Няма да влизам в подробности, знаеш че не обичам на всеослушание да обсъждам мои работи. 25000 казах за да има минимален шанс да влезе поне малко в полето на двата изявени лидера на пазара. Ако питаш мен и 50 са малко, че да се набуташ мъжката в тая ниша.
Нещо си в грешка, евтини коли не вървят в момента, защото бедните нямат пари, а и вече не им отпускат заеми, защото изплащат по 3-4 още . Само в скъпите возила има пара.Сумата от 25 000лв е добра сума но не толкова за да се навлезе в един пазар с гръм и трясък заради това бих предприел друго докато натрупам нужния капитал за да навляза с гръм и трясък. Ако все пак на някой му е интересно какво бих направил да прочете нещата по-долу.
1. Наемам място за 10-15 автомобила в популярен автомобилен парк.
2. Наемам спедиторска фирма с влекач и платформа която да транспортира автомобилите до България. Но също така има вариант който не е много удачен според мен и той е да се наеме само платформа и с бус да се отиде до местоположението но така ще мога да внеса само един автомобил.
3. Отпътувам за Германия и Австрия от където закупувам вече преди това набелязани автомобили. Принципно ще се насоча към градски автомобили защото аудиторията за тях е по-голяма т.е основно дами и нови шофьори но често се забелязват и опитни шофьори с градски автомобили просто заради факта че поддръжката, разхода на гориво и данъците им са по-ниски както и по-лесно се намира място за паркиране в пиков час.
4. След като автомобилите пристигнат в България се разтоварват в автосервиз който е специализиран в тенекиджийската част т.е боя, пастиране – полиране и т.н. В общи линии да се приведе в търговски вид.
За месец тези автомобили ще са продадени защото са най-търсени и парите ще бъдат удвоени защото автомобилите ги купувам за 150 – 300 евро и след това придаване на търговски вид което ще струва не повече от 50 евро на автомобил а примерно цената на едно VW Polo запазен с сервизна история е 1500 – 1700лв. И така тази процедура бих я повторил колкото е нужно за да достигна нужния начален капитал но след достигането му аз вече ще имам разработен пазар и бих продължил и тази дейност.
Сумата от 25 000лв е добра сума но не толкова за да се навлезе в един пазар с гръм и трясък заради това бих предприел друго докато натрупам нужния капитал за да навляза с гръм и трясък. Ако все пак на някой му е интересно какво бих направил да прочете нещата по-долу.
1. Наемам място за 10-15 автомобила в популярен автомобилен парк.
2. Наемам спедиторска фирма с влекач и платформа която да транспортира автомобилите до България. Но също така има вариант който не е много удачен според мен и той е да се наеме само платформа и с бус да се отиде до местоположението но така ще мога да внеса само един автомобил.
3. Отпътувам за Германия и Австрия от където закупувам вече преди това набелязани автомобили. Принципно ще се насоча към градски автомобили защото аудиторията за тях е по-голяма т.е основно дами и нови шофьори но често се забелязват и опитни шофьори с градски автомобили просто заради факта че поддръжката, разхода на гориво и данъците им са по-ниски както и по-лесно се намира място за паркиране в пиков час.
4. След като автомобилите пристигнат в България се разтоварват в автосервиз който е специализиран в тенекиджийската част т.е боя, пастиране – полиране и т.н. В общи линии да се приведе в търговски вид.
За месец тези автомобили ще са продадени защото са най-търсени и парите ще бъдат удвоени защото автомобилите ги купувам за 150 – 300 евро и след това придаване на търговски вид което ще струва не повече от 50 евро на автомобил а примерно цената на едно VW Polo запазен с сервизна история е 1500 – 1700лв. И така тази процедура бих я повторил колкото е нужно за да достигна нужния начален капитал но след достигането му аз вече ще имам разработен пазар и бих продължил и тази дейност.
Нямах това предвид а че за да ги внеса в България ми трябва влекач с ремарке а тези неща аз ги нямам и заради това бих наел спедиторска фирма. Но разбира няма да пращам шофьора да ги гледа и съответно той да преценява дали е годна.Ако ти не поемеш нито една част от работата си на загуба 100%.
Не може само да ги набележиш и за всичко да плащаш на друг и да чакаш да спечелиш от това.
темата не е майтап, по - скоро е теоритична и по - скоро исках да видя вашето мнение вие как ще постъпите, а не как аз да постъпя
Мисля, че е майтап защото на едното даваш параметрите (автомобила), а на другото (сайта за обяви) - не.
Имаш реална възможност да изкараш пари за автомобила (25к) от сайт за обяви за няколко месеца, ако той се конкурира с двата най-големи. Може да се конкурира с тях само ако предлага нещо уникално - до този момент не си казал дали имаш уникална идея. Тези 25к за реклама ще са най-бързо изхарчените пари на вятъра. Базар от колко време рекламират по телевизията и посещенията им не мърдат?
Сайта работи като сайт за обяви от 11 години, домейна е bitak.net и в момента е на самотек, в момента правя планирането на новата система, програмирането и дизайна ще ми отнемат около 3-6 месеца без да си давам зор. Нещо революционно едва ли може да се измисли, но ще се постарая да има всичко което има Olx, естествено с подобрения които аз намирам за нужни за реализация. Това е общо взето.
Като се помисли реално в продавалник също няма нищо революционно, просто намериха инвеститор и наляха един куп пари. Базар видяха от тях и почнаха и те да наливат пари в тв реклама, общо взето нищо интересно, трятия играч alo.bg бъг разчитат на трафика от гугъл, като показват резултата от търсене (преди 2-3 години всички сайтове за обяви го правеха това и доста изгръмяха, включително и аз). Има и още един играч bezplatno.net който може да се каже че е порно сайт, специализирал се е в обяви за курви.
Логина не работи.
фейса или другия? напълно е възможно, сайта е на самотек.
Сайта работи като сайт за обяви от 11 години, домейна е bitak.net и в момента е на самотек, в момента правя планирането на новата система, програмирането и дизайна ще ми отнемат около 3-6 месеца без да си давам зор. Нещо революционно едва ли може да се измисли, но ще се постарая да има всичко което има Olx, естествено с подобрения които аз намирам за нужни за реализация. Това е общо взето.
Като се помисли реално в продавалник също няма нищо революционно, просто намериха инвеститор и наляха един куп пари. Базар видяха от тях и почнаха и те да наливат пари в тв реклама, общо взето нищо интересно, трятия играч alo.bg пък разчитат на трафика от гугъл, като показват резултата от търсене (преди 2-3 години всички сайтове за обяви го правеха това и доста изгръмяха, включително и аз). Има и още един играч bezplatno.net който може да се каже че е порно сайт, специализирал се е в обяви за курви.
Революционното в продавалник беше това че обедини много сайтове (т.е. потребители) в един. Вече няма нужда да пускаш обяви в десет сайта или да търсиш нещо в толкова.
Абе не съм толкова съгласен. Все още за коли хората си търсят в мобилето, а за имоти - в имот-а. Сега за чорапки, детски колички и бля бля бля хвърлят по един поглед в продавалника, обаче там е такава навалица, че именно други по-подредени и структурирани сайтове биха му били огромна конкуренция. А битак.нет си е супер домейн. Трябва да се развие.
Тегаво е положението на този пазар.
Тегаво е положението на този пазар.