Заради БСП, Русия забрани вноса от България

От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

Ало Ваньо,
какво става бе гербери. Връщате компроментираните кадри ли ?

Компроментирани кадри дето увеличиха доходите от митниците и намалиха контрабандата. Видяхме некомпрементираните кадри какво свършиха- 500 милиона дупка в бюджета.
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

На практика - всяко едно твърдение ти е грешно. Метрото няма за цел да бъде паметник, статуя или какъвто и да е обект на изкуството, за това аргументът, че било красиво отива в кофата. Метрото има чисто прагматична цел и затова може да бъде оценявано само като такова. Нашето метро няма никакви комбинации с останалите видове транспорт, връзката му - и като таксуване и като инфраструктура с останалата част от транспортните канали на града е напълно посредствена, да не кажа липсваща. Софийското метро по данни на Фандъкова вози 280 000 човека, при положение, че по проект трябва средно да вози 450 000. Сега ми отговори шефа ти при неизпълнение от 45% какво би те направил?
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

Не ме интересува дали трябва да вози 5 хиляди или 10 хиляди. Искам като влезна да е чисто и приятно и това левче дето го плащам да си заслужава. В София си заслужава - стигаш бързо навсякъде и сега правят още лъчи за да обхване цяла софия. Лондонското прогнило метро не е нито приятно нито нищо. Блъскаш се с хората като говедо , смърди и плащаш 2 и 70 мисля паунда беше в посока (даже може и по скъпо да е вече). Освен това защото е старо го ремонтират през седмица и в квартала който живеех все имаше проблеми и трябваше да хващам бус защото метрото затворено до еди коя си спирка.
Въобще няма как да ми сравняваш онова подобие на транспортно средство с нашето метро. Теб ако ти харесва да се возиш в една кофа за боклук аз си харесвам да е чисто и красиво.
На практика - всяко едно твърдение ти е грешно. Метрото няма за цел да бъде паметник, статуя или какъвто и да е обект на изкуството, за това аргументът, че било красиво отива в кофата. Метрото има чисто прагматична цел и затова може да бъде оценявано само като такова. Нашето метро няма никакви комбинации с останалите видове транспорт, връзката му - и като таксуване и като инфраструктура с останалата част от транспортните канали на града е напълно посредствена, да не кажа липсваща. Софийското метро по данни на Фандъкова вози 280 000 човека, при положение, че по проект трябва средно да вози 450 000. Сега ми отговори шефа ти при неизпълнение от 45% какво би те направил?
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

А, не те интересува? ОК. Искаш ли да ти стана подизпълнител на проектите - ти ми даваш 100% работа, аз ти върша 45% от нея, но ми плащаш 100%. Нали не те интересува, би трябвало да няма проблем?

А да сравняваш цената на единичното билетче където и да е из Европа обикновено говори... че не си излизал от София.
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

А, не те интересува? ОК. Искаш ли да ти стана подизпълнител на проектите - ти ми даваш 100% работа, аз ти върша 45% от нея, но ми плащаш 100%. Нали не те интересува, би трябвало да няма проблем?

А да сравняваш цената на единичното билетче където и да е из Европа обикновено говори... че не си излизал от София.
Това че не си изпълнява капацитета метрото , какво грее обикновенния човек дето иска да стигне от едно място до друго комфортно ? Искаш да кажеш че трябваше да направим миризливо метро като англичаните за да е ефективно ????
Сравнявам цените не само на билетчетата , ами и на заплатите и на цените в магазините. Защо да не ги сравнявам. А това че не съм излизал от София помисли пак - летя почти всеки месец за различна държава. Та едва ли ти си видял повече държави от мен.
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

Това, че не си изпълнява капацитета грее обикновения човек, щото той е плащач на всичкото това. Но това очевидно не е проблем за теб. Грее го и защото разликата между 450 000 и 280 000 е 170 000 човека. 170 000 човека в повече се придвижват отгоре, вместо отдолу, правейки задръствания, шум и замърсяване. Дали това не го грее обикновения данъкоплатец? :lol:

