Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Просто последно време в България забелязвам , че се наливат адски много пари в рекламиране и промотиране на даден продукт и услуга с цел бързо натрупване на печалба от него, а качеството му след това остава на заден план.
За пример мога да дам веднага няколко фирми които след опорочаване на търговската си марка я променят и продължават напред с яките реклами. Актуален пример - Кен/Оренда. Тъй като марката "кен" натрупа доста негативи от фирмата налагат новата марка "оренда" без да споменават , че са същия производител и постепенно заличават първата марка от търговските вериги. С нея ще си заминат и негативите, а новата марка ще пукне рекламните блокове и ще постигне същите печалби за същото ниско качество, но с чисто минало...
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Крумов, какви глупости пишеш, не е истина. Хостинг компанията сама определя цените си. Дали ще е за 1 лев на месец или за 100лв на месец, клиентът очаква еднакво качествено и адекватно отношение от компанията. Хората от хостинг компанията на мен не са ми никакви, за да ги мисля на печалба ли са или на загуба и имат ли какво да ядат - след като са решили да правят бизнес, значи са си уредили нещата, за да печелят. От друга страна, аз за тях съм клиент и макар индивидуално за тях да е все тая дали съм при тях или не, като сложиш още 1000 и 10000 като мен, нещата вече са доста различни. Не случайно се казва, че клиентът винаги е прав.

Никъде не пиша за печалбата на хоситнг компания. Пиша за това, че българина и лайно да му дадеш с 5 лв по-евтино ще отиде да си го купи. Сам казваш наливал си пари, аз също и то достатъчно за да не страдам от липсата на така желаното от колегите внимение от страна на Суперхостинг. По-горе написах коеот не става с пари става с мнго пари. Филма с клиента винаги е прав може би е бил реалност преди 30-на години. Уви вече не е точно така.

И за да не остане неразбран 240 на седмица, месец или година не мислете, че това са някакви сериозни суми и не очаквайте някакво персонално отношение само защото сте ги дали на някого. След като някой не може да си позовли да си плаща разходите свързани с бизнеса му извода е само един.....
 
От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

:D Това вече направо цепи мрака, значи смяташ всеки човек писал в темата и недоволен от супер тиквите, за лайно.

Ходи да се прегледаш мен, ако питаш имаш нужда и то огромна......

Никъде не пиша за печалбата на хоситнг компания. Пиша за това, че българина и лайно да му дадеш с 5 лв по-евтино ще отиде да си го купи.
 
От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

:D Това вече направо цепи мрака, значи смяташ всеки човек писал в темата и недоволен от супер тиквите, за лайно.

Ходи да се прегледаш мен, ако питаш имаш нужда и то огромна......


Явно не четеш какво пиша.

Търсенето на евтиното и очакването да ни се прави свирка за кирливите пари дето даваме някъде е проблема. Това, че плащаме някъде за нещо не ни прави специални и не ни дава право да изискаваме какво ни кеф на нас.

Плащаъ 2-5 бона наем месечно като офлайн магазин а не 240 за споделен хостинг и тогава се вълнувай. За тая сума е смешно дори да пускаш тема
 
От: От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Имам предложение за теб! Що не вземеш да им даваш петорно повече пари щом си толкова доволен от тях.

Иначе си прав има някой който не чете, но това не съм аз. ;)

Явно не четеш какво пиша.

Търсенето на евтиното и очакването да ни се прави свирка за кирливите пари дето даваме някъде е проблема. Това, че плащаме някъде за нещо не ни прави специални и не ни дава право да изискаваме какво ни кеф на нас.

Плащаъ 2-5 бона наем месечно като офлайн магазин а не 240 за споделен хостинг и тогава се вълнувай. За тая сума е смешно дори да пускаш тема
 
Клиент съм на Суперхостинг още от първата година от създаването им. Работя както с личния си акаунт, така и с много други бизнес акаунти на мои клиенти. Доскоро нямах никакви забележки. Преди 2 години обаче имах сериозен проблем с тях като в случая беше виновен отделът им за продажби. Даже май бях писал във форума. Оттогава насам обаче взеха да се дънят и в техническата поддръжка макар и с дребни неща. Преди 2 седмици чашата преля и преместих всичко от личния си акаунт с изключение на 1 домейн, който също смятам да го трансферирам скоро.

Нямам навика да пиша и да се оплаквам без причина. Просто сега забелязох последните мнения в темата и реших да отчета, че наистина има сериозна деградация както в отношениета към клиентите, така и с поддръжката.

За справка, имам dedicated сървър, няколко впс-а и доста споделени хостинг акаунти. Работил съм и работя с много с български и чуждестранни хостинг компании и лесно мога да направя сравнение на база цена-качество-поддръжка-надеждност. На даден етап СуперХостинг бяха едно от най-добрите решения за България, в момента не е така. Част от конкуренцията дръпна напред и то е видимо.

