TripXD - платформата на новото поколение

От: TripXD - платформата на новото поколение

Ако финансирането ви е проблема - влезте в LanuchHub - дават до 200 хиляди, помагат ви да си валидирате идеята, да разработите маркетинг стратегии и време да я изпрограмирате. След това може да вземете втори рунд финансиране от друг фонд, за предпочитане американски, защото няма какво да се лъжем - там ще са ви клиентите предимно :)

И ако стигнете до продукт - махнете това XD от името. Това май тръгна от някаква льохманска статия за digitally-aware децата на поколението Х и т.н. али-бали. Оставете тая работа и мислете нещо pronounceable....
 
От: TripXD - платформата на новото поколение

XD според мен пък е много на място! Все пак човека си решава...
 
От: TripXD - платформата на новото поколение

Много хамериканско.

Това
....Саманта е 24-годишна американка, която обича да пътува и да се забавлява. Наскоро, младата дама завърши образованието си по интериорен дизайн....
що е изчезнало от форума на Инвестор?

Дано успеете!
 
От: TripXD - платформата на новото поколение

Здравейте, успех в проекта. Натъкнах се на нещо, което ми се струва подобно на вашето, може да погледнете ако не го знаете http://www.idi.bg/

Поздрави!
 
От: TripXD - платформата на новото поколение

Здравейте! Знам за тази платформа, но това е нещо като форум за разказване на интересни истории. За жалост е много неразвита и още като влязох за първи път ми направи впечатление липсата на потребители, липсата на активност от страна на модераторите и практически нулевите функционалности. Освен това, не е писан от създателите му, а е направен въз основа на системата на website.bg, което не е много сериозно, когато целта ти е да направиш нещо голямо, но, предполагам, че не е била това целта на собствениците на сайта. Както и да е, да не гадаем.

Благодаря за пожеланието! Поздрави и от мен!

Здравейте, успех в проекта. Натъкнах се на нещо, което ми се струва подобно на вашето, може да погледнете ако не го знаете

Поздрави!
 
От: TripXD - платформата на новото поколение

Бихте ли казал, какво означават инициалите XD,т.к гледам на много места се употребява вече това съкращение и е доста популярно. Иначе готина идея дано да има успех и да не се откажете, като видите колко много работа ви чака!

Успяват само тези, които са истински мотивирани и не се отказват от идеите си
 
От: TripXD - платформата на новото поколение

Има един фонд, Battery Ventures се казва, та тия хора направо го казват – ако не можеш да формулираш идеята със сто думи, значи не знаеш какво правиш.
Другото е че казваш че имаш български екип, лошо няма, ама хората искат специалисти, доказани имена в корпоративния бизнес.
Защото инвестицията е доверие.
Никой няма да ти даде пари за идеята само, въпроса е и какво ще получи, колко ще спечели и какъв е варианта за изход от сделката.
Отделно, много ми е интересно как ще привлечеш 5 000, а не 50 000 хотела за една година, имаш ли престава какви пари струва това. Ако си мислиш че ще привлечеш клиенти само интернет каналите, жестоко се лъжеш, минималният бюджет за такава кампания е минимум 500К евро на месец.
Така че идеята ти може да е Еднорог, но трябва яко смятане, екип със зверски връзки в бизнеса и много късмет, защото в момента фондовете са пълни с подобни проекти, дето са си набили парите, и се чудят на кой и как да обясняват защо нещата не вървят.
Иначе успех, хубаво е да има такива проекти и още по- хубавото е че се опита да го представиш тук, за да може хората да ти покажат грешките.
 
От: TripXD - платформата на новото поколение

Благодаря за критиките, вярвам, че те помагат на стартиращите проекти, особено, когато се правят от различна перспектива.

В едно от мненията си в тази тема формулирах накратко какво представлява системата. Ако едно от условията за успешен бизнес е описанието в 100 думи, то успявам да се вместя в това. Но, аз съм на мнение, че този начин на мислене и поведение е подходящ само за стандартните бизнес решения, защото, ако трябва да наложиш "пробивна иновация" в който и да е сектор, 100 думи биха привлекли вниманието, но онези хиляди думи, които обясняват проекта ти биха убедили инвеститора да инвестира в теб. С това искам да кажа, че тук не търся инвеститори, а мнения за цялостната концепция, без никакви опити да замаскирам идеите със 100 думи, които няма да ви говорят нищо без да сте запознати със същината.

