Print.BG и некоректно отношение към клиента

От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Порязов, сложи линковете, браво :lol:

@redrum, колегата вкарва сарказъм с това "ок", понеже в чата с въпросната дама това си получил като отговор.
Ясно, извинявам се, че не схванах :oops:
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

аз мога да препоръчам едни от варна - танграм
печатал съм сигурно стотици хиляди флаери, файла сами си го правят, цената им е най-ниската, дори с доставката от там по еконт ми излиза доста по-евтино и съмм ного доволен, качеството е екстра. Визитките също винаги са били без грешка
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Григоров от форума тук мисля, че ще ти отдели нужното време и внимание за да останеш доволен :)
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Благодаря за добрите думи на Порязов и Стефанов!

Относно ситуацията с Print.bg

Коментарите за БГ фирмите и тяхното избягване просто не знам как да ги коментирам... В България има страшно кадърни колеги! Има страшно добри машини, които постигат високо качество.
В България в този бранш се правят толкова компромиси и подаръци като се коригират файлове безплатно и подобни, че си нямате представата. И не работата не е проста изискват се знания и уменя, които за жалост не всички имат и много мътят пазара със смешни цени да припечелят някой лев.

С последното НЕ визирам колегите от Print.bg!!! Не съм имал честта да работя с тях дори са едни от малкото по-сериозни, които дори не познавам лично. Чувал съм доста добри отзиви за тях от клиенти и предвид това, че цените са им доста стабилни съм вярвал, че държат на качеството и на името си.

И най-добрите грешат! Колегата redrum е постъпил адски добре, като е проявил търпение. Защото ако Ви кажа, че при нас не са ставали грешки ще Ви излъжа. Един единствен път ми се е случило, но все пак ми се е случвало да получа мейл от клиент който е измерил в горният край на визитката 90 мм в долният 89 мм. Веднага реагираме с препечатване или връщане на парите. Без да се замислим!!!
Това са неща които се случват. Реже се на гилотини ако ти мръдне 1 мм повярвайте при равен фон не мога да проумея клиента как е хванал този дори не цял милиметър отклонение. Но не мога да обвиня нито служител и да го накажа, нито клиента. В такива моменти се взимат бързи управленски решения и е важното клиента да остане доволен.

Защото - Да сгрешили са, ако се бяха коригирали и аз утре го питам него за тях. Той ще каже супер са... много съм доволен често работя с тях. Веднъж става една издънка, но реагираха светкавично и я оправиха. И това се приема много положително.

А за разминаването на този елемент, ако е бил от фона... и ако визитките особено са били двустранни. Винаги ама винаги има леко изместване. И дори да ги подготвиш със застраховка 1 мм този елемент може да ти играе. Дори има случай когато някога се налага визитката да се обреже с 1 мм да се получи по-малък размер за да са по-добре нещата.
Много зависи крайният продукт от подаденият файл и това колко този който го прави има представа от технологията. Защото уеб мастерите НЕ МОГАТ да правят печатни материали! Това смея да го твърдя от адски много опит в 95% от случаите.

Отново не мога да бъда сигурен за конкретният случай.
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Мога да добавя негативни впечатления от съвсем друг ъгъл.:
Преди много време бях "поканен" за SEO интервенция при тях, понеже мой...познат...работеше при тях, още докато бяха в "Изток", и така...отивам и разговаряме...и там неква нафукана мадама ПИЛЕЕ яко пари с безразборни PPC кампании ( амаалиий, с такъв бюджет може да се направят РЕАЛНИ ЧУДЕСА, бе баце ! ) и много отворена ме "интервюира"...после нищо - мълчание...после няколко инициирания на разговори, в които и споделям деликатно съвети и идеи, ей така - на аванта дето се вика ахахах и после нищо, по стар български обичай; но тя си е на шефа ковра, той си и дава пари и тя си ги пилее на еннайсе кампании и тетака.
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Абе това е компания, която просто СЕ ИЗБЯГВА, точка, удивителна и пак точка - за да прилича на хуй :D
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Този случай само доказва, че най-големите не винаги са най-добрите. Просто си се хванал на капан-масовка за средностатистическия потребител :mad:
 
От: Print.BG и некоректно отношение към клиента

Защото - Да сгрешили са, ако се бяха коригирали и аз утре го питам него за тях. Той ще каже супер са... много съм доволен често работя с тях. Веднъж става една издънка, но реагираха светкавично и я оправиха. И това се приема много положително.
Така е, мен не ми е за 50-те лв., които им оставих. Можех и да не ги взема, но си викам айде, да видим какво ще стане. Добре, че съм недоверчив и поръчах само пробно, щото ако бяха няколко хиляди, щеше да ме е яд наистина.

Само че, нищо не оправдава подобно държание към клиента. Има рекламация, трябва да ми отговорят, дори да ми откажат повторното напечатване. Бях дори прекалено търпелив с тях, чаках над месец и половина за каквато и да е реакция. Човешко е да се греши, похвално е да си признаеш.
 

Горе