За Uber

От: За Uber

Всички говорят за Юбер, а никой за тези момчета от taxime.to, които са направили същата платформа, преди две години. Едва ли са им разрешили да ползват частни коли.
Всичко в България се прави, когато е изгодно някому. По закон всички таксита трябва да са в жълт цвят. Но преди колко години се добавя нов текст в закона за зелен цвят на таксита, които са хибрид. Така наречените greentaxi.
Така, че всичко е в ръцете на законотворците.
 
От: За Uber

Блеки имам чувството че споря с малоумни - не е хейт - ама как да нареча хора дето могат да сравняват платена пощенска услуга при която получаваш физически предмет с безплатна електронна услуга

Както и да е да продължим натам

Къде точно видяхте дупка в закона ????????? някъде в законите да видяхте да пише че ако думата Нелегално я замениш с друга дума например Споделено нещата стават легални ли ???????????????? Кое точно е иновативно - Че заявяваш че ще извършваш транспортна дейност без да отговаряш на изискванията за този вид дейност и няма да плащаш данъци???????????

Ако наречеш нелицензираната финансова търговия споделена - Тя става ли легална ??????????????

Ако свирката на околовръстното я наречеш споделено духане - Проституцията става ли легална ???????????

Ако диларите като си купуват дрога ти купят и на тебе Споделено щото и така и така купуват - Продажбата на наркотици става ли легална ?????????????

Преди време четох една много интересна теория "Прозорца на възможностите на Овертон" за това как се налагат непопулярни идеи в обществото и беше даден много интересен пример с човекоядството и във форума мисля че има хубава тема за тази теория мисля че беше на Хепи - та накратко в теорията има няколко фази които много наподобяват развитието на историята с Юбер вярвай ми не е случайно.

Най важното в тази теория е дадеш ново име на въпросното нещо - от Нелегално става Споделено - След това обявяваш всички които са против него за ретрогради които спъват прогреса и тн.

Точно по този начин ни насадиха педалите - от педали станаха гейове - и всички които са против гейовете станаха хомофоби и ретрогради
 
Последно редактирано:
От: За Uber

Това пък някой да твърди, че имало монопол на такситата или си чакал 20 минути за кола :lol:

taxime е много по-готина идея. Допада ми.
 
От: За Uber

Точно по този начин ни насадиха педалите - от педали станаха гейове - и всички които са против гейовете станаха хомофоби и ретрогради
Точно казано. Това си е културен марксизъм в действие. Излиза, че който развива някакъв вид тарикатски капитализъм е много напредничав, а който играе по установените и полезни за всички правила страда от тежка форма на дебилизъм. С една дума, американския "капитализъм" учи точно на това - спекулантство и тарикатлък. За мен това не е нито предприемаческо, нито иновативно.
 
От: От: За Uber

Блеки имам чувството че споря с малоумни - не е хейт - ама как да нареча хора дето могат да сравняват платена пощенска услуга при която получаваш физически предмет с безплатна електронна услуга

Както и да е да продължим натам

Къде точно видяхте дупка в закона ????????? някъде в законите да видяхте да пише че ако думата Нелегално я замениш с друга дума например Споделено нещата стават легални ли ???????????????? Кое точно е иновативно - Че заявяваш че ще извършваш транспортна дейност без да отговаряш на изискванията за този вид дейност и няма да плащаш данъци???????????

Ако наречеш нелицензираната финансова търговия споделена - Тя става ли легална ??????????????

Ако свирката на околовръстното я наречеш споделено духане - Проституцията става ли легална ???????????

Ако диларите като си купуват дрога ти купят и на тебе Споделено щото и така и така купуват - Продажбата на наркотици става ли легална ?????????????

Преди време четох една много интересна теория "Прозорца на възможностите на Овертон" за това как се налагат непопулярни идеи в обществото и беше даден много интересен с човекоядството и във форума мисля че има хубава тема за тази теория мисля че беше на Хепи - та накратко в теорията има няколко фази които много наподобяват развитието на историята с Юбер вярвай ми не е случайно.

Най важното е дадеш ново име на въпросното нещо - от Нелегално става Споделено - След това обявяваш всички които са против него за ретрогради които спъват прогреса и тн.

