Да вземем една рандом ниша в българският serp - ''подаръци'' и един фирмен сайт с ключова дума в домейна, примерно podaraci.com. Целта е да се окупира нишата, като посещения, телефонни позвънявания, фейсбук или вайбър чатове и подобни, тоест голямата част от трафика да се прибира.
Имаш някакъв бюджет и се чудиш как да го разпределиш.
На примависта ти идват два варианта:
Вариант 1: В главният сайт се насочва цялата работа и бюджет, като отделните публикации се бутат за съответната ключова фраза в serp-a. Примерно пише се една голяма и качествена статия (или няколко) за фразата ''подаръци за мъже'' и тази статия е лендинг-а за трафика по тази фраза от Г.
Така се процедира и по другите фрази.
Вариант 2: Правят се exact match домейн сайтове и се оптимизират тези сайтове само за тяхната си фраза, примерно podaracizamaje.com
Следвашият exact match е podaracizajeni.com, podaracizadeca.com и т.н.
Като естествено, контактите от всичките сайтове ще насочват към едно място (телефон, мейл, адрес или подобно).
Та това е общо взето.
Имаш някакъв бюджет и се чудиш как да го разпределиш.
На примависта ти идват два варианта:
Вариант 1: В главният сайт се насочва цялата работа и бюджет, като отделните публикации се бутат за съответната ключова фраза в serp-a. Примерно пише се една голяма и качествена статия (или няколко) за фразата ''подаръци за мъже'' и тази статия е лендинг-а за трафика по тази фраза от Г.
Така се процедира и по другите фрази.
Вариант 2: Правят се exact match домейн сайтове и се оптимизират тези сайтове само за тяхната си фраза, примерно podaracizamaje.com
Следвашият exact match е podaracizajeni.com, podaracizadeca.com и т.н.
Като естествено, контактите от всичките сайтове ще насочват към едно място (телефон, мейл, адрес или подобно).
Та това е общо взето.