Вискяр Градинаров
Well-Known Member
От: От: От: България вече е официално на 1-во място по бедност
2-3 пъти си бе ежедневие. В някои неща съм стигал до 8.
Заводите си го караха по старото ценообразуване. Затворили се в оградата на завода - никакви панаири, никакви реклами, никакви дистрибуторски мрежи. Никаква представа какво става на пазара.
От сегашния Оргахим, Русе, съм доставял в София продукция с Москвич 412 и закачено ремарке. Като дори до Разлог съм карал бои и разредители - за да няма празен курс, когато пътувам за Гоце Делчев.
Общо взето, търговията в началото се правеше с леки коли, тук там ремарке към тях. Бусовете доста по-късно се включиха в играта, а и бяха скъпи.
Втория ми автобус - Авия 20 местна (първия бе Чавдар 5С - изкара година и половина), на която махнах седалките и получих полезен обем 14 куб м (МБ 207 е със 7 куб м обем), го купих за 2000 марки. С плюшена тапицерия и дантелени пердета - беше приготвен да кара албански мераклии до Божи гроб, да стават хаджии. Но не успял да получи лиценз, естествено. :lol:
За два курса се изплати.
Карах го две години и половина, с книжка категория В. Както каза един полицай "- Поне С категория да имахте, господине, хайде да не е Д!".
Въобще - мътна вода, в която плуваха страшно много пари. Само трябваше да се гребне.
Само моите преживелици са за поне един роман и ТВ сериал за цял сезон.@Вискярски, я кажи малко повече какво е било. За мен е изключително интерсно, от познати, които са били в бизнеса през тъмните години на демокацията, знам че са ставаили огормни печалби от продукция. Едва ли не каквото са вкарали са вадили 2-3 пъти.
2-3 пъти си бе ежедневие. В някои неща съм стигал до 8.
Заводите си го караха по старото ценообразуване. Затворили се в оградата на завода - никакви панаири, никакви реклами, никакви дистрибуторски мрежи. Никаква представа какво става на пазара.
От сегашния Оргахим, Русе, съм доставял в София продукция с Москвич 412 и закачено ремарке. Като дори до Разлог съм карал бои и разредители - за да няма празен курс, когато пътувам за Гоце Делчев.
Общо взето, търговията в началото се правеше с леки коли, тук там ремарке към тях. Бусовете доста по-късно се включиха в играта, а и бяха скъпи.
Втория ми автобус - Авия 20 местна (първия бе Чавдар 5С - изкара година и половина), на която махнах седалките и получих полезен обем 14 куб м (МБ 207 е със 7 куб м обем), го купих за 2000 марки. С плюшена тапицерия и дантелени пердета - беше приготвен да кара албански мераклии до Божи гроб, да стават хаджии. Но не успял да получи лиценз, естествено. :lol:
За два курса се изплати.
Карах го две години и половина, с книжка категория В. Както каза един полицай "- Поне С категория да имахте, господине, хайде да не е Д!".
Въобще - мътна вода, в която плуваха страшно много пари. Само трябваше да се гребне.