SEO Съвети & Трикове.

Blinky

Owner
Търсачките ( Search engines) дават повече тежест на някои обекти в алгоритъмът на ранкинга си. Долу е лист на по-важните, които имат някава тежес.

TITLE . 2.0
LINK POPULARITY . 2.0
THE MAIN BODY TEXT . 1.5
DOMAIN NAME . 1.0
KEYWORD PROMINENCE . 1.0
HEADING TAGS . 0.5
PROXIMITY OF KEYWORDS . 0.5
BOLD or ITALIC . 0.4
FOLDER or FILENAME . 0.3
META DESCRIPTION . 0.3
ALT TAG . 0.2
TITLE ATTRIBUTE . 0.2
META KEYWORDS . 0.1
Възможен тотален резултат = 10

TITLE TAG - Заглавието. 2.0/10
Заглавието е важна част от уеб сайта. Напрактика е кратко описание на страницата, и най-важната дума трябва да присъства първа. Всяка HTML (страница) трябва да има заглавие и всички алтернатини тагове трябва да са уникални. Препоръчително е да не използвате същите тагове за многократни документи. Някои съвета, докато създавате заглавията:

* Трябва винаги да присъства незабавно след отварянето на <HEAD> tag.
* Трябва да са специфични ключови думи и фрази.
* Ако използвате същата ключова дума повторно, но разменена (eg. <title> Professional Marketing Tips . Tips On Marketing>), и не използвайте една и съща дума повече от два пъти.
* Заглавията трябва да са между 5-12 думи (по-малко от 60 символа).
* Поставете основната дума в началото на тага.
* Постарайте се да изпуснете/елиминирате използването на запетайки в този таг.
* Стремете се за 25-35% гъстота за всяка ключова дума.
* Винаги помнете да затваряте тага (</title>).
* Всички страници ТРЯБВА да имат уникална и описателна ключова фраза в заглавието.
* Те сменяйте тага често.

THE MAIN BODY TEXT - Текст. 1.5/10
Използвайте следните съвети за са повишите ефективността на главният текст. Тези съвети покриват и Keyword prominence (1.0/10), Heading Tags (0.5/10), Proximity of Keywords (0.5/10), Bold or Italic (0.4/10), and Alt Tag (0.2/10):

* Уверете се да сложите най-важните ключови думи в внимателно изработен параграф в началото на вашата страница.
* Keyword Density - гъстота: Ако страницата е по-малко от 500 думи, дръжането 1-3% на тези думи е по-добре. Ако страницата съдържа повече от 500 думи, дръжте 3-5% на тези думи.
* Опитайте се да държите цифрата на текста между 250-750 думи за страница.
* Използвайте CSS вместо фон тагове (font tags).
* Отървете се от JavaScript в кода, и вместо да използвате повърхностен файл.
* Дръжте график-бутоните като текст линкове, или имайте графики и текст линкове.
* Повторете заглавието на страницата в главите (heading) на въха на страницата, ако е възможно.
* Използвайте главите тагове (<h1>, <h2>, <h3>., <h6>). Можете да промените начина по който изглеждат тези тагове чрез CSS.
* Keyword proximity - близост: Ако се отнася до близостта на две или повече ключови думи, Винаги се опитваите да ги групирате заедно, това може да бъде търсено като индивидуална фраза от потребителя.
* Поставете някои важни думи в Bold или Italic.
* Използвайте Alt tag за да опишете графиките.
* Уверете се че кода на главната страница - homepage не е по-голяма от 32k.
* Опитайте се да държите Максимална font size 11px or 12px. ( 2 или 3 в повечето уеб програми).
* Избягвайте използването на примамки в <table> структората.
* Използвайте W3C технологиите и ръководни принципи.
* Ъпгрейтваите текста си на чести интервали, търсачките харесват новите и полезни неща.

