Georgi Valentinov Popov
New Member
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.
Просто последно време в България забелязвам , че се наливат адски много пари в рекламиране и промотиране на даден продукт и услуга с цел бързо натрупване на печалба от него, а качеството му след това остава на заден план.
За пример мога да дам веднага няколко фирми които след опорочаване на търговската си марка я променят и продължават напред с яките реклами. Актуален пример - Кен/Оренда. Тъй като марката "кен" натрупа доста негативи от фирмата налагат новата марка "оренда" без да споменават , че са същия производител и постепенно заличават първата марка от търговските вериги. С нея ще си заминат и негативите, а новата марка ще пукне рекламните блокове и ще постигне същите печалби за същото ниско качество, но с чисто минало...
Просто последно време в България забелязвам , че се наливат адски много пари в рекламиране и промотиране на даден продукт и услуга с цел бързо натрупване на печалба от него, а качеството му след това остава на заден план.
За пример мога да дам веднага няколко фирми които след опорочаване на търговската си марка я променят и продължават напред с яките реклами. Актуален пример - Кен/Оренда. Тъй като марката "кен" натрупа доста негативи от фирмата налагат новата марка "оренда" без да споменават , че са същия производител и постепенно заличават първата марка от търговските вериги. С нея ще си заминат и негативите, а новата марка ще пукне рекламните блокове и ще постигне същите печалби за същото ниско качество, но с чисто минало...