Здравейте, предварително се извинявам за грубия език, обаче съм така ядосана на една "потребителка", която явно е от стадотото набиващи мекици с течен шоколад, както правилно се изрази един съфорумец, че.....:evil:
Така.... до преди седмица продавах продукт със сайт за групово пазаруване, съответно една клиентка си заявява ваучера- пращам й стоката тя я приема и всичко е ОК.
В петък 11.11 госпожата ми звъни да ми каже, че част от комплекта не работел "както трябвало". Аз и казвам, че още в понеделник ще й пратя друг /така и направих/, както и добавих и малък бонус в знак на извинение.Дори не поисках да ми връща дефектния, според нейните думи продукт, за да не протакаме нещата, което сега отчитам като грешка, но както и да е....
Днес получавам имейл, в който госпожата, която междудругото е чиновник в едно министерство и използва служебния си телефон, за разговори, в който ме пита за чия сметка е доставката.Аз от своя страна отговарям, че е за сметка на клиента. Преди 30 мин. госпожата от служебният си телефон в разгара на работното време ми звъни да ми каже, че щяла да пуска жалби до КЗК и не знам си още къде :shock: ... че така бизнес в БГ не се правело и т.н.....
Доствката трябвало да е за моя сметка, защото тя си била купувала батерии за 7 лв :shock: защото си мислела, че така щял да проработи "по-добре".Само да вметна, че според нея продукта си работи ама не така както си мислела като го купувала.
Обяснявам и аз, че по-принцип трябва да върне продукта за нейна сметка и аз да й го заменя. Само, че аз да и спестя от "ценното" време реших да направо да й изпратя нов! Продължавам да слушам монолога й как 5 лв за доставка по-принцип било много /само дето аз ползвам 20% отстъпка ама както и да е / и как тя ходила за батерии, ах тея батериии ...След 10 минута й казвам, да ми изпрати една банкова сметка и да й върна парите за всички направени от нея разходи, даже и за батерии ще и върна то с такива диалог не може да има, ама не та не, тя за КЗП и колежката си
юристка ми плямпа и как тоя продукт бил скъп /ам що го купи тогава АА?/и колко трябвало да струва и така .
Все пак монолога свърши и понеже женицата не е чела правила където пише, че трансорта е за сметка на клиента и при рекламация и пращам правила, с които тя се е съгласила като е пазарувала тя пък се изреди със закани за КЗК та сега и чакам сметчицата та да и върна голямата сума от 20 лв или колкото е там с батериите :lol:
само не мога да разбера защо като ти казват, че ще ти възстановят всички разходи включително за батерии и първоначална доставка продължаваш да мучиш
Сигурно и други са се сблъсквали с подобни клиенти, та може един наръчник на онлайн продавача да направим...
пфууу малко ми олекна :lol:
Така.... до преди седмица продавах продукт със сайт за групово пазаруване, съответно една клиентка си заявява ваучера- пращам й стоката тя я приема и всичко е ОК.
В петък 11.11 госпожата ми звъни да ми каже, че част от комплекта не работел "както трябвало". Аз и казвам, че още в понеделник ще й пратя друг /така и направих/, както и добавих и малък бонус в знак на извинение.Дори не поисках да ми връща дефектния, според нейните думи продукт, за да не протакаме нещата, което сега отчитам като грешка, но както и да е....
Днес получавам имейл, в който госпожата, която междудругото е чиновник в едно министерство и използва служебния си телефон, за разговори, в който ме пита за чия сметка е доставката.Аз от своя страна отговарям, че е за сметка на клиента. Преди 30 мин. госпожата от служебният си телефон в разгара на работното време ми звъни да ми каже, че щяла да пуска жалби до КЗК и не знам си още къде :shock: ... че така бизнес в БГ не се правело и т.н.....
Доствката трябвало да е за моя сметка, защото тя си била купувала батерии за 7 лв :shock: защото си мислела, че така щял да проработи "по-добре".Само да вметна, че според нея продукта си работи ама не така както си мислела като го купувала.
Обяснявам и аз, че по-принцип трябва да върне продукта за нейна сметка и аз да й го заменя. Само, че аз да и спестя от "ценното" време реших да направо да й изпратя нов! Продължавам да слушам монолога й как 5 лв за доставка по-принцип било много /само дето аз ползвам 20% отстъпка ама както и да е / и как тя ходила за батерии, ах тея батериии ...След 10 минута й казвам, да ми изпрати една банкова сметка и да й върна парите за всички направени от нея разходи, даже и за батерии ще и върна то с такива диалог не може да има, ама не та не, тя за КЗП и колежката си
юристка ми плямпа и как тоя продукт бил скъп /ам що го купи тогава АА?/и колко трябвало да струва и така .
Все пак монолога свърши и понеже женицата не е чела правила където пише, че трансорта е за сметка на клиента и при рекламация и пращам правила, с които тя се е съгласила като е пазарувала тя пък се изреди със закани за КЗК та сега и чакам сметчицата та да и върна голямата сума от 20 лв или колкото е там с батериите :lol:
само не мога да разбера защо като ти казват, че ще ти възстановят всички разходи включително за батерии и първоначална доставка продължаваш да мучиш
Сигурно и други са се сблъсквали с подобни клиенти, та може един наръчник на онлайн продавача да направим...
пфууу малко ми олекна :lol: