apostol
New Member
НОВИ РЕКЛАМНИ ТЕХНИКИ
YouTube бавно, но сигурно се превръща в една страхотна възможност за реклама на вашия бизнес.
На това място мнозина ще запитат: защо и как? Ето ви няколко примера за успешна реклама чрез YouTube: Майкъл Харош, основател и главен изпълнителен директор на „Сиера Сноуборд”, магазин за сноуборди в Калифорния, е качил в YouTube деветминутно видео, в което показва как се маже с вакса един сноуборд.
За по-малко от четири месеца видеото е свалено над 23 000 пъти. „Ние можем да качим каквото си искаме в Youtube и сайтът ще продължава да го хоства.”, казва Харош за Еnterprenuer.com. „Хората са направо привлечени от това.”, добавя находчивият бизнесмен.
Онлайн видеото е нещо много привлекателно и това вече прави впечатление на предприемачите и големите компании. Очаква се до 2011 година броят на гледащите видео да нарасне с 61% и да достигне еднацифра от цели 183 милиона зрители!
Това поне сочат проучванията на eMarketer. И докато някои работодатели се тревожат, че служителите им си губят време с YouTube, други разбират, че правейки това, те могат да популяризират онлайн техния бизнес.
В „Нестле” например, видео записите са обичайна част от тяхната годишна маркетингова стратегия. Ръководството на фирмата взима тази работа наистина присърце и е задължило 5 работни групи да правят кратки видео записи, които разказват за техния бизнес.
Друг интересен пример е „Yellow!”, компания от Великобритания, базирана в Манчестер, която помага на Ernst & Young и спортната марка Umbro да създадат кратки филми, с които да ангажират и мотивират клиентите.
YouTube може би все още е кошмар за мениджърите, но видео записите все по-малко изглеждат като губене на фирменото време. Напротив- те се превръщат в една изумителна нова възможност за популяризация на даден бизнес или стока.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
YouTube бавно, но сигурно се превръща в една страхотна възможност за реклама на вашия бизнес.
На това място мнозина ще запитат: защо и как? Ето ви няколко примера за успешна реклама чрез YouTube: Майкъл Харош, основател и главен изпълнителен директор на „Сиера Сноуборд”, магазин за сноуборди в Калифорния, е качил в YouTube деветминутно видео, в което показва как се маже с вакса един сноуборд.
За по-малко от четири месеца видеото е свалено над 23 000 пъти. „Ние можем да качим каквото си искаме в Youtube и сайтът ще продължава да го хоства.”, казва Харош за Еnterprenuer.com. „Хората са направо привлечени от това.”, добавя находчивият бизнесмен.
Онлайн видеото е нещо много привлекателно и това вече прави впечатление на предприемачите и големите компании. Очаква се до 2011 година броят на гледащите видео да нарасне с 61% и да достигне еднацифра от цели 183 милиона зрители!
Това поне сочат проучванията на eMarketer. И докато някои работодатели се тревожат, че служителите им си губят време с YouTube, други разбират, че правейки това, те могат да популяризират онлайн техния бизнес.
В „Нестле” например, видео записите са обичайна част от тяхната годишна маркетингова стратегия. Ръководството на фирмата взима тази работа наистина присърце и е задължило 5 работни групи да правят кратки видео записи, които разказват за техния бизнес.
Друг интересен пример е „Yellow!”, компания от Великобритания, базирана в Манчестер, която помага на Ernst & Young и спортната марка Umbro да създадат кратки филми, с които да ангажират и мотивират клиентите.
YouTube може би все още е кошмар за мениджърите, но видео записите все по-малко изглеждат като губене на фирменото време. Напротив- те се превръщат в една изумителна нова възможност за популяризация на даден бизнес или стока.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