщава, че е замесен в евентуално измамно или високорисково поведение. В случай на спор, PayPal ще се опита да възстанови средствата от вас, като дебитира баланса ви в PayPal. Ако средствата от салдото ви в PayPal са недостатъчни, PayPal си запазва правото да събере дълга ви към PayPal по всякакви други законни средства.

Ако имате пари в салдото си в PayPal, ние ще ги задържим до 180 дни. След този период ще ви изпратим имейл с информация как да получите достъп до средствата си. "

веднага им звъннах, но служителката, с която разговарях ми каза, че ме разбира, но не може да ми даде детайлна информация, но може да опита да ескалира случая ми към по-горен етаж.

През това време писах на съпорта им от акаунта ми, но ми написаха, че решението им е окончателно и няма да ми махнат лимита.

(Ако някой се обърка - още отдавна лимитите ми за транзакции ги премахнаха, след като се верифицирах чрез изисканите от тях документ)

Четох из форумите и един пич беше разказал за същия случай с него и сподели няколко пейпал имейла, към които можеш да се обърнеш освен акаунт съпорта им.

Имейлите са: [email protected] , [email protected] , [email protected]

Изпратих писма и до трите имейла, като описах подробно какво се е случило и че смятам това за голямо недоразумение. За всеки случаи предоставих отново телефон за контакт, имена, ИД на "case", който отворих в акаунта си и точно след 24 часа ми премахнаха перманентното лимитиране.

Из чуждите форуми бяха писали, че такива случаи са едва ли не "ЧУДО", защото пейпал са си чешити и решат ли да ти наложат някаква забрана, то тя е завинаги. Е, извадих късмет, не знам и аз как....

Забравих да спомена, че имах и 2к долара в акаунта си, които си ми седяха, в случай ако нещо се наложи...

Сега мой приятел го лимитираха по същия начин. Казах му какво съм направил аз, за да ми махнат перманентния лимит, но без ефект. Решението на пейпал бе окончателно. А нито аз, нито той се занимаваме с нещо, което би нарушило правилата на пейпал по някакъв начин - визирам криптота и някакви измамни схеми.

Той дори рядко си ползваше акаунта. На месец/два я да му влязат едни 50-100 долара, а не....

Пейпал така и не казват конкретната причина, поради която вземат такива решения!
 

Горе