Точно по този начин ни насадиха педалите - от педали станаха гейове - и всички които са против гейовете станаха хомофоби и ретрогради

Ти сега на интересен ли се правиш или да - получаваш информация в един вид хартиена, а в другият дигитална. Викаш няма проблем.
В единият случай викаш такси от компания в другия, използваш услуга която не е бакшишова, но пък отиваш от т. А до т.Б. Пак ти казвам няма проблем да заведа приятел/близки от т. А до т. Б, няма проблем да взема стопаджия от т.А до т. Б, но пък Юбер ти бил проблем, щото не си плащал лиценза. Промени закона и вкарай думичката споделено пътуване и гледай какво шоу ще настане. Ако не го промениш с думички, то гледай да го приведеш в 21 век. Ей това е иновацията, а не че Юбер е новатора. Имаш дупка в системата, където не те прави незаконен или пак не вдяваш.
А за данъци и т.н. до колкото си спомням бе радетел да не се меши държавата и да не регулира. Ей ти типичен пример където нещата ще си стават от самосебе си. Ако не станат, то значи няма да станат.
Това е услуга, където и клиента и доставчика на услуга се съгласяват доброволно, при липса на принуда.

Няма нужда да ти коментирам безпредметните аргументи. Ако не виждаш иновация в услуга то проблема не е при мен.
 
От: За Uber

Каква иновация има в тая услуга, не разбирам. Ами той Вълчо мангала, нелегалното такси, фена на Лаута, пак така си вози другите цигани от махалата. Тая услуга е обаче супер циганска и опасна, защото НИКОЙ не носи отговорност, ако се случи нещо. Ако има катастрофа, ако те обере шофьора, ако те изнасили шофьора (нали това става в Индия). Ами, ако някой пътник изнасили шофьорката от ония промо клип на Попович, ако я обере, нея кой ще я защити? Въобще, получава се нещо неконтролирано, което тая фирма си контролира по техни си критерии, които нямат общо с уставновените. Никаква защита за сигурността на шофьорите и пътниците. С една дума, американски тарикати отдалечено експлоатират недостатък на системата за сметка на пътници и шофьори, които подлъгани се връзват да работят за тях.

Услугата е иновативна.
Колата е със всички отговорности, а не на бай Данчо жигулиту. Ако има катастрофа си има правни процедури и застрахователни последици.

Ами ако ме обере и сега бакшиша? Ами, ако някой изнасили сега шафьорката на бакшиша? Нея, кой ще я защити? Направо те чета с умиление, какво пишеш - то си няма никакви служби, няма по никакъв начин да има търсена отговорност и т.н.
Навсякъде има рискове, но си има и институции за възмездие или мислиш, че тези от Юбер са от Марс?
Но най ме кефиш с експлоатацията - Това е услуга, където и клиента и доставчика на услуга се съгласяват доброволно, при липса на принуда.

Като изпаднете с този тотален контрол ме изумявате уж сте предприемачи, а не можете без държавата да ви контролира на макс - ей това не зацепвам? Или проблема е че вие не сте измислили Юбер или сходно? Или имате бакшиш сървис?

Пак казавам за н-ти път това ще се регулира от чисти отношения клиенти-шафьори, Юбер има нужда от най-качествените коли и шафьори именно за да тушира редица от рисковете, за които говорите.

И пак за капак можете да не ги изберете. Както и бакшишите могат да се променят правно. Но дай да викнем вой до небесата ...
 
От: За Uber

blackout8 Ако ти решиш да направиш такава платформа, като българин, едва ли ще ти разрешат да развиваш такава дейност. Ама нали Юбер са американци. Що е тяхно, всичко е хубаво.
 
От: За Uber

blackout8 Ако ти решиш да направиш такава платформа, като българин, едва ли ще ти разрешат да развиваш такава дейност. Ама нали Юбер са американци. Що е тяхно, всичко е хубаво.

Е най-ме кефи това - няма ти да тръгнеш да роптаеш, че държавата системно те спъва се развиваш. Но пък, че били Хамериканци и че щели не експлатират.

А съм твърдо за конкуренция по всички форми в това тотално сливане и държавно гарантиран картел нарчено такси-услуга. А за БГ нещата са валидни но в добавка и висока форма на корупция пак покровителствана от държавата ...

