Caprice
Active Member
Вътрешен – Дублирано съдържание в сайта
Външен – еднакво / дублирано съдържание в други сайтове – конкуренти, сайтове за сравнение на цени, агрегатори …
Решение
Създаване на уникално съдържание за сайта и всяка продуктова страница
Избягване на дублирано съдържание в сайта – noindex, canonical . Бърза и пълна индексация – rss feed, sitemap
1. Добавяне на уникално съдържание за категориите (търсене по категории 25-40%) – монитори Sony, климатици Daikin (Zappos)
2. Добавяне на ПГС (UGC) мнения коментари, ревюта, рейтинги – (Amazon)
3. Добавяне на ревюта от експерти в бранша (лаптопи, Cnet)
4. Пренаписване на съдържанието нас продуктите (от най-важните, търсените продаваните)
5. Добавяне на ръководства за потребителя (уникализиране на 1 абзац)
6. Добавяне на how to страници, обучение на потребителите / Обучително видео + снимки = трафик от youtube / picasa / universal search
Трафик и конверсия при търсене по :
-1 ключова дума – климатици, дограма, парфюми (on site)
ключова фраза свързана с производител, марка – монитор Sony, дограма Rehau (navigation, category, taxonomy)
- Ключова фраза свързана с модел ( on page ) x3 – климатик DAIKIN FTX60GV
Добри практики
важни ключови фрази : Snippet
ЦЕНА !!!
Доставка – безплатна, до час ?
Гаранция – по-голяма
Отстъпка % , следващи покупки
+ Подарък …
Град, телефон, адрес
Експерти , FAQ – links
Добри идеи за продуктова страница :
Уникална страница, уникално съдържание, уникално заглавие, уникален snippet (canonical tag)
Свързани продукти – връзки към топ продуктите в категорията / производител
Синдикирано съдържание (релевантно) – RSS емисия от външни (авторитетни) източници за конкретен продукт / марка – сайтове на производители, индустрилни портали, twitter
Външен – еднакво / дублирано съдържание в други сайтове – конкуренти, сайтове за сравнение на цени, агрегатори …
Решение
Създаване на уникално съдържание за сайта и всяка продуктова страница
Избягване на дублирано съдържание в сайта – noindex, canonical . Бърза и пълна индексация – rss feed, sitemap
1. Добавяне на уникално съдържание за категориите (търсене по категории 25-40%) – монитори Sony, климатици Daikin (Zappos)
2. Добавяне на ПГС (UGC) мнения коментари, ревюта, рейтинги – (Amazon)
3. Добавяне на ревюта от експерти в бранша (лаптопи, Cnet)
4. Пренаписване на съдържанието нас продуктите (от най-важните, търсените продаваните)
5. Добавяне на ръководства за потребителя (уникализиране на 1 абзац)
6. Добавяне на how to страници, обучение на потребителите / Обучително видео + снимки = трафик от youtube / picasa / universal search
Трафик и конверсия при търсене по :
-1 ключова дума – климатици, дограма, парфюми (on site)
ключова фраза свързана с производител, марка – монитор Sony, дограма Rehau (navigation, category, taxonomy)
- Ключова фраза свързана с модел ( on page ) x3 – климатик DAIKIN FTX60GV
Добри практики
важни ключови фрази : Snippet
ЦЕНА !!!
Доставка – безплатна, до час ?
Гаранция – по-голяма
Отстъпка % , следващи покупки
+ Подарък …
Град, телефон, адрес
Експерти , FAQ – links
Добри идеи за продуктова страница :
Уникална страница, уникално съдържание, уникално заглавие, уникален snippet (canonical tag)
Свързани продукти – връзки към топ продуктите в категорията / производител
Синдикирано съдържание (релевантно) – RSS емисия от външни (авторитетни) източници за конкретен продукт / марка – сайтове на производители, индустрилни портали, twitter