Еконт - Революция в градските пратки

От: Еконт - Революция в градските пратки

20 пратки на ден, ако си пешак си е доста работа, още повече, че клиентите все по често искат час на доставка, ако доставката е на работното място често м/у 12 и 13:30 не приемат доставки:) въпреки, че не е трудно на рецепцията или колегите да приемат пратката.
Положението се усложнява от градския транспорт и работно време до 17:00 на много фирми.
Ако ползваш личен автомобил цялата дейност се обезмисля малко защото печалбата пада значително поради голямите разходи тогава трябва да се скочи на над 30 пратки за да има някакъв смисъл, а разнасянето на толкова пратки става кошмарно в трафика.
С мотопед е е подходящо само за малки пратки, а с колело си е направо олимпииска дисциплина.

Не се захващайте, ако не сте го закъсали, работил съм като куриер и знам, че това може да бъде един малък кошмар особено около празниците:)

Но въпреки всичко това една разнообразна и свободна професия.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Представям си как си взел 20 пратки и се предвижваш с колело или мотопед.... На мен често ми се налага да пътувам и обикалям и в случай, че има някой попътно бих доставил пратката. Смятам, че това е идеята като цяло на еконт. Всеки пътува на някъде и има голяма вероятност този път да се препокрие с пътя на някоя пратка. Тоест да се достави нещо под нормалната цена. Защо иначе еконт сами ще си подбиват цените? Според мен еконт си имат много добре организирана система и цените са им най-ниски (изключвам конкурентите който сключват договор със фирми и им бият цените отвсякъде, но за средностатистическия българин който праща от офис до офис цените са си супер за клиента) защо да дават повече пари на някой друг? Единствения вариант е да не могат да плащат толкова малко на сегашните им куриери. Поне аз така ги виждам нещата.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Че е добре организирана система – спор няма, така е. Че са им „най-ниски“ цените, щеше да бъде вярно, ако беше в кавички, тъй като реално са им най-високи. Повторено и потвърдено дори и от техни вътрешни хора от екипа.

А иначе защо го правят това, ми отговорът е – що има аукциони? Що и има купища сайтове, предлагащи gateways за разплащания? Едните печелят от предоставянето на „площадка“, вземайки комисионна от правене на нищо, другото пък предоставят gateways, прибирайки комисионните отново от правене на нищо. Брокерите, дето търсят балами/шарани за Forex, същата работа и там. Печелиш ли, губиш ли, за тях е без значение, тъй като те винаги печелят от комисионните/таксите, каквото и да се случи. Win-Win.

А относно плащанията, мини през стр. с отзиви: 1 / 2.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Шерифе, кажи кой куриер дава по-добри цени и ще премина веднага към тях. Както за малки така и за големи пратки (без договор към нито един от куриерите) от еконт цента винаги е по-ниска. Като се има предвид това, че еконт имат повече офиси и са в близост до получателя (респективно и изпращача) доставките от офис до офис са най-предпочитани заради по-ниската цена.

Колкото до далаверите и измамите в еконт, аз също съм чувал за тях. Но само съм чувал. С моите пратки до сега не е имало проблем. А това е най-важното за мен.

Другата информация която имам е, че спиди предлагат по-ниски цени само на хора със сключен договор. А аз договор не искам, поне за сега.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

ЦЕНИ ЗАПОЧВАЩИ ОТ 2,90 лева

http://www.rapido.bg/uslugi-ceni/paketni-uslugi - аз работя с тях и съм предоволен :) работя от над 3 или повече години бяха. Не помня. Е не са като Еконт - но и на мен Еконт не ми трябва.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

http://www.rapido.bg/information/calculators/tarifen-calculator > От Пловдив до София, 100 гр, без наложен платеж, икономична поръчка, 6.36 лв. Е кое му е по-евтиното? С еконт е 3,33 лв.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Маверик :) аз не изпращам 1 пратка на седмица. Аз нямам намерение да карам някой от екипа да носи до офиса на Еконт 20-40-60 пратки всеки ден. А и имам чували по 20 кг - аз обожавам да ми е лесно. Едно време носихме пратки до офиса на Еконт като луди. Аз нямам намерение да купувам кола - за да ми носи пратките. Еконт за да дойдат до адреса и да вземат пратките - те трябва да са поне 300 - 1000 дневно :)

Аз не харесвам пощенски пратки :)

Аз препоръчвам РАПИДО с договор :) за София цената може да падне под 3 лв ако си оборотен за пратки до 2 кг вее не помня.

