За или против влизането на България в еврозоната

За или против сте за влизането на България в еврозоната?

  • За

    Votes: 40 59.7%
  • Против

    Votes: 28 41.8%

  • Общо гласове
    67
@slavchev не ми се рови да те покажа колко си жалък за импресии и кликове от фейса и ако падне някоя стотинка от адсенса

По-добре е да се замълчи в дадени моменти.

Ти ли ве, Николайчо? Седнал си да даваш наклон на уя на @slavchev ли е, гейтак? Дето ходиш по сайтовете за видео споделяне и инвайтваш потребителите да влизат да качват в твоя сайт, дето сайта ти е пълен с пиратско съдържание, олигофрен такъв. Вземи се скрий, че скоро време да не вземеш да изгърмиш, мислиш, че не те наблюдават ли? Въпрос на време е някоя компания за манга анимета и др. да пуснат жалба в ACE, те от там до европейските органи и ще приключиш бързо, щото си тъп и всеки с малко познания може да те намери. И не си мисли, че като си си вързал сайтчето за cloudflare и си неоткриваем, те снасят информация за такива като теб при жалба. 😂
 
Шушляк, тези пари имат някакви лимити и са сметнати така, че да има за всеки по толкова. Разбира се, че социално слабите ще са първи в листа. И това не е до цвета на кожата, а до социално положение. Но всички знаем кои са социално слабите и защо реално са в това положение, просто защото е по-лесно, а да не говорим, че еволюционното им ниво е такова. Така ги е научила държавата, за жалост. Ако зависеше от мен, нямаше да има такива несправедливости.

За разлика от соц. лагера тук се дава, там се взимаше. Ама то българина все ще намери за какво да мрънка. Няма лошо, мрънкането е полезно изливане на вътрешните си психо разтройства.
Има за 320 хиляди семейства. Едва ли ще стигне до някой българин.

Обаче повдигна темата за социално положение...нали уж стандарта на живот бил хвръкнал до небето в Шибанистан?
 
А, тоя го видех :)
Руски агент некакъв - дефакто вика че нито Путин може да бъде свален, нит Осрайна да победи.
Аз давам край на тази "война" след няколко месеца, някъде през първата четвърт на 2024. И то без никой да бъде свален или да побеждава.
 
Има за 320 хиляди семейства. Едва ли ще стигне до някой българин.

Обаче повдигна темата за социално положение...нали уж стандарта на живот бил хвръкнал до небето в Шибанистан?
377752224_295609946549549_378106466911741998_n.jpg


Терзайте, идиоти......

Разбира се, че в момента българина с идея по-богат. Този, който работи, има желание да успее, и се стреми да се движи с най-новите неща. Повечето мои приятели карат нови коли около мен. Нещо, което не видях при миналите поколения. Да не говорим, че още по-отдавна не можеше да помиришеш западна кола, което си беше вече ниво на фона на руските манерки.

Ако не забелязваш това, че българина е станал по платежоспособен, с повече придобивки, които може да си позволи и то на световно ниво, значи обкръжението ти е доста зле. ;)

Парите ще стигнат до там до където трябва според разписаните условия за тяхното получаване. От тук натам може да храниш колкото си искаш, все едно. Може да се наредиш, но ще си предимно със социално слаби хора. Ако се причисляваш към тази група, плача за теб.

А тук нещата още по-зле стават:

 
Терзайте, идиоти......



То неграмотно, та дрънка, ама се кефи, че вече му мирише на нови коли.

Га тумбака замести мозъка...
 


То неграмотно, та дрънка, ама се кефи, че вече му мирише на нови коли.

Га тумбака замести мозъка...
Малоумна човко, блазни ме цивилизования свят, а колите са им част от него, тъпа пещернячке.
 
За справка на хората с капаците каква е разликата:


Ако си правен в обор и обичаш мизерията, си за определения режим. То се нови в кръвта. И за това тук няма верен отговор, става ясно на какво еволюционно ниво си.
 
За справка на хората с капаците каква е разликата:


Ако си правен в обор и обичаш мизерията, си за определения режим. То се нови в кръвта. И за това тук няма верен отговор, става ясно на какво еволюционно ниво си.
Кой иска мизерия, бе кухо? Тия елементарни противопоставяния Изток - Запад - на аверите пред блока.

ЕС в никакъв случай не означава просперитет за България, тва се опитваме да ти кажем. С безумните си политически решения, вече не означава просперитет и за развити държави като Германия, Франция, Австрия и т.н.

Със самостоятелна политика, която е в наш интерес, мизерията, която владее страната ни, нямаше да я има. Вносни коли имаше и преди да влезем във фашисткия съюз, ама ти как да се сетиш, че не са благодарение, а въпреки членството ни в тая мафиотска клептократска структура.
 
Този, който работи, има желание да успее, и се стреми да се движи с най-новите неща.
Преди да влезем в ЕУ-то беше по-лесно да се прави бизнес.
Вероятно дори ти сега щеше да си бизнесмен, вместо да слугуваш на шефчето.

Повечето мои приятели карат нови коли около мен. Нещо, което не видях при миналите поколения. Да не говорим, че още по-отдавна не можеше да помиришеш западна кола, което си беше вече ниво на фона на руските манерки.
Спойлер №1: "нови" коли има от 1990 г. насам.
Спойлер №2: днешните "нови" коли изглеждат малко по-нови от тия преди 30 години, щото моделите се посмениха.

Ако не забелязваш това, че българина е станал по платежоспособен, с повече придобивки, които може да си позволи и то на световно ниво, значи обкръжението ти е доста зле. ;)
Обкръжението ти вероятно са IT-та, на които банките охотно отпускат кредити заради месечните постъпления от 4-5к лева. Тоя доход далеч не е на "световно" ниво, но създава тая илюзия на фона на масовия недоимък в държавата.

Примерно колко човека от обкръжението ти имат двуетажни къщи с вътрешни стълби + морава от поне 500 квадрата + Тесла в гаража?
 
Разбира се, че в момента българина с идея по-богат. Този, който работи, има желание да успее, и се стреми да се движи с най-новите неща. Повечето мои приятели карат нови коли около мен. Нещо, което не видях при миналите поколения. Да не говорим, че още по-отдавна не можеше да помиришеш западна кола, което си беше вече ниво на фона на руските манерки.
Ако оценяваш богатството на народа по възможността на индивида да се придвижва в нова кола, тогава сме в пъти по-богати от преди. На мен лично всички тия коли навън много ми пречат и до някаква степен ме депресират.

Да не говорим, че за повечето хора основната причина да имат кола е за да се придвижват до работа и обратно. Не знам до колко нуждата да ходиш на работа всеки ден е признак на богатство, на мен ми изглежда средностатистическо.

Освен това, питай твоите приятели дали те притежават колите си, или ги изплащат. За мен кредитите/лизингите са признак на бедняшка култура. Ок, може да се возят на климатиче и подгряващи седалки, но за всяко такова кратко возене до работата и обратно заплащат с часове бачкане.
 
Да не говорим, че още по-отдавна не можеше да помиришеш западна кола, което си беше вече ниво на фона на руските манерки.

Ако не забелязваш това, че българина е станал по платежоспособен, с повече придобивки, които може да си позволи и то на световно ниво, значи обкръжението ти е доста зле. ;)

Най-жалкото е, че консуматорският манталитет тотално е завладял народа и вече всеки гащник е с телефон за 2к лева и кола за 50к.
Цената за тоя "висок стандарт" е стрес (дали ше можеш да си платиш вноската по кредита следващия месец), робуване и лигавене пред шефчето (за да не те уволни), както и влошено здраве.

Пример за последното: съседите ми имат малко бизнесче и понеже държат да градят имидж на "успели европейци", палят аудитата, бмв-тата и мерцедезите за 130 метра до селския магазин :) , въпреки че пеша отнема доста по-малко време да се стигне дотам, щото ваденето и прибирането от гаражите е малко тегаво, а и теренът изисква бавно, и на места внимателно, шофиране.

Резултат: и двамата са със сериозни диагнози, обикновено свързвани със застоял живот и липса на движение.

ПП: Горното всъщност важи и за селските гащници. Вече никой не иска да го виждат пеша.
 
Ако оценяваш богатството на народа по възможността на индивида да се придвижва в нова кола, тогава сме в пъти по-богати от преди. На мен лично всички тия коли навън много ми пречат и до някаква степен ме депресират.