Преди няколко години във Варна един от играчите реши да сваля цените поради ред причини но най-вече оптимизация на разход. Разхулиха го и го бяха затавали с отнемане на лицензи и още куп благинки - щото им мътил водата като свалял цените.
Бакшите са винаги оособенно в запада под пряка протекция на държава - най-малкото защото има квоти и лимити познайте от кой определими.

А и какво като са Хамериканци съберете се и вие направете нещо някъде си пък може и да стане. Нещата стават, защото няма как правно да ги контрят - ей това за н-ти път казвам е иновативнотното. А не рисковете, който говорите защото всички рискове са валидни при бакшишите. С разликата те плащат лиценз и може да осъдиш компанията, ако стане некой фал с техни коли като собственост.
 
От: За Uber

blackout8 Не ми се влиза в безмислени спорове, аз искам да направя нещо, но тъй като в закона ти казва "Има определени правила" не мога. Както правилата при вас.
 
От: За Uber

blackout8 Не ми се влиза в безмислени спорове, аз искам да направя нещо, но тъй като в закона ти казва "Има определени правила" не мога. Както правилата при вас.

Едно от хубави неща в моята сфера е, че съм видял различни видове бизнеси където "има определни правила", та въпреки тях се получават нещата.

Предприемача не беше ли този който започва там където другите казват не мога и има си правила? Те създават променят правилата или ги заобикалят. Но и на мен нещо не ми се спори.
 
От: За Uber

Ами аз това ще направя. Ще заобиколя правилата. Като не става по правилния начин, ще избера заобиколния.:)
 
От: От: От: За Uber

Ти сега на интересен ли се правиш или да - получаваш информация в един вид хартиена, а в другият дигитална. Викаш няма проблем.
В единият случай викаш такси от компания в другия, използваш услуга която не е бакшишова, но пък отиваш от т. А до т.Б. Пак ти казвам няма проблем да заведа приятел/близки от т. А до т. Б, няма проблем да взема стопаджия от т.А до т. Б, но пък Юбер ти бил проблем, щото не си плащал лиценза. Промени закона и вкарай думичката споделено пътуване и гледай какво шоу ще настане. Ако не го промениш с думички, то гледай да го приведеш в 21 век. Ей това е иновацията, а не че Юбер е новатора. Имаш дупка в системата, където не те прави незаконен или пак не вдяваш.
А за данъци и т.н. до колкото си спомням бе радетел да не се меши държавата и да не регулира. Ей ти типичен пример където нещата ще си стават от самосебе си. Ако не станат, то значи няма да станат.
Това е услуга, където и клиента и доставчика на услуга се съгласяват доброволно, при липса на принуда.

Няма нужда да ти коментирам безпредметните аргументи. Ако не виждаш иновация в услуга то проблема не е при мен.


Блеки сори ама ти наистина си завършен идиот рядко обиждам директно хора но твоето е дебилност - Ти какво очакваш в закона да се изредят всички възможни думички с които да се нарече дадено нещо ли???????????

Ако утре поправят закона и специално напишат че споделеният транспорт е таксиметрова услуга и трябва да отговаря на всички изисквания за таксиметров транспорт - В други ден умници като теб ще го наречат Попътен и ще почнат да ни обясняват каква иновация е това и че се използва дупка в закона

ама какво очаквам от човек който не може да направи разлика между - Безплатна електронна поща* и Нормалните куриерски услуги които са платени - Не трябва да си атомен физик за да видиш разликата

Ако Юбер возят за без пари случайно минаващ мога да приема че не става въпрос за търговска дейност

* Електронната поща не винаги е безплатна - има и платени такива - Навремето Дир.бг се опитаха - чудно как не са се сетили да кажат че това е споделена пощенска услуга и за приходите да не плащат данъци??????????
 
От: За Uber

@Манта имах няква надежда за теб ще отидиш в УК ще се обиграеш, ще напусне селското в теб, но уви.

Явно си падаш вече чукча писател, та виж какво съм писал да се преде закона в 21 век - ако не все още не разбираш, говоря за транспортният закон,

Казвам го за 3-ти път белкем разбереш - писах пощите в частност пренос на информация/слова. Ако не не правиш разлика между това и куриерска услуга ти явно проблема е сериозен при теб. Нима пощенските услуги няма да кажат, интернета прави пренос на слова/информация, а ние го правим същото но си имаме лиценз а те не?