Колкото до сравнението - всеки, излизал поне веднъж на запад от Хоргош е наясно, че цената на единично пътуване почти няма никакво значение. В централна и западна Европа са изключително разпространени всевъзможни абонаменти - за един, двама, пет човека, за една линия, две линии, за час, ден, два, посока, област, туристически, включващи музеи, паркинги и какво ли не. И почти във всички тези варианти се оказва, че цената на транспорта в повечето части на Европа е по-ниска оттук. Но на някой им стига кръгозора само до цената на единичното пътуване....
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

То и в България има карти за метро , за 1 , за линии... та не е някаква новост. В Лондон цената на транспорта е много висока , ако ще на групи по 10 да се движите. Но естествено и доходите са им високи и го позволят. Но това не е проблема за мен. Проблема е че е мръсно, миризливо, претъпкано и често не работи. Ето това засяга обикновения човек.
Това, че не си изпълнява капацитета грее обикновения човек, щото той е плащач на всичкото това. Но това очевидно не е проблем за теб. Грее го и защото разликата между 450 000 и 280 000 е 170 000 човека. 170 000 човека в повече се придвижват отгоре, вместо отдолу, правейки задръствания, шум и замърсяване. Дали това не го грее обикновения данъкоплатец? :lol:

Колкото до сравнението - всеки, излизал поне веднъж на запад от Хоргош е наясно, че цената на единично пътуване почти няма никакво значение. В централна и западна Европа са изключително разпространени всевъзможни абонаменти - за един, двама, пет човека, за една линия, две линии, за час, ден, два, посока, област, туристически, включващи музеи, паркинги и какво ли не. И почти във всички тези варианти се оказва, че цената на транспорта в повечето части на Европа е по-ниска оттук. Но на някой им стига кръгозора само до цената на единичното пътуване....
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

Ама ти наистина ли сравняваш абонаментните варианти в София и в произволен друг европейски град? :shock:
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

Ама ти наистина ли сравняваш абонаментните варианти в София и в произволен друг европейски град? :shock:

Те просто имат повече опции от нас. Какъв е толкова големия проблем ? Няма място където транспорта да е по евтин от БГ. Но и няма място където заплатите да са по ниски така че....
Но за Лондонското метро да се върнем . Адски скъпо и много по гадно от Софийското. Това са фактите.
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

В Мюнхен например, има карта за транспорта, която важи за всякакъв ЖП транспорт (включително трамваи, метро, влакове) в една област с диаметър около 200 километра, която включва и Залцбург например. Тази карта струва 28 евро, ако не бъркам и важи за цял ден за 5 ПЕТ човека. Хайде сега ми сметни на 5 човека в България да обиколя София, да се придвижа с влак до Пловдив, и да го обиколя и него, и да се върна обратно колко ще ми струва. После да си говорим къде няма по-евтин транспорт от нашия :lol:

Ето затова няма никакво значение цената на единичното пътуване, и ето затова ми звучиш като човек, който не съм убеден не за Хоргош, ми за Калотина дали е преминавал...
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

Ало Ваньо,
какво става бе гербери. Връщате компроментираните кадри ли ?

червен нещастник
след като не подкрепяш ГЕРБ и БСП, то кой?
защо не кажеш, а го играеш само на анти-ГЕРБ?
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

За него не знам, ама само Герб и БСП ли са вариантите да му се невиди?
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

В Мюнхен например, има карта за транспорта, която важи за всякакъв ЖП транспорт (включително трамваи, метро, влакове) в една област с диаметър около 200 километра, която включва и Залцбург например. Тази карта струва 28 евро, ако не бъркам и важи за цял ден за 5 ПЕТ човека. Хайде сега ми сметни на 5 човека в България да обиколя София, да се придвижа с влак до Пловдив, и да го обиколя и него, и да се върна обратно колко ще ми струва. После да си говорим къде няма по-евтин транспорт от нашия :lol:

Ето затова няма никакво значение цената на единичното пътуване, и ето затова ми звучиш като човек, който не съм убеден не за Хоргош, ми за Калотина дали е преминавал...

