От: От: ВръщаТ покупка от нета до 14 дни без обяснение
Принципно би следвало да се прави разлика между
големи олигополи и монополи и малки онлайн магазинчета с няколко поръчки дневно/седмично/месечно. Ако при първите човек може да си търси правата всякак, то при малките… е долу-горе безсмислено, тъй като не се знае дали и той няма да е от „нея страна“ някой ден (с малък онлайн магазин), и да го/Я видим тогава.
За тази клавиатура обаче.е.шест месеца.
Относно гаранциите, ползвайте RMA услугите на реномираните компании като Razer, Logitech, Microsoft, Corsair.
RMA = Return to Manufacturer. Пуска се билет през тяхната система за целта, издирва се откъде става това, описва се проблемът, слагат се снимки и/или видео, чака се отговор, отговарят, дават резолюция и уникален номер, както и начинът, по който да бъде опакован продуктът с адресът, където да бъде изпратен
(било в Холандия или там нейде) и след 3-4 седмици връщат чистак нов същият продукт (или ако е извън производство, по-нов модел), често маркиран със стикер „
Refurbished“ в опаковка. Който може да се продаде
(не и у Шмекералника) или да се използва. Често това минава всякакъв следгаранционен срок, когато може да бъде върнат при производителите, т.е. никакви 14 дни/1 месец, може и 6 месеца, и 12 месеца, и 2г. да са изминали, нищо не пречи да се опита.
Моята Corsair USB 3.0 Flash-ка от US купена лятото я върнах чрез RMA в Холандия, тъй като спря да работи от нищото, и си я получих. Сега наред са Logitech чаркалаците
(където дори базирано на какво се напише в билета, заедно с прикрепена касова бележка, дори няма да има нужда от връщане, а директно ship-ване от чужбина и просто чакаш пол'вин месец ).