hahovec
Active Member
От: От: От: SEO или Бранд?
ХАСОидхасоидхаоисдхаосидх
@3des
Съжалявам, но от ника не ставва ясен пола. Вече ми е по - ясна причината по прехласването по Кобилкина. Аз лично само се учех по времето на изграждане на ПР-а на д-р Емилова. Страниците съм с фенове, за който говоря съм ги правил по друга причина. Феновете са били таргетирани, като процента ми на успеваемост, какъвто е и процента на успеваемост на сегашните "брокери" на фенове е около 80%. Подбора по националност е най - лесен и ако е важно просто да са българи, то тогава процента ще е поне 99%. Как точно става не е голяма тайна, но не е и нещо, което трябва да се каже публично, само мога да ти кажа че има намесени мекици, кюфтета, кунфу панди и бог знае още какви откачалнически похвати. Феновете не се делят на реални или на нереални, а на активни или не активни, феновете, който брокерите тук предлагат са си напълно активни, стига ти да се грижиш за тяхната активност. Ако ме питаш дали може да се продава на такива фенове, то отговора е НЕ. Причината е че чрез страница от фейсбук да продаваш часовници е несериозно и не ефективно, аз лично продажбите през социалните мрежи си ги правя чрез огромни групи, който се пълнят с хора безбожно лесно в момента и са супер активни и лесно манипулативни!
Феновете не са най - важното нещо в бизнеса и в социалните мрежи и не са мерилка за това колко успял е един човек или не. Слави Трифонов не знам дали да ти го хваля или не, но какъв ПР си, щом не гледаш телевизия или какъв SEO си без да си запоната с телевизията и ефира! И човек, който не гледа телевизия да ми говори за бранд и успешност е просто недопустимо, даже и да ми налага някакво третостепенно име, което живее на гърба на лаврите на един телевионен водещ години наред е направо смешно. Ако искаш да се учиш следи наистина брандовете не кухи образи, захранвани от желанието на един да направи друг щастлив, щото общо взето такава е историята с Кобилкина.
не е от форума, а от теб, щото храниш трол. видно е, че човека няма и най-малка идея за какво говори.
ХАСОидхасоидхаоисдхаосидх
@3des
Съжалявам, но от ника не ставва ясен пола. Вече ми е по - ясна причината по прехласването по Кобилкина. Аз лично само се учех по времето на изграждане на ПР-а на д-р Емилова. Страниците съм с фенове, за който говоря съм ги правил по друга причина. Феновете са били таргетирани, като процента ми на успеваемост, какъвто е и процента на успеваемост на сегашните "брокери" на фенове е около 80%. Подбора по националност е най - лесен и ако е важно просто да са българи, то тогава процента ще е поне 99%. Как точно става не е голяма тайна, но не е и нещо, което трябва да се каже публично, само мога да ти кажа че има намесени мекици, кюфтета, кунфу панди и бог знае още какви откачалнически похвати. Феновете не се делят на реални или на нереални, а на активни или не активни, феновете, който брокерите тук предлагат са си напълно активни, стига ти да се грижиш за тяхната активност. Ако ме питаш дали може да се продава на такива фенове, то отговора е НЕ. Причината е че чрез страница от фейсбук да продаваш часовници е несериозно и не ефективно, аз лично продажбите през социалните мрежи си ги правя чрез огромни групи, който се пълнят с хора безбожно лесно в момента и са супер активни и лесно манипулативни!
Феновете не са най - важното нещо в бизнеса и в социалните мрежи и не са мерилка за това колко успял е един човек или не. Слави Трифонов не знам дали да ти го хваля или не, но какъв ПР си, щом не гледаш телевизия или какъв SEO си без да си запоната с телевизията и ефира! И човек, който не гледа телевизия да ми говори за бранд и успешност е просто недопустимо, даже и да ми налага някакво третостепенно име, което живее на гърба на лаврите на един телевионен водещ години наред е направо смешно. Ако искаш да се учиш следи наистина брандовете не кухи образи, захранвани от желанието на един да направи друг щастлив, щото общо взето такава е историята с Кобилкина.