Да не говорим, че за повечето хора основната причина да имат кола е за да се придвижват до работа и обратно. Не знам до колко нуждата да ходиш на работа всеки ден е признак на богатство, на мен ми изглежда средностатистическо.

Освен това, питай твоите приятели дали те притежават колите си, или ги изплащат. За мен кредитите/лизингите са признак на бедняшка култура. Ок, може да се возят на климатиче и подгряващи седалки, но за всяко такова кратко возене до работата и обратно заплащат с часове бачкане.
Пречат ти защото както обикновено не са преметнали трафика и достъпността вече. За това се взимат примери как да се облекчи, метро, колела, надземен градски транспорт.....За това ще се съглася. Имам нова кола, но няма да ме видиш да се движа из София с кола. Освен ако не е нужно да се правят пазар или да се взима нещо от някъде. Но това е неизбежно и се случва 1-2 на седмица. Ето ти нещо, което може да вземем от скандинавските страни, пак от гнилия Запад. Удобството е част от прогреса. На някои им пречи, за други е необходимство. Няма пълно щастие.

Част от моите приятели ги притежават, други ги изплащат, като тези с изплащането са по-малкия %. Това се радвам, че го спомена, защото изплащането е вид начин да си набавиш нужното, което в момента не можеш, като тук човек е сигурен, че ще поддържа това ниво, за да може да подсигури нивото, на което е. Не съм много сигурен, че тук може да се разграничат нещата. Това е идеята на работата, да подсигуриш на себе си и на семейството си нормален живот. Всеки плаща с времето си за това, не знам защо дори се споменава.
 
Преди да влезем в ЕУ-то беше по-лесно да се прави бизнес.
Вероятно дори ти сега щеше да си бизнесмен, вместо да слугуваш на шефчето.


Спойлер №1: "нови" коли има от 1990 г. насам.
Спойлер №2: днешните "нови" коли изглеждат малко по-нови от тия преди 30 години, щото моделите се посмениха.


Обкръжението ти вероятно са IT-та, на които банките охотно отпускат кредити заради месечните постъпления от 4-5к лева. Тоя доход далеч не е на "световно" ниво, но създава тая илюзия на фона на масовия недоимък в държавата.

Примерно колко човека от обкръжението ти имат двуетажни къщи с вътрешни стълби + морава от поне 500 квадрата + Тесла в гаража?
Първо: Лесно беше да се прави бизнес, ако си на вътрешния пазар или си мафиот в годините на прехода. Ако си спомняш, нямахме PayPal, нямахме няколко Google продукти, които в момента са факт, надяваме се скоро да вкарат Google products, което ще е в пъти по-лесно за бизнеса. В годините преди ЕС не си спомням точно някой да е бил с такива възможности, да не говорим как им идваха чековете от Google Adsense, и как след някоя друга година ни назначиха Google Ирландия да отговаря за нас. А това дали работя за някой и дали съм бизнесмен, не може да го твърдиш на 100%, защото не се познаваме. Мога да ти кажа, че съм от двете страни. Ще се опитам да не обиждаме тук, макар, че доста си го заслужавате. ;)

Второ: Нови коли е имало винаги, лека поправка. Тук обаче обсъждаме момента, в който българина е започнал да си купува нови, без да чака, без да получава трошка, под която лежи събота и неделя с аверите, и без да имат съображения дали е времената ще им позволяват да държат нивото си. ;)

Трето: Моите приятели са: IT-та, строителни предприемачи, собственици на магазини, брокери на фондови борси, счетоводители, инженери, медицински лица, търговски представители в големи фирми и горе долу хора с доста добри професии, които са хвърлили доста труд да стигнат това ниво. Част от тях изплаща своите си придобивки, но другите (по-голямата част) си го позволяват след като са го спестили. Изключвам и факта колко често пътуваш в чужбина. Около 10% от обкръжението ми са на нивото, което описваш. А сега ми кажи ти по мутренското време и по-рано, освен ако не си познавал мутри и престъпници, колкото от твоите са се ширили така както го описваш? Идеята е, че всеки нормален с амбиция, цели и труд има реални шансове да стигне там където иска.
 