Остави го този, какво му говориш. Истината е, че цената на Софийското метро е НАЙ-ВИСОКА в цяла европа, но това е един обикновен ИТ специалист, който освен да преинсталира уин хр на уин7 друго не умее.
Защото на мен метрото (единичен маршрут дето вика, каквото и да значи това, защото там никой не плаща такова нещо) ми струва много по-малко от на него, защото има едно нещо, което се нарича покупателна способност, а в Англия е над 10 пъти по-висока от Българската. Цените по магазините са осезаемо по-ниски за храна, техника, да не говорим за дрехи. А пък качеството на дрехите няма ниииииииищо общо с нашето, въпреки, че си пише найк и адидас са произведени в някое квартално шивашко ателие.
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

За него не знам, ама само Герб и БСП ли са вариантите да му се невиди?

единствените кандидати за първо място са тези две партии
защо повечето подкрепят левски, цска и т.н. а не футболни отбор на Мелник?
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

Сравнявам само цената на билета. Никой не ти говори за заплати - ясно е че в България са най-ниски. Но самата цена на билета къде може да пътуваш за 50 цента билетче ?
Остави го този, какво му говориш. Истината е, че цената на Софийското метро е НАЙ-ВИСОКА в цяла европа, но това е един обикновен ИТ специалист, който освен да преинсталира уин хр на уин7 друго не умее.
Защото на мен метрото (единичен маршрут дето вика, каквото и да значи това, защото там никой не плаща такова нещо) ми струва много по-малко от на него, защото има едно нещо, което се нарича покупателна способност, а в Англия е над 10 пъти по-висока от Българската. Цените по магазините са осезаемо по-ниски за храна, техника, да не говорим за дрехи. А пък качеството на дрехите няма ниииииииищо общо с нашето, въпреки, че си пише найк и адидас са произведени в някое квартално шивашко ателие.
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

Още чакам да ми кажеш колко ще струва на 5 човека да обиколят София и Пловдив, заедно с оътя между тях. 28 евро?
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

Играя го анти герб, точно заради вас двамата + още някой заблуден, дето само пълните форума с глупости.
По рано Скорпито го даваше запален БСПар , ама нещо се отказа и той от тях.

На изборите ще гласувам за Реформаторите, ако до тогава са разкарали червената кукувица Кунева, ако не са ще гласувам за Глас Народен, както направих и на последните 2 избора.
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

Още чакам да ми кажеш колко ще струва на 5 човека да обиколят София и Пловдив, заедно с оътя между тях. 28 евро?
Не пътувам в тия дестинации , от къде да знам. Кажи ми колко е самолетния билет София - Дъблин през Франкфурт ?
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

Не знам що се правиш на ударен. Градският транспорт в цялата ни страна е евтин единствено като цена на единично пътуване. Което така или иначе никой не ползва.

Навсякъде се ползват абонаменти, с които тази цена пада много под тукашните. Всеки, ходил из Европа е напълно запознат с тоя факт.
 
От: Заради БСП, Русия забрани вноса от България

Не знам що се правиш на ударен. Градският транспорт в цялата ни страна е евтин единствено като цена на единично пътуване. Което така или иначе никой не ползва.

Навсякъде се ползват абонаменти, с които тази цена пада много под тукашните. Всеки, ходил из Европа е напълно запознат с тоя факт.
Няма такъв филм. Дай ми точна опция в Лондон , при която билета ще ми излезе под 50 цента ? И тук ти говоря дори да сравниш тяхната карта с нашето билетче. Не ти казвам да го сравниш с нашата карта за месец метро. Няма как да стане тая цена.
 

Горе