METATAGS - Meta Description - Описание(0.3/10), Meta Keywords (0.1/10)

Meta Description - Мета Описание.
* Пишете го в стуктура на изречение.
* Трябва да е Сходно с началният видим текст на страницата - 25-30 думи (под 150 символа).
* Не повтаряйте ключовите думи повече от 3 пъти в описанието, или използвайте различни форми на тези думи.
* Минимизирайте употребата на стоп думички като: "и", "на", "или" и т.н.
* Ключовите фрази които се явяват по-рано в Мета Описанието ще получат по-високо ренкинг значение.
* Опитайте се да включите този таг във всички страници, описвайки съдържанието, и бъдете уникален във всички описания.
* Не пълнете описанията си само с ключови думи.
* Стремете за 5-10% гъстота на ключовите думи.

MetaKeywords - Мета Ключови Думи
* Дръжте го по-малко от 130 символа за по-добри резултати.
* Започнете с най-важната и после по-маловажните.
* Използвайте ключоди думи/фрази.
* НЕ повтаряйте една дума повече от три (3) пъти.
* НЕ поставяйте повтарящи се ключови думи заедно.
* Използвайте ключови думи, които се съдържат в текста на страницата и са от есенцията и.
* Пробвайте се да използвате малък случаи в ключовите думи/фрази.

Надявам се ви е харесало това което се написа по темата. Успехи по търсачките приятели.
----------------------------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing
 
Доколкото разбирам не само думите а и хтмл кода е важен за добра оптимизация?
 
Sobieski каза:
Доколкото разбирам не само думите а и хтмл кода е важен за добра оптимизация?

нямаш си на представа колко си прав;)
 
Еми то паякът вижда сайта ти като текст и линкове - това е. Няма друго. Такаче и alt tag-овете играят роля при това гледане на сайта ти. Така че пълнете си сайтовете с уникален и добре структуриран текс с добър набор от думи. :wink:
 
Постарайте се да изпуснете/елиминирате използването на запетайки в този таг.

Става въпрос за title тага. Защо според теб запетаите са вредни? Аз мисля, че те, както и всички специални знаци и съюзни думи се третират от бота като интервали (празни полета).

Поставете някои важни думи в Bold или Italic

Мисля, че само върши работа и то ако се използва умерено. За не съм сигурен, а няма логика да дава някакъв приоритет.

Дръжте го по-малко от 130 символа за по-добри резултати.

Става въпрос за ключовите думи в метатага. Макар да казват, че може да се разтяга до 1024 символа (спрамо някои известни сайтове), аз смятам, че максималтана дължина е 150.

НЕ повтаряйте една дума повече от три (3) пъти.

Пак за ключовите думи в метатага. Сперед мен една ключова дума не трябва да се повтаря повече от 2 пъти. Но и да не го спазите - този таг вече никаква роля не играе.
 
Здрасти cloxy, радвам се че можеме да коментираме SEO темата. Ени за тези нещя мисля че имам отговор -

Става въпрос за title тага. Защо според теб запетаите са вредни? Аз мисля, че те, както и всички специални знаци и съюзни думи се третират от бота като интервали (празни полета).

Еми аз имам предвид вместо Title: Keyword ******** .... Keyword2 *****.... Keyword3 може да има смислени думички - това цекях да предам с това изречение. Пък и не изглежда никак добре ключови думи разделени с запетайки без смислово съдържание - бота обича разнообразието. Но може да се използван според смисъла на заглавието - може.

Мисля, че само върши работа и то ако се използва умерено. За не съм сигурен, а няма логика да дава някакъв приоритет.


Аз мисля че и влияе с същата тежест - командата прави текста удебелен - таче бота и в двата слъчай знае къде да даде тежест на текста. И за също дава малки проценти тежест и не е повтарим, като тежест с . Въпроса колко "шарен" ще си направиш текста използвайки всички команди на HTMP сорса.

Надявам се да продължиме темата - някой да има идей по тази тематика? Ако има да споделя че има и неща които биха излезли на бял свят тук.

:)
 
Това за запетайките и аз не разбрах какво имаш предвид Blinky, но със сигурност не пречат. Просто не се четат от търсачките.
За и няма разлика, с еднаква тежест са наистина.

@cloxy: keywords в мета тага не играят роля за google, но от други searchengines още се ползват :wink:
 

Горе