Суперхостинг може да се най-големите, но ако не направят нещо, ще продължат да губят клиенти. Че никога няма да фалират е ясно, но лош мениджмънт = пропуснати ползи.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Никъде не пиша за печалбата на хоситнг компания. Пиша за това, че българина и лайно да му дадеш с 5 лв по-евтино ще отиде да си го купи. Сам казваш наливал си пари, аз също и то достатъчно за да не страдам от липсата на така желаното от колегите внимение от страна на Суперхостинг. По-горе написах коеот не става с пари става с мнго пари. Филма с клиента винаги е прав може би е бил реалност преди 30-на години. Уви вече не е точно така.

И за да не остане неразбран 240 на седмица, месец или година не мислете, че това са някакви сериозни суми и не очаквайте някакво персонално отношение само защото сте ги дали на някого. След като някой не може да си позовли да си плаща разходите свързани с бизнеса му извода е само един.....

240 на седмица, месец или година не били серизони суми... за кого? За хостинг компанията, получаваща десетки или стотици хиляди на месец ли? А как според теб ги трупа тези приходи? Нали има още няколко хиляди такива клиента като теб или него например, които им плащат било то по 20лв или 200лв на месец. Разбира се, че всеки трябва да очаква персонално отношение, защото си плаща, независимо колко - ЗАТОВА СПОМЕНАХ, ЧЕ ХОСТИНГ КОМПАНИЯТА САМА ОПРЕДЕЛЯ ЦЕНИТЕ СИ. Трябва да предлага абсолютно еднакво отношение и поддръжка както на този дето плаща 20, така и на онзи, който плаща 2000, защото сам се досещаш, че компанията няма да оцелее дълго, ако пренебрегва малките, обикновени клиенти. Това се случва вмомента със Суперхостинг.
 
От: Re: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Клиент съм на Суперхостинг още от първата година от създаването им. Работя както с личния си акаунт, така и с много други бизнес акаунти на мои клиенти. Доскоро нямах никакви забележки. Преди 2 години обаче имах сериозен проблем с тях като в случая беше виновен отделът им за продажби. Даже май бях писал във форума. Оттогава насам обаче взеха да се дънят и в техническата поддръжка макар и с дребни неща. Преди 2 седмици чашата преля и преместих всичко от личния си акаунт с изключение на 1 домейн, който също смятам да го трансферирам скоро.

Нямам навика да пиша и да се оплаквам без причина. Просто сега забелязох последните мнения в темата и реших да отчета, че наистина има сериозна деградация както в отношениета към клиентите, така и с поддръжката.

За справка, имам dedicated сървър, няколко впс-а и доста споделени хостинг акаунти. Работил съм и работя с много с български и чуждестранни хостинг компании и лесно мога да направя сравнение на база цена-качество-поддръжка-надеждност. На даден етап СуперХостинг бяха едно от най-добрите решения за България, в момента не е така. Част от конкуренцията дръпна напред и то е видимо.

Суперхостинг може да се най-големите, но ако не направят нещо, ще продължат да губят клиенти. Че никога няма да фалират е ясно, но лош мениджмънт = пропуснати ползи.

Неееее, не така. За тия пари не можеш да очакваш добро отношение. Крумов ще ти каже, че трябва да плащаш тройно и четворно за да си без проблеми. Как така ще плащаш едни пари без значение колко са и ще очакваш работеща услуга. Това ако е при Крумов изпбщо превеждай парите и не си мисли, че ще получиш нещо. Нали плащаш малко. На другия месец му плати двойно, щото плащаш малко, ама тогава може да ти каже , че плащаш малко за да ти обърне внимание. Ти за тия мижави пари как можеш да очакваш нещо? От търгаши като Крумов страда цялата ни икономика, ама щото ги търпим!!!
 
От: От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Явно не четеш какво пиша.

Търсенето на евтиното и очакването да ни се прави свирка за кирливите пари дето даваме някъде е проблема. Това, че плащаме някъде за нещо не ни прави специални и не ни дава право да изискаваме какво ни кеф на нас.