Трудно ти е да мислиш, та ми обясни добре разбрахме аз съм дебил, това го достигна след като селският ти характер е изтрил аналитичната ти способност и способността ти да чете какво съм писал няколко пъти, та я ми обясни тогава защо има такава услуга в десетки други градове?! Само не ми казвай, че са ги подкупили до един - защото Юбер имат нищожен капитал на фона на таксиметърското лоби.

Не е проблем да изредиш стотици думички, проблема е да дефинираш смислово какво забраняваш - защото правото не е за идиоти както ти го взимаш та да ти се изреждат безмозъчни думички, а се обяснява смислосво. А споделно пътуване си е маркетинг трик. В момента всички правни системи са в най-добрият случай в края на 20 век, 21 век е века на иновациите правото според теб не трябва ли се по обнови малко.

Юбер се спира лобистки с нови поправки но като цяло са именно по линия думичките, та това е времнно решение, някой държави с умни прависти са разбрали, че това е безсмилено та сега се опитват да приведат закона в 21 век, не случайно там услуга е има. Ей ти иновацията в случая - всичко друго е едно мучене срещу вятъра.

* Ел. платена поща беше някакъв начин да си издуят някой леФ от потребителите заради нам си каква допълнителна стойност, а не заради лиценза или за да не платят данъци. Ако беше така нямаше да има фрее пощи - примерно АБВ, които пак си плащат данъците. Явно си във фаза, та се скъса днес от безпредметни примери и аргументи, карай да върви щом ти помага.
 
От: За Uber

Услугата е иновативна.
Колата е със всички отговорности, а не на бай Данчо жигулиту. Ако има катастрофа си има правни процедури и застрахователни последици.

Ами ако ме обере и сега бакшиша? Ами, ако някой изнасили сега шафьорката на бакшиша? Нея, кой ще я защити? Направо те чета с умиление, какво пишеш - то си няма никакви служби, няма по никакъв начин да има търсена отговорност и т.н.
Навсякъде има рискове, но си има и институции за възмездие или мислиш, че тези от Юбер са от Марс?
Но най ме кефиш с експлоатацията - Това е услуга, където и клиента и доставчика на услуга се съгласяват доброволно, при липса на принуда.

Като изпаднете с този тотален контрол ме изумявате уж сте предприемачи, а не можете без държавата да ви контролира на макс - ей това не зацепвам? Или проблема е че вие не сте измислили Юбер или сходно? Или имате бакшиш сървис?

Пак казавам за н-ти път това ще се регулира от чисти отношения клиенти-шафьори, Юбер има нужда от най-качествените коли и шафьори именно за да тушира редица от рисковете, за които говорите.

И пак за капак можете да не ги изберете. Както и бакшишите могат да се променят правно. Но дай да викнем вой до небесата ...
Искам да ми обясниш какви отговорности по-точно има шофьора и как ще ме обезщети фирмата при ПТП. Не разбрах, имам ли застраховка? Не ги ползвам и не им чета общите условия, та не знам. Но е мега несериозно да ползваш услугите на някаква фирма, която НЯМА представителство в България и офис, в който да можеш да отидеш и да се оплачеш при нужда. Да няма съпорт, с който да можеш да се свържеш при проблем? Искам да знам коя е българската фирма, която оперира тук и къде и е офиса.

И не, не са чисти отношения клиент - шофьори, защото ти не плащаш на шофьора, а на неговия работодател. Ти с шофьора нямаш отношения.

Юбер има нужда от най-качествените коли и шафьори именно за да тушира редица от рисковете, за които говорите.
Как ги тушира, ще обясниш ли? Интервюта ли им провеждат, колите ли им преглеждат, как по-точно отстраняват каквито и да е рискове свързани с шофьора и неговия автомобил? Кой контролира целия процес? И защо го твърдиш това, само щото го пише някъде в нета или се базираш на нещо по-сериозно?

Щото аз четох във една фб група следното - на някакъв шофьор някой му е нашляпал негативната репутация и му е забранено да шофира (или нещо подобно). Човекът се оплакваше, че абсолютно по никакъв начин не го ебават и не го защитават и че няма вина в случая, като е готов да го докаже. Въпреки това е блокиран.
 
От: За Uber

The insurance secret that Uber doesn’t want you to know

The police get there, they take down all of your info, including the fact that you were driving for a company called "Uber." You submit your claim to your auto insurance company and go about your life.

