Websolut
Well-Known Member
От: Еконт - Революция в градските пратки
20 пратки на ден, ако си пешак си е доста работа, още повече, че клиентите все по често искат час на доставка, ако доставката е на работното място често м/у 12 и 13:30 не приемат доставки въпреки, че не е трудно на рецепцията или колегите да приемат пратката.
Положението се усложнява от градския транспорт и работно време до 17:00 на много фирми.
Ако ползваш личен автомобил цялата дейност се обезмисля малко защото печалбата пада значително поради голямите разходи тогава трябва да се скочи на над 30 пратки за да има някакъв смисъл, а разнасянето на толкова пратки става кошмарно в трафика.
С мотопед е е подходящо само за малки пратки, а с колело си е направо олимпииска дисциплина.
Не се захващайте, ако не сте го закъсали, работил съм като куриер и знам, че това може да бъде един малък кошмар особено около празниците
Но въпреки всичко това една разнообразна и свободна професия.
20 пратки на ден, ако си пешак си е доста работа, още повече, че клиентите все по често искат час на доставка, ако доставката е на работното място често м/у 12 и 13:30 не приемат доставки въпреки, че не е трудно на рецепцията или колегите да приемат пратката.
Положението се усложнява от градския транспорт и работно време до 17:00 на много фирми.
Ако ползваш личен автомобил цялата дейност се обезмисля малко защото печалбата пада значително поради голямите разходи тогава трябва да се скочи на над 30 пратки за да има някакъв смисъл, а разнасянето на толкова пратки става кошмарно в трафика.
С мотопед е е подходящо само за малки пратки, а с колело си е направо олимпииска дисциплина.
Не се захващайте, ако не сте го закъсали, работил съм като куриер и знам, че това може да бъде един малък кошмар особено около празниците
Но въпреки всичко това една разнообразна и свободна професия.