Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

E-Business

Active Member
До сега не съм виждал някой във форума да споменава или коментира за това ( е може и да има ама да не съм видял). Идеята е към хората с продаващи сайтове. Сложете си Live Chat. Обикновено всичко което казвам във форума не е прочетено от мен някаде а е изпитано и тествано. Това също. Преди извесно време 5-6 месеца реших да сложа на един от сайтовете ми Live Chat. Не може да си представите какъв ефект имаше. Скоро си правих статистика: 44% от включванията в Live Chata стават поръчки. Просто хората си умират от кеф когато могат на момента да питат и да зададат въпросите си. И ако сте компетентни в областа в която продавате - не е лесно да ги убедите. Самия факт че пишат онлайн ги прави ....... Лошото е че това отнема време - някой са доста обстоятелствени и питат много... но колкото повече - по сигурна продажба. Дори и да не сте на линия в момента Live Chat софтуера дава възможност на клиентите ви да ви изпратят съобщение и без да ровят за е-маила ви в сайта и дори без те да имат е-мейл. Опитайте - РАБОТИ !!!
 
това и ни е сме го пробвали за повишане на конверсията на Pay Per Click трафик трябва наистина добро познаване на материята и добър англииски и не за всички продукти клиентите искат да си поговорят. Не беше зле направихме една продажба за деня с пуш то талк продължихме още известно време с променлива успеваемост.. но в последствие се концетрриахме в изкачване на позиции в търсачките и докарване на повече трафик....и така до сега :) Направо бях забравил за тази техника :roll: :idea:
 
coolice каза:
това и ни е сме го пробвали за повишане на конверсията на Pay Per Click трафик трябва наистина добро познаване на материята и добър англииски и не за всички продукти клиентите искат да си поговорят. Не беше зле направихме една продажба за деня с пуш то талк продължихме още известно време с променлива успеваемост.. но в последствие се концетрриахме в изкачване на позиции в търсачките и докарване на повече трафик....и така до сега :) Направо бях забравил за тази техника :roll: :idea:

Прав си че по важно е гъгъл. Ама ако си между първите в гугъл и търсиш повече клиенти - това наистина работи. И си прав че трябва познаване на материала. Но все пак аз повече от 3 години продавам една стока и я знам на изуст. Имам готов отговор за всеки въпрос. Средно на ден когато не съм онлайн получавам около 9-10 писма от Live Chata. а като съм онлайн ми се е случвало и по 3-4 клиента по едно и също време. Като мухи на мед са. И продажбите стават
 
Да, спомням си и аз този метод за конвертиране на трафика. Само където съпорта трябва да е 24/7 за да има максимялен ефект, те на много хостинг сайтове съм забелязал че това е повече от задължително - да присъства лайв съпорт, а той си е вече с подготвените възможни отговори. И цялата система е Copy и Paste. Или ги пращяш на FAQ странцата, защото не са си допрочели всичко. :wink:
 
Blinky каза:
Да, спомням си и аз този метод за конвертиране на трафика. Само където съпорта трябва да е 24/7 за да има максимялен ефект, те на много хостинг сайтове съм забелязал че това е повече от задължително - да присъства лайв съпорт, а той си е вече с подготвените възможни отговори. И цялата система е Copy и Paste. Или ги пращяш на FAQ странцата, защото не са си допрочели всичко. :wink:

Ами да. Аз така или иначе покривам 17-18 часа. НО не е задължително да съм онлайн 7/24. Ако не съм ми пращат съобщения през там (Live Chata) доста по лесно от е-мейл. За система е Copy и Paste си повече от прав. на 99% от въпросите им имам готови отговори. Питан съм и питан 1000000 пъти. Трудно могат да ме изненадат с въпрос. От цялата работа обаце най ценното е леснотата с която могат да пращат е-майли от всяка страница без да им се налага да роват за е-майла ми и без да се налага да ползват пощите си.
 
А може ли да дадете линк към някое скриптче че искам да го пробвам
неискам genbucks да говорят от моя сайт защото на някои темплейти го има това лайв чат ама дори и продажба да има няма да ми я отчетат...
 
Sobieski каза:
А може ли да дадете линк към някое скриптче че искам да го пробвам
неискам genbucks да говорят от моя сайт защото на някои темплейти го има това лайв чат ама дори и продажба да има няма да ми я отчетат...

http://www.liveperson.com/
http://www.volusion.com/livechat_software.asp
http://www.helponclick.com/
http://www.zazachat.com/ ...... и още около 1000 има
 
Sobieski каза:
А може ли да дадете линк към някое скриптче че искам да го пробвам
неискам genbucks да говорят от моя сайт защото на някои темплейти го има това лайв чат ама дори и продажба да има няма да ми я отчетат...

Ще ти го отчетът не се подават карти по чата а през формичката на сайта така че си нп

иначе в цпанела от фантастикото се инсталират няколко различни лаив чата :)
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

livezilla . нет е много добро решение, за Livechat, може да работи на няколко pc-та едновременно, интерфейса му е готин, и е доста лесен за инсталацията. От там нататак, от вас зависи с колко ще скочи конверсията :) Спор няма, че онлайн чата прескача психологическата бариера в клиента да вдигне телефона или да пише мейл и да чака отговор.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Аз след известно ровене се спрях на това - http://www.clickdesk.com/

Най-вече щото има интеграция със скайп и няма нужда да си инсталираш програми или да пишеш през браузъра - посетителите като пишат в livechat-а и ти изскача направо в скайпа.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Колебая се между zopin и mibew, ако някой ги е ползвал да сподели коя има повече предимства.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

И това не е лошо като идея (аз него ползвам) http://www.google.com/talk/service/badge/New Копирате html кода върху вашия сайт и сте готови. Трябва да имате инсталиран gtalk. За малко да забравя, това е безплатно.

1. If you haven't got a gmail account, please go to http://mail.google.com
to create one.

2. If you already have a gmail account, please go to following address to
create your own online badge. Please login your gmail first before click in.
http://www.google.com/talk/service/badge/New

3. Изтеглете си gtalk и се логнетете в него.

Това е всичко.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Споделям опит като заклет любител на е-покупките. Пазарувам често онлайн всевъзможни неща - от вино, през дрехи, а последно се престраших и за Коледа си купих и телевизор. Наистина лайв чата е хубаво и удобно нещо, но само ако се поддържа правилно и най-вече ако хората от другата страна са подготвени и способни да контактуват "на живо". Все пак, лично за мен, едно от предимствата на е-магазините е, че мога да си разглеждам на спокойствие даден продукт, без веднага да ми се залепва някоя оттегчена продавачка и да почва да ме убеждава кое и колко било хубаво или изгодно. Смятам, че повечето хора са изпитвали това нещо на гърба си в нормалните магазини. Същото е и в нета. Ако само пет секунди след като съм влязла някъде, ми изкочи прозорчето на чата и започнат да ме атакуват с: Какво търсите? С какво да ви помогнем? Видяхте ли, че имаме промоция... и т.н - напускам веднага този магазин и не се връщам там повече. Предпочитем местата, където само ме уведомяват, в случай, че не съм видяла за наличието на лайв чат, където мога да задам въпроси и ми подчертават, че ако не искам да си говоря с тях мога да продължа да си разглеждам без да ми се натрапват повече.
Разбира се, това си е мое виждане на нещата, но се надявам, че мнението ми на потребител може да бъде полезно за онези от вас, които продават, за да имат предвид, че ако решат да предоставят такава услуга, то и тя както и всяко друго нещо, може да бъде нож с две остриета.
 
  • Like
Реакции: Alf
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Мда и аз съм на същото мнение и много се чудих да не изплаши хората с тоя proactive chat - дето изкача прозореца след някакви секунди... Че и някакви звуци издава :)
Е примерно на кокетната е много ужасен :)

Аз засега съм го оставил и излиза съобщение, че има оператор на линия и ако искат да питат нещо да пишат.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Нека и аз изкажа своя малък опит с live chat-a. Една седмица след като пуснах моя онлайн магазин, сложих и live chat. Резултата беше мигновенен две поръчки и то след няколко въпроса от клиентите. Много зависи как ще подходиш. Споделям по-горните мнения, че агресивния подход не би довел до повече поръчки. Мен примерно ме отблъсква като вляза в нормален магазин и като почнат да ми се накичват на главата няколко продавач-консултанти. Предполагам е така и при онлайн търгувията. :)
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

И това не е лошо като идея (аз него ползвам) http://www.google.com/talk/service/badge/New Копирате html кода върху вашия сайт и сте готови. Трябва да имате инсталиран gtalk. За малко да забравя, това е безплатно.

1. If you haven't got a gmail account, please go to http://mail.google.com
to create one.

2. If you already have a gmail account, please go to following address to
create your own online badge. Please login your gmail first before click in.
http://www.google.com/talk/service/badge/New

3. Изтеглете си gtalk и се логнетете в него.

Това е всичко.

това от една седмица като пише някой - ми излза съобщение че ме търсят и като кликна и вика уйчец?
излиза ми прозореца и вътре:

Internal Server Error

Error 500
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Може ли да се инсталира такова чудо към блог в Блогър?
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

За да сложите такъв чат трябва да сте постоянно на линия. Пълно е със сайтове в които има такива чатове и все пише че са офлайн, по-добре въобще да го няма, така прави лошо впечатление.
 

Горе