Другото нещо е екипа. Мисля, че тук вече грешите. За 100-те думи съм съгласен, като стратегия за привличане на инвеститори с които поне да се стигне до разговор. Но, за екипа грешите. В основата на всеки стартиращ бизнес стоят, както способностите, така и страстта, която влага всеки член на екипа в проекта. Да очакваш от едно "доказано име в корпоративния бизнес" да вложи цялата си енергия в нещо тепърва прохождащо е, като да накараш Христо Стоичков да танцува балет в Болшой театър! Този мач съм го играл, повярвайте ми, не съм толкова бос за колкото вероятно ме мислите. Бил съм част от такива проекти и знам какви са отношенията вътре. Доказаните имена за които говорите искат сигурна заплата от поне 5 хиляди лева и не се интересуват какво ще се случи с проекта, стига заплатата да си върви. Аз не харесвам такива хора, нямаш ли сърце и не повярваш ли в успеха на това, което правиш, значи мястото ти не е там и просто трябва да се махнеш. В момента работя със способен екип с който правим всичко професионално, но и всеки един от тях вярва и работи с всички сили за успеха. Започнахме с изчистване на идеята, преминахме през техническото задание, а сега вече се програмира. Едновременно с това се пишат Бизнес план, Маркетингова стратегия, текстове за платформата (всичко е на английски), изгражда се бранд концепцията, събират се бази данни с контакти на хотели, разработват се различни бизнес модели, пишем Протокола, правим стратегии за привличане на бизнес субекти и потребители, изграждаме модела на екскурзоводите. И, всичко това, защото вярваме в успеха! Хората с които работя са невероятно кадърни и доказали се в своите области - програмисти, копирайтъри, маркетинг специалисти. И, на никой от тях не му пречи, че все още не е видял и един лев от тази работа. Дотук за тази част!

На този етап не са ми нужни пари, когато дойде времето за инвестицията и прототипа е готов, ще се представи бизнес плана, стратегиите и всички останали неща, върху които работим в момента. Надявам се, след Нова година да имаме готов прототип, макар и без да е готова цялостната визия. За привличане на хотелите няма да използваме само и единствено интернет пространството, имаме и офлайн активности. Що се касае до това дали фондовете разполагат със свободни средства, само ще вметна, че знам за поне 2 фонда от Източна Европа, които ще излязат тази година от някои от средносрочните си експозиции. В единия от тези фондове работи мой приятел, а за другия знам от разговорите, които имах на една конференция на която присъствах във Варшава преди няма и месец. Все още има доста предприемачи, които си мислят, че вечно ще текат пари към B2B проектите, но инвеститорите вече се усетиха и започват да излизат от този кръг, пренасочвайки се към B2C моделите. Както винаги, това навлиза по-бързо в САЩ и Европа и със закъснение в България. Доказателство за твърдението ми са огромните инвестиции, които се наливат в стартъпи, като Airbnb, Uber, Kickstarter. А у нас още си мислим, че на Запад има някакъв глад за счетоводен софтуер и вътрешнофирмени системи.



Има един фонд, Battery Ventures се казва, та тия хора направо го казват – ако не можеш да формулираш идеята със сто думи, значи не знаеш какво правиш.
Другото е че казваш че имаш български екип, лошо няма, ама хората искат специалисти, доказани имена в корпоративния бизнес.
Защото инвестицията е доверие.
Никой няма да ти даде пари за идеята само, въпроса е и какво ще получи, колко ще спечели и какъв е варианта за изход от сделката.
Отделно, много ми е интересно как ще привлечеш 5 000, а не 50 000 хотела за една година, имаш ли престава какви пари струва това. Ако си мислиш че ще привлечеш клиенти само интернет каналите, жестоко се лъжеш, минималният бюджет за такава кампания е минимум 500К евро на месец.
Така че идеята ти може да е Еднорог, но трябва яко смятане, екип със зверски връзки в бизнеса и много късмет, защото в момента фондовете са пълни с подобни проекти, дето са си набили парите, и се чудят на кой и как да обясняват защо нещата не вървят.
Иначе успех, хубаво е да има такива проекти и още по- хубавото е че се опита да го представиш тук, за да може хората да ти покажат грешките.
 