Плащаъ 2-5 бона наем месечно като офлайн магазин а не 240 за споделен хостинг и тогава се вълнувай. За тая сума е смешно дори да пускаш тема

Тука само ще кажа "Без думи" Какво значи 240 лева били смешна сума. Та това е половината месечна заплата на един учител това смешна сума ли е. Значи човека трябва да изкара с две такива смешни суми цял месец (да плати тока водата за ядене и още куп други) Това ако е смешна сума за хостинг направо нямам думи. Защо не сравним малко цените със западните хостинг компании предлагащи за тези смешни суми цели сървъри. Какво трябва да се плаща по 5000 на месец и тогава ли да си кажем болката. Е затова няма да се оправим още сто години.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Нещо хейтва човека явно. Мисли си, че след като плащаш официално обявена от самата компания цена, щом тя била ниска, значи никой не те има за човек. Дали е 5 лв или 500лв, отношението към клиентите трябва да е едно и също - няма как компанията да си обяви мизерни цени и да си го изкарва после на клиентите, сякаш аз съм ги накарал да са на загуба или нещо такова.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Нещо хейтва човека явно. Мисли си, че след като плащаш официално обявена от самата компания цена, щом тя била ниска, значи никой не те има за човек. Дали е 5 лв или 500лв, отношението към клиентите трябва да е едно и също - няма как компанията да си обяви мизерни цени и да си го изкарва после на клиентите, сякаш аз съм ги накарал да са на загуба или нещо такова.

Ами не не хейтвам. И за която и да е цена на Суперхостинг всеки получава еднкаво внимание.

Ето да речем колегите се оплакват от цените на хостинга на дадена компания. Аз просто им казвам, че за мен това се нормлани цени, дори ниски.

Но ако аз се оплача от цените за изработка сайт 1000-5000-10000 предлагани от колеги тук при реална стойност под 500 винаги ще ми донесте от 10 кладенца вода как това бил не знам си какъв труд... Което е пълна глупост разбира се.

Нещата са прости за едни нещо е скъпо и неефективно на други им се вижда евтино и ефективно.

При ми работата ми с клиенти вече 15 години съм забелязал, че обикновено недоволния клиент от нещо в 90% от случайте сам е предизивикал проблема
 
От: Re: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Неееее, не така. За тия пари не можеш да очакваш добро отношение. Крумов ще ти каже, че трябва да плащаш тройно и четворно за да си без проблеми. Как така ще плащаш едни пари без значение колко са и ще очакваш работеща услуга. Това ако е при Крумов изпбщо превеждай парите и не си мисли, че ще получиш нещо. Нали плащаш малко. На другия месец му плати двойно, щото плащаш малко, ама тогава може да ти каже , че плащаш малко за да ти обърне внимание. Ти за тия мижави пари как можеш да очакваш нещо? От търгаши като Крумов страда цялата ни икономика, ама щото ги търпим!!!


Georgi Valentinov Popov ще те помоля да не използваш епитети по мой адрес. И да ако не можеш да си плащаш задълженията или разходите когато имаш бизнес и ще го играеш гранде предриемач не си за тази работа
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Извинявам се ако съм ви обидил, но ако не желая да ме наричат търгаш аз не се държа като такъв. И ако смятате , че аз съм предприемач то жестоко се лъжете. Точно в момента ви говоря от името на клиент. И то на клиент в който и да е бранш или на която и да е стока. И с риск да си отнеса наказанието ми се повръща от "търговци" като вас самия смятащи се за върховни гурута мачкащи клиента, който чинно си плаща. И само да уточним, ако вие плащате повече от 240 лева на месец на някоя хостинх компания БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ КОЯ Е ТЯ бих искал да знам какво получавате срещу тази сума. И още - ако вие не плащате повече от 240 лева на месец на някоя хостинг компания, то ми е много интересно КАК СИ ПОЗВОЛЯВАТЕ да казвате колко трябва да се плати за да получим добро отношение и качествена поддръжка за неработеща и прекъсваща услуга?!? Извинявам се за острото си мнение отново. И заставам зад думите си.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Аз също не се имам за предприемач, но такъв или не няма значение. В момента не плащам никъде подобни планове не са ми необходими пък и разполагам със собствен ресурс ако почуствам остра нужда. Относно клиентите не е необходимо да мачкаш никого за да му покажеш, че ако иска да работи с теб трябва да е по твоите правила.

По-горе дадох пример с цени за изработка на сайт странно защо никой не отговори на това... ОК, скъпи са им на колегите дадени услуги, но ще ми направят ли СЕО за 11 лв и сайт за 60 лв защото аз смятам, че повече от това тези услуги не струват?


Та и при Суперхостинг и при всеки предлагащ услуга или стока цената се определя от това колко е готов да плати клиента за нея.

Ако мога да продам един пирон за 20 лв не виждам защо трябва да го правя за 2 лв само защото така било редно и изгодно на клиента.
 
