В цялата тема, само на мен ли ми направи впечатление, че никой не обръща внимание на съдържанието на URL anchor текста например (и доста други неща), къде и към какво ще води? Сателити, тестове, а на най-важното - тц...
Ще дам реален пример от близкото минало. Сайт, който има претенции да се "сбори" с Около 82 400 000 резултата, при това на пазар в чужда държава. С около 30-тина помощни сайта (статични темплейта с най-евтините домейни - 2 и нещо на промоция) от по 2-3 страници (уникално съдържание на заглавната, полуоптимизирано, но което е най-важното - свързано по ключови думи с ... интересни неща, новини например /за сега толкова казвам/ и др.), на сходна и не тематика и най-вече с правилен и
осмислен код и съдържание, за около 1-2 месеца (през които се качваха покрай други неща), успя да влезе по някои от зададените ключови думи в десятката, в тройката, че и на първо място
при чисто търсене от таргет-местоположението, за което се бореше. Та, за текстовете - добре, но обръщайте повече внимание и какво ще правите с тях и как.
Просто изпляскан линк към главния в такъв сайт си е по-скоро загуба на време и ресурс. Необходимо е да се обърне внимание на детайлите и да се изпипа. И колкото по-малко и по-изпипано е - толкова по-добре - няма да се губи фокуса
Въпроса е да е уникално, да е първо. И най-вече - да е полезно за потребителите.