Рапидо има възможност да дадът и цена под 2 лв ако ти осигуриш фактура към тях от над 10-20 000 лв :)

Споко - Еконт и 100 000 лв да им дадеш фактура - цената е макс 30% отстъпка :)
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Рапидо са най-изгодни за градски куриери аз съм съгласен.
Но това да не пращаш пратки всеки ден е безумие, клиента ще чака 2-3 дни и ще откаже пратката, клинта иска поръчвам и ако може същия ден, то и това е малко субективно зависи в коя нисша сте.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Чекай сега.... Карал съм манжда с кола от 11 до 23 часа. На макс съм правил 15 пратки с колата. Кви 10 пратки, кви 20 пратки.....

Избиите си го това за 600 лева...

А колата не беше каква да е, а Калибра 4х4, сметни колко е бърза! :D И на Симеоново като джипка съм се качвал (как не затънах в тея бункери там, не знам..).
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Манджа е друго трее да внимава да я не разсипеш:D
Говорил съм със шофьори на спиди в един район са имали 50-100 пратки за разнос.
Аз лично съм пазарувал стока от 20-25 фирми + разнос на 15-20 пратки праи сметка:)
А за цяла София примерно, 20 пратки са адски много, а пеша кауза пердута
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

zoomaniak, точно каквото казах по-горе. Ако си с договор - да. Не само рапидо ами и други ще предложат по-добра цена. Само, че аз не пращам по 20-60 пратки на ден. Да, когато трябва да пратя нещо по-тежко ги викам на адрес и цента не е много по-висока (за тежки пратки). От 20 кг. нагоре разликата е стотинки.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Да, де, ако ги взимаш накуп от склад и си направиш (или ти дадат готов маршрут) може и 100 да напарвиш с кола. Не е проблем. Но, ако трябва да обикаляш цяла София, както го разбирам това - да взимаш пратка, пък да ходиш да вземеш друга, която е някъде наблизо, пък да закараш едната, после другата в различни райони - заеби...
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Добра идея. Купуваш 5 колела, намираш 5 келеша и ги пускаш по трасето. Днес 100 лв лапкаш от %.

А относно Еконт и без догвоор не са им лоши цените, но с договор става перфектно. Носил съм и 40 пратки до офис на Еконт не се съсипах. Не само, че доставят за 24 часа ми цялата им процедура не е тромава като на Спиди.

Получванто на пратка от Спиди ми отнема средно 15-20 ми докато куриера им се чуди какво да натисне на терминала и после връзката им реши да захапе. Да не говорим, че ако поръчам нещо в петък вечер Спиди ми го доставят сряда или четвъртък....
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Бързината :) не е най-важното в онлайн търговията. Тука целият форум и колегите и техните клиенти са обхванати - черна магия им е направена да си мислят, че БЪРЗИНАТА е главен фактор :) а и лудите от Е-маг през телевизията допълнително промиват мозъците /нарочно/ на всички.

И това е само важно за всяка държава. Поръчаш ли от чуждестранен сайт - чакаш и не ти пука. Аз не мога да БЪРЗАМ заради всички - а и не виждам СЕРИОЗЕН фактор в това. Защото съм си научил клиенти - вместо да им пускам по телевизията реклами - ползвам други инструменти - БЕЗПЛАТНИ и 90% работя с ЛОЯЛНИ клиенти. Между 300 - 1000 ротират на всеки 45 дни по сайтовете ни.

