черното кореспондира с лъскавите скъпи продукти.
Така е, но продукти, които са за консумация - храни и напитки се избягва черния цвят, особено за ежедневна консумация.
Някой спомена черен сандвич, ок но това не е сандвича, който се яде всеки ден, а да речем веднъж в седмицата за разнообразие и можем да го приемем за "гурме".
Ще дам пример със подобен продукт. Това е вода, която трудно се налага на българския пазар заради етикета, който е черен. Клиентския фиитбак на въпроса "защо не купувате от тази вода" е именно заради черния етикет. Както се вижда на снимката по бутилката и етикета има по- малко черно в равнение с бутилката на Газиро, но въпреки всичко това спъва си казва думата. Дори се търсят дистрибутори за страната, ако някой има интерес.
Според мен Газиро не променят нищо запазвайки черните бутилки с черния етикет, просто поредния разход. Дори с нов дизайн на етикета на пръв поглед не изглежда нищо различно създаващо клиентска провокация и желание да го има.
В интерес на истината има български сайтове от който можеш да си поръчаш персонализирана тъклена бутилка с надпис по твое желание на далеч по ниска цена.
Защо от Газиро, които бутилки са с пластмасови капачки ( а са за опазване на околната среда и се борят за по малко пластмаса) ?
Тяхната мисия според Емил Калибрадов,
"Чрез Gaziro правим напитки, които бихме искали да пием, напитки, които са по-здравословни и по-добри за планетата ни, планета, която искаме да предадем на нашите деца. И това не са само думи. Това е нашата мисия.”
Материала от които са направени даже ги прави не подходящи за съдомиялни?
Според моето не компетентно мнение би било добре да има друг цвят етикети за да се даде избор, дори да се запазят черната капачка и дъно. Аз лично бих си купил такова шише но с друг цвят етикет.
Бамбукови капачки или капачки от рециклирана пластмаса също биха допринесли за добрата визия и подкрепили думите на тяхната мисия
Моля мнението ми да се приеме, като градивна критика а не упрек към фирмата, бранда или мисията им !