Не са волности... всеки магазин трябва да работи в система измислена от собственик или управител. Без система нещата са обречени. Не може някой клиент щото иска да ни впечатли да провокира системата и да я подлага на риск, съответно и целият работен процес. Направите ли професионална система /много общо казано/ тази система ви намалява разходите и увеличава производителността на всеки един от екипа.
Работел съм и при 100% Онлайн - на 3-ия етаж. И ежедневно слизах да се обяснявам с хора, които дошли на адреса в сайта да търсят налична стока и без да са си пуснали поръчки. Звънят на звънците - притесняват съседи - мазало. И файда никаква...
Не говорим за превъзпитаване. Говорим за система на работа, в която всяка единица работна сила си знае мястото и отговорността. Не може на колежката на телефона да и звънне клиент и да се прави на големият отворко - защото правел по 2 000 лв оборот на месец и не искал да прати данни за фактура по мейла - искал да ги запишела колежката с химикалка. А това при нас е забранено............ такива хора не ни липсват и не ги искаме.
Не е превъзпитаване. А като информираш как се работи и почват да ти обясняват, че не им било удобно и т н.... по твоята система. Не сме били единственият магазин и т н..... Лоялните знаят системата ни и я уважават и никога не са имали проблем с нас и ние с тях. Винаги имаме проблеми с онези, които трябва да научим как работим НИЕ.
Еконт също са кошер от гениална система. В тая система и аз дори имам участие:
- сложиха търсачка в акаунтите по мой съвет - безплатен
- направиха като записваш данните по време на товарителница да се съхраняват и да не е нужно да ги пишеш по 100 пъти ако изпращаш до един и същ контрагент често - безплатен
- ходех до Русе по тяхна покана - за моя сметка
) Павел Пенчев дори не ми осребри билетите..... безплатно спах обаче в Буда хаус
- имам и още 2-3 други ама вече не ги помня - защото се скарахме и им теглих майната. Те си дръпнаха отстъпките по едни неплатени фактури - щото са големите хищници.... и се получи танто за кукуриго