Не се боря - всеки, който разбере как работя - разбира и думата СИГУРНОСТ и ДОВЕРИЕ. Който иска да БЪРЗАМ - ако е възможно го правя - ако не е възможно - го оставям да ходи при конкуренцията, която все иска да лапа БЪРЗАЦИ и ИДИОТИТЕ.

Аз работя с Лоялни клиенти и от над 5 години развивам лоялна програма през всички социални канали в Интернет. Не е трудно - само се изисква да познаваш клиентите си :)
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

От Китай чакат 1 месец защото знаят, че по-евтино няма на къде:), а нашенски сайтове колкото щеш и никнат като гъби, демек гоям гъбарник малко гъбари и стават все по-капризни и претенциозни в което няма лошо, но понякога ме дразни искат и качество и ниска цена и бърза доставка, разбира се клиента е малко като овцъ и като свикне на едно място все от там пазарува.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

zoomaniak, съгласен съм с последното ти мнение. Обаче постоянните ти клиенти знаят, че ако продукта им трябва на 10-ти ще си го поръчат на 6-ти (примерно). И в тази система всичко е ОК. Обаче не всички работят с постоянни клиенти. Понякога просто продукта не го позволява. И като разчиташ на нови клиенти, а те искат утре. Пращаш им го за утре.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Предложете ниска цена за ЕУ и направете сайта си така, че да вдъхва тръст и си работете за чужбина.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Аз пък не съм съгласен ама изобщо! Ще опитам в кратка версия и да се аргументирам:

1. Търговец и продавач са две МНОГО различни неща! Продавач е онзи с хляба: "Искам 2 хляба" и той ти дава 2 хляба. Търговеца трябва да може, да знае как да не само установи нуждите на клиента, но и да добави стойност на продукта си. Това последното не са пари, а говоря за това да може да изтъкне търговските си предимства, без да обижда конкуренцията. Добавена стойност може да е марка, отношение, бързина за реакция, скорост и/или цена за доставка.

2. Търговеца е там да ОБСЛУЖИ клиента по начин удобен НЕ ЗА НЕГО, а по начин удобен за КЛИЕНТА! Не за друго, а защото парите са на клиента и се изисква умение, знание и подход да му ги вземеш. Не само не искам, но и не мога да коментирам
Аз не мога да БЪРЗАМ заради всички - а и не виждам СЕРИОЗЕН фактор в това.
Дори само като го чета и се напрягам от абсурда събран в тези няколко думи!!!
Не ти знам клиентите, обаче не ми се мисли не колко го имаш, а колко си пропуснал.

Не на последно място пропускаш да споменеш факта, че ти имаш физически обекти, а това вдига много бройката на постоянните клиенти. При чист онлайн бизнес, разбира се според нишата, не бих повярвал, че ротацията е в такива обеми, дори и на подобни периоди.

3.
Не се боря - всеки, който разбере как работя - разбира и думата СИГУРНОСТ и ДОВЕРИЕ.
Аре, де?! Верно!? И щото не се бориш за тва циклиш ежедневно с нови, свежи неща, интересни статии?! Щото тебе хич не ти трябва свеж трафик, сиреч нови клиенти? Просто си научил клиентите си да си им като новинарски портал? А защо да ме лишаваш от това срещу ДОВЕРИЕТО, КОЕТО АЗ ти гласувам, давайки парите си да получа и малко добавена стойност? Например да получа това, което плащам в разумни срокове? И под разумни разбирам максимум 2 дни (през седмицата).
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Ако куриера изчезне с пратката и в сайта е дал неверни данни, мисля че клиента няма да види нищо, а и няма как да докаже колко е струвала пратката, изобщо малко недомислено ми се струва
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Ако куриера изчезне с пратката и в сайта е дал неверни данни, мисля че клиента няма да види нищо, а и няма как да докаже колко е струвала пратката, изобщо малко недомислено ми се струва

Аз до колкото разбрах викат кандидата на интервю като за работа и след удобрение и съответно взимане на лични данни не знам дали се подписва нещо тогава вече можеш да джиткаш на ляво на дясно
 

Горе