A few days later, your insurance company calls you. Unfortunately, your claim has been denied because you were performing a business activity. You're now on the hook not only for your own car repairs, but the other driver's, too. Oh, and by the way: your car insurance policy has been canceled.

You contact Uber to see if their insurance policy is going to cover the damages. Nope, says the woman on the other end of the phone. Since you didn’t have a passenger in the car, they’re not liable. Consider yourself lucky you didn’t hurt anyone.

Това как ти се струва?
 
От: За Uber

Ред, щом не коментираш другото значи там нямаме разногласия - рисковете са валидните както при бакшишите така и не.

Явно вижданията, ти че Юбер ще се ползва от коли тип бай Данчо жигулито ...

Сега искам само 1 въпрос да те питам ти си на мястото на Юбер, та наясно си пред рисковете ей такъв човек като теб им изброява редица - та се пита накрая ти това как ще го тушираш? Няма ли да имаш топ качество коли/шофьори? Питам те не за друго, ами защото си предприемач. Та какво става с този тип проекти където залагаш на две неща услуга, която е функция на качество и доверие? Какво става ако имаш някъде дупка, това няма ли да ти съсипе целият бизнес?

Прост пример ти давам афф мрежите или други сървиси имат големи изсиквания към сайтовете защо? Ако сайтовете са кофти какво ще стане от другата страна говоря за потребителите, ами и накрая крайната страна рекламодателите? Сам виждаш, че системата се регулира и без регулатор от държавата.

Ето ти голяма част от отговорите, за другите търси:
Кой може да стане шофьор

Макар че се води приложение за споделено пътуване, за да може да станете шофьор на Uber, трябва първо да бъдете одобрени от компанията. Базовите изисквания са притежаването на изправен автомобил, производство след 2005 г., който да е седан с четири врати. Шофьорите трябва да са навършили 24 години, да имат валидна шофьорска книжка и да преминат през проверка на компанията.

http://www.capital.bg/biznes/kompan...te_taksita_uber_zarabotiha_v_sofiia_obnovena/

Нито съм и адвокат нито съм им ПР, просто съм винаги за конкуренцията и добавената стойност. Това ви го каза и Блинки, странно как Мантата не използва обидинни епитети по негова линия. Както и да е.
 
От: За Uber

Сега, ти твърдиш някакви неща, а аз да търся информация. Какво значи "проверка на компанията"?

Сега искам само 1 въпрос да те питам ти си на мястото на Юбер, та наясно си пред рисковете ей такъв човек като теб им изброява редица - та се пита накрая ти това как ще го тушираш? Няма ли да имаш топ качество коли/шофьори? Питам те не за друго, ами защото си предприемач. Та какво става с този тип проекти където залагаш на две неща услуга, която е функция на качество и доверие? Какво става ако имаш някъде дупка, това няма ли да ти съсипе целият бизнес?
Абе, в Индия преди няколко дена един шофьор на Юбър изнасили ли пътничка? Сега има ли Юбър в Делхи? Не ми задавай въпроси, ако съм на мястото на Юбър, защото не съм. Ти ако беше шеф на мина Оряхово сигурно нямаше да пратиш хората под земята и да съсипеш рудника, ама ония го направи и измряха миньорите, нали? Питам те, какво правят от тая компания, а не какво аз бих направил, ако бях на тяхно място. Искам конкретно нещо, а не хипотетични алабализми.

Прост пример ти давам афф мрежите или други сървиси имат големи изсиквания към сайтовете защо? Ако сайтовете са кофти какво ще стане от другата страна говоря за потребителите, ами и накрая крайната страна рекламодателите? Сам виждаш, че системата се регулира и без регулатор от държавата.
При Афф мрежите не може някой да умре. Case closed дето се вика, неуместен пример.

Шофьорите трябва да са навършили 24 години, да имат валидна шофьорска книжка и да преминат през проверка на компанията.
Не разбрах, имат ли българско представителство? Каква проверка минават, какви са критериите, психотестове правят ли им?

Това не е конкуренция, това е измама, която в крайна сметка може някой сериозно да пострада.