Последно редактирано:
От: TripXD - платформата на новото поколение

На мен също ми стана интересно какво залагате под XD, това го срещам все по-често в пространството, но така и не се разрових да видя. Просто за благозвучие или...?
 
От: TripXD - платформата на новото поколение

XD стана много популярно нарицателно в САЩ за поколението родено и израснало в света на развитите технологии. Термина ще става все по-популярен, редица журналисти в Европа също почнаха да го използват. Цялото название е Generation X + D (igital). Поколението XD е много ценно за маркетинговите отдели на големите компании. Това поколение не познава свят без интернет, мобилни телефони. И е много по-лесно да възпиташ усета към новите технологии, новите възможности, които предоставят всяка следваща серия хай тек джаджи, приложения, интернет услуги. Всичко тръгна от една концепция в Нюзуик на американски професор в която той използва термина Generation XD и се обоснова защо то е толкова ценно и защо скока между това и предходните 3 поколения е толкова огромен. В една от тезите си той казва, че докато най-доброто на поколението на 70-те е бейби бума и наркотиците, то поколението на 90-те е призвано да извърши революция. Залага и няколко неща, които ние ще използваме в платформата - постоянна техническа свързаност, липса на страх в отношенията си с другите, смелост, любопитство. Поколението XD са днешните 20-25 годишни хлапаци, но, забележете...тези хлапаци са в основата на успеха на мултимилиардните Airbnb, Uber, Kickstarter, Netflix, Itunes, Snapchat, Instagram.

Та, това е в общи линии XD - Generation X Digital.

На мен също ми стана интересно какво залагате под XD, това го срещам все по-често в пространството, но така и не се разрових да видя. Просто за благозвучие или...?
 
От: TripXD - платформата на новото поколение

Само да добавя още нещо важно.

Усещайки вятъра на промяната и добре стеклите се обстоятелства, от Disney побързаха да използват в тяхна полза това XD. Направиха силна кампания в САЩ, чиято цел беше да намекнат, че това всъщност е Generation X Disney. Не знам доколко е сработило, не съм попаднал на материал с резултатите от тази им кампания.
 
От: TripXD - платформата на новото поколение

XD стана много популярно нарицателно в САЩ за поколението родено и израснало в света на развитите технологии. Термина ще става все по-популярен, редица журналисти в Европа също почнаха да го използват. Цялото название е Generation X + D (igital). Поколението XD е много ценно за маркетинговите отдели на големите компании. Това поколение не познава свят без интернет, мобилни телефони. И е много по-лесно да възпиташ усета към новите технологии, новите възможности, които предоставят всяка следваща серия хай тек джаджи, приложения, интернет услуги. Всичко тръгна от една концепция в Нюзуик на американски професор в която той използва термина Generation XD и се обоснова защо то е толкова ценно и защо скока между това и предходните 3 поколения е толкова огромен. В една от тезите си той казва, че докато най-доброто на поколението на 70-те е бейби бума и наркотиците, то поколението на 90-те е призвано да извърши революция. Залага и няколко неща, които ние ще използваме в платформата - постоянна техническа свързаност, липса на страх в отношенията си с другите, смелост, любопитство. Поколението XD са днешните 20-25 годишни хлапаци, но, забележете...тези хлапаци са в основата на успеха на мултимилиардните Airbnb, Uber, Kickstarter, Netflix, Itunes, Snapchat, Instagram.

Та, това е в общи линии XD - Generation X Digital.

Благодаря, за изчерпателния отговор!
 
От: TripXD - платформата на новото поколение

До къде стигнахте с проекта? Вървят ли нещата?
 

Горе