Не, въпроса за цената го повдигате вие. Защото никой тук в тази тема не се оплаква от цените на тази фирма, всички се оплакват от рязкото падане на качеството на услугата и предлаганата подръжка... Вие казвате , че трябва да се плаща повече. Вие казвате , че за тези пари толкоз. Но ако вие продавате некачествени пирони , дали за 2 или за 20 лева, вие трябва да си носите последствията и да очаквате негативни отзиви от клиентите си, а не да продавате крив порон струващ 2 лева за 20 и когато клиента го върне да му кажете - "За тия пари толкова, ако искаш прав дай 100 лева" Искате да кажете , че ако продадете неръждаем пирон за 20 лева и на следващия ден клиента го върне понеже е ръждясал, то вие сте в оравото си да му кажете - "Ако искахте да е неръждаем трябваше да ми платите 100 лева"... Тук въпроса е не колко струва пирона , а че не струва....
Ако фирмата има затруднения да предложи планове с по-високи цени за по-качествена услуга и да предупреди своите клиенти - за тези пари толкова, за повече - толкова. Но не, по неясни никому причини, те свалят качеството на услугите и подръжката си без това да повлияе на цената.
Единия вариант е нещата във фирмата да не вървят добре, качествения персонал вече да не работи там и тя да се движи на самотек до пълно пропадане, втори вариант е изкуствено понижаване качеството с цел по-голяма печалба, трети вариант е нерешим технически проблем , за който те не желаят да признаят и се опитват всячески да избегнат дискусии за него.
Аз лично не се сещам за нещо друго(имам си още едно на ум но ще го спестя тук, тъй като е свързано с политическата обстановка в страната през последните 2 години)
Едит: Колкото до Сео-то за 11 лева аз ще еи го направя, само да не кажете после, че не струва... Толкова плащате, толкова ще получите . Изработка на сайт ще ви направя за 5 лева. И пак така - да не кажете, че не струва...
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Не, въпроса за цената го повдигате вие. Защото никой тук в тази тема не се оплаква от цените на тази фирма, всички се оплакват от рязкото падане на качеството на услугата и предлаганата подръжка... Вие казвате , че трябва да се плаща повече. Вие казвате , че за тези пари толкоз. Ако фирмата има затруднения да предложи планове с по-високи цени за по-качествена услуга и да предупреди своите клиенти - за тези пари толкова, за повече - толкова. Но не, по неясни никому причини, те свалят качеството на услугите и подръжката си без това да повлияе на цената. Единия вариант е нещата във фирмата да не вървят добре, качествения персонал вече да не работи там и тя да се движи на самотек до пълно пропадане, втори вариант е изкуствено понижаване качеството с цел по-голяма печалба, трети вариант е нерешим технически проблем , за който те не желаят да признаят и се опитват всячески да избегнат дискусии за него.
Аз лично не се сещам за нещо друго(имам си още едно на ум но ще го спестя тук, тъй като е свързано с политическата обстановка в страната през последните 2 години)


Казвам да плащат повече след като искат персонално отношение.

И тогава идваме до въпрос какво точно очакваме за парите си. Според колегите за 240 лв на месец трябвало и с....ка. Според мен 240 лв на месец за услуга от такъв тип са нищо. Явно колегите за тази сума очакват някакво мега, хипер, яко отношение. Ако може само да командват хостинга какво да им се случва с проекта....
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

А вие смятате , че за 240 на месец може проекта да не работи по час-два на ден и подръжката да не отговаря? Колко смятате вие , че трябва да се плаща за това? Така и никъде не го споменахте?
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Приключвам темата за себе си с цитат от един велик човек:

"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество – винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава."
Атанас Буров
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

А вие смятате , че за 240 на месец може проекта да не работи по час-два на ден и подръжката да не отговаря? Колко смятате вие , че трябва да се плаща за това? Така и никъде не го споменахте?

Ако не работи се намира нчаин да зарабори. Но не става със : Аз ви плащам ваща ........ оправйте се.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Приключвам темата за себе си с цитат от един велик човек:

"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество – винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава."
Атанас Буров


Почваш да се излагаш, тоя цитат в случая хич не е на място.

Тука става въпрос за високо конкурентен пазар. Щом суперхостинг не щат да предлагат хостинг + свирка, има други които предлагат това на същата цена. Толкова е просто. Ако аз мога да получа за парите си повече, естествено, че ще искам повече!

Аз се махнах от суперхостинг по морални причини и мързел. Писах им дали могат да ми изместят 20 ГБ сайт от единия акаунт на другия, те ми върнаха писмо с инструкции как се мести сайт:p Аз им връщам, че проблема не е в това да си изместя сайта, а в размера. Те пак си настояват с инструкцията:) Еми хубу... Писах на основната им конкуренция и след един час имах настроен ВПС и изместен целия сайт там, аз остана да си сменя ДНС.... Мен лично така ме изгубиха като клиент.... А можеше да не се случи точно така.
 

Горе