Бе тая е ясна, не виждам защо спорите. Очевадно е, че в момента СПЕЦИАЛИСТИ изкарват повече, отколкото едно време. Нормално е, има зверска липса на кадри. Масовото зомби-затъпяване започва да дава резултат в крайна сметка. Колко от вас имат приятели, сериозни хора, на възраст вече, които джиткат поне 50 часа седмично разни ерпиджита?? А що не ми го зададеш тоя същият въпрос преди 20y, да видиш как ще те гледам умно.. 😆

По темата, пак ще издосадя, НО ситуацията е такава, че или да влизаме у шенгена, макс бърже, или да излизаме от съюза изобщо, щото наистина много скоро ще стават страшни драми ;)
 
Най-жалкото е, че консуматорският манталитет тотално е завладял народа и вече всеки гащник е с телефон за 2к лева и кола за 50к.
Цената за тоя "висок стандарт" е стрес (дали ше можеш да си платиш вноската по кредита следващия месец), робуване и лигавене пред шефчето (за да не те уволни), както и влошено здраве.

Пример за последното: съседите ми имат малко бизнесче и понеже държат да градят имидж на "успели европейци", палят аудитата, бмв-тата и мерцедезите за 130 метра до селския магазин :) , въпреки че пеша отнема доста по-малко време да се стигне дотам, щото ваденето и прибирането от гаражите е малко тегаво, а и теренът изисква бавно, и на места внимателно, шофиране.

Резултат: и двамата са със сериозни диагнози, обикновено свързвани със застоял живот и липса на движение.

ПП: Горното всъщност важи и за селските гащници. Вече никой не иска да го виждат пеша.
Това са глупости. Всеки нормален човек иска да си види родителите в друг град, пътувайки с нова, надеждна и сигурна кола. Ако това е консуматорски лукс, блазе им на семейството, което имаш или планираш да имаш. Цената на високия стандарт е по-скоро работа и цели. Стресът е част от това ежедневие. Въпросът е в какво количество го поемаш. Лихавиш се, ако това ти силното качество, ако си кадърен кадър, други качества ще блеснат пред шефа ти. Други ползват секса, трети са интриганти, четвърти са гадняри и така. Доста люзърско изказване отново. Но на всеки каквото го обкръжава все пак. ;)

Колкото до твоите съседи, това е малко селски комплекс, който никога не съм го разбирал. Това, че сме били в мизерия толкова години, че не сме били имали, поражда сериозни комплекси, които са в много случаи неизлечими. ;)
 
като тук човек е сигурен, че ще поддържа това ниво, за да може да подсигури нивото, на което е.

cfb730a45a9cf63b26a210b400339934.gif
 
Това са глупости. Всеки нормален човек иска да си види родителите в друг град, пътувайки с нова, надеждна и сигурна кола. Ако това е консуматорски лукс, блазе им на семейството, което имаш или планираш да имаш. Цената на високия стандарт е по-скоро работа и цели. Стресът е част от това ежедневие. Въпросът е в какво количество го поемаш. Лихавиш се, ако това ти силното качество, ако си кадърен кадър, други качества ще блеснат пред шефа ти. Други ползват секса, трети са интриганти, четвърти са гадняри и така. Доста люзърско изказване отново. Но на всеки каквото го обкръжава все пак. ;)

Колкото до твоите съседи, това е малко селски комплекс, който никога не съм го разбирал. Това, че сме били в мизерия толкова години, че не сме били имали, поражда сериозни комплекси, които са в много случаи неизлечими. ;)
Проблемът наистина се корени в слабите години преди 1997. Познавам богати хора, които още страдат от комплекса, че нищо нямат. Съответно си кътат парите и са доста скръндзави. Не им се сърдя вече, защото осъзнах, че за това има голяма вина времето, в което са живели и определено са се стискали.
 
Проблемът наистина се корени в слабите години преди 1997. Познавам богати хора, които още страдат от комплекса, че нищо нямат. Съответно си кътат парите и са доста скръндзави. Не им се сърдя вече, защото осъзнах, че за това има голяма вина времето, в което са живели и определено са се стискали.

В момента ми е трудно да го асимилирам това, май е щото десното око нещо ми се заиграва към амазонките 😆
 

Горе