Blue-green
New Member
Ще се включа и аз по темата, от позицията на визуален дизайнер. От много години работя като freelancer. Нямам опит със сайтове за freelance работа. Клиентите идват от препоръка, или вече са видяли краен продукт, който съм изработила за някой друг.
От моя опит искам да споделя, че колкото и да е организиран човек, понякога е просто невъзможо да се съвместят всички поръчки, които излизат в даден момент. Самата заангажираност не е равномерна и постоянна, и е много тежко, когато не е възможно "да върнеш" клиент. Не знам защо в представите на повечето хора, работата на свободна практика означава много почивка и време
Подобна позиция изисква съчетаването на няколко професии: наложително е да се води бизнес кореспонденция, разговори, организират се срещи, понякога се налагат презентации. Ако се търсят нови клиенти, отново се изискват умения, които нямат нищо общо с основните услуги, които се предлагат.
В нашия бранш нещата трябва хем да се измислят, хем да са хубави и прилични, и не на последно място, да имат някаква кореспонденция с вкуса на клиента Много по - леко е, когато се работи на подобна позиция в агенция.
Като най - голямо преимущество отчитам факта, че може да се работи според собствените възможности и виждания. Не се налага да си "под шапката" на фирма и съобразяването с фирмената политика, която понякога не е в унисон с определени личностни разбирания и концепции. Отчитам и това, че предизвикателствата са в пъти по - големи, същото се отнася за отговорността и вярата в собствените граници и възможности.
От моя опит искам да споделя, че колкото и да е организиран човек, понякога е просто невъзможо да се съвместят всички поръчки, които излизат в даден момент. Самата заангажираност не е равномерна и постоянна, и е много тежко, когато не е възможно "да върнеш" клиент. Не знам защо в представите на повечето хора, работата на свободна практика означава много почивка и време
Подобна позиция изисква съчетаването на няколко професии: наложително е да се води бизнес кореспонденция, разговори, организират се срещи, понякога се налагат презентации. Ако се търсят нови клиенти, отново се изискват умения, които нямат нищо общо с основните услуги, които се предлагат.
В нашия бранш нещата трябва хем да се измислят, хем да са хубави и прилични, и не на последно място, да имат някаква кореспонденция с вкуса на клиента Много по - леко е, когато се работи на подобна позиция в агенция.
Като най - голямо преимущество отчитам факта, че може да се работи според собствените възможности и виждания. Не се налага да си "под шапката" на фирма и съобразяването с фирмената политика, която понякога не е в унисон с определени личностни разбирания и концепции. Отчитам и това, че предизвикателствата са в пъти по - големи, същото се отнася за отговорността и вярата в собствените граници и възможности.