Пак питам, коя е българската фирма, на която ти плащаш. Или мислиш, че можеш да си търсиш правата от американска фирма, която със сигурност си е вързала гащите, че не носи отговорност за това какво се случи с шофьорите. Но сам знаеш, че общите условия никой не ги чете.
 
От: За Uber

Аз нещо не разбирам, като е толкова кисело гроздето ами не го яж бе толкова - за смъртта дето пита те писаха по-рано:
Ето ви мнение на човек, работещ за Uber в Лондон
"Аз карам с юбер в Лондон. За разлика от Бг тук има два вида таксита-всеизвестните бляк каб, които са нормалните таксита като в бг и миникаб, които са частни коли, но изцяло лицензирани с лицензирани шофьори и застраховка с огромни покрития като за такси.
На мен застраховката на личната ми кола която ползвам и за Юбер сега е 5пъти(буквално) по скъпа за такси от колкото преди когато я ползвах само за семейството...
Незнам как е в другите страни, но в Лондон се иска регистрация на подобно на Бг - ЕТ, парите минават през банков трансфер и е малко по трудно да се крият доходи, т.е. няма нищо общо с това което казваш 'неплащащи данъци'
Това е лошото на Юбер, че ако бачкаш към тях парите ти минават през банка, а когато си на частно и вземаш в брой, могат да се крият.
Говоря за Лондон само! "


За да си шофьор на такси, се изисква специално разрешение. Минаваш на психотест- изпит. Листовки като при вземане на шофьорска книжка. А и това разрешително важи само 2 години. Не можеш да караш в друг град, ако разрешителното ти е издадено за София.

От сайта, който си цитирал си забравил да кажеш, че е патова ситуация спрямо текущият им договор и си пропуснал това:
If you’re a driver for one of these companies, you might be a little nervous after reading all of that. If you want to make sure you’re covered, there are a few things you can do.

The easiest thing to do would be to buy commercial auto insurance, but for many part-time drivers, this isn’t cost effective. You might be better off contacting your current insurance provider and asking questions about how they deal with claims filed by TNC drivers.

You should also see what kind of local or state regulations are in place for TNCs and their drivers. If your state requires that TNCs provide insurance, contact the company you work for and get proof of insurance for your car.
 
От: За Uber

Блеки, мисля, че тук има едно главно неразбиране за това какво точно предлагат Юбер.
В правовия свят отношенията са ти с този, на който плащаш. Ти плащаш на Юбер, с кредитна карта към техен акаунт. Ти финансови взаимоотношения с шофьора нямаш. От това следват пряко две неща:
1. Ако стане някакъв проблем можеш да му предявиш граждански иск за нараняване или там каквото е станало, но за професионална отговорност можеш да го хванеш за оная работа. Юбер също, защото пък те не са те превозвали, а някакъв случайник. Т.е., отговорността потъва в канала.
2. Юбер, приемайки от теб пари за превозваческа услуга автоматично могат да бъдат разглеждани единствено като превозвач, а не като социална мрежа. Не случайно по-горе писах за сайта 3 на 100 - това е споделено пътуване и не виждам някой да е хейтил по въпроса. Значи теорията, че някои мразят иновацията или просто си хейтят също потъва в канала, иначе щяха да са оплюли 3 на 100.

На въпроса какво избягват - ами избягват лицензирането като превозвач със всичките му последици - такси към държавата, прегледи на колите и на шофьорите, психотестове на шофьорите, ако щеш - избягват и значително по-високите застрахователни премии, а и застрахователни покрития, които бакшишите са длъжни да плащат.

Ако се бяха регистрирали като социална мрежа, в която те само те свързват с шофьора, но парите ги прибира той, тогава щяха да са социална мрежа и проблемът нямаше да го има. Но и парите за тях щяха да са по-малко, затова и не го правят. Затова и бакшишите не го правят, не че не им е хрумнало.

Ето затова казвам, че тук няма никаква иновация - има дребен, селски тарикатлък, една компания да се маскира като такава, каквато не е, за да избегне данъци, лицензи и такси, за да изчука конкуренцията в гръб. Това не е и няма как да е предприемаческо. Няма и да бъде.
И ако в други страни и градове това може да бъде компенсирано от ниската цена на услугата, тук това няма как да стане.
 
От: За Uber

Блеки сега ще ти обясня защо си дебил надявам се да го схванеш от едно изречение, ти си беше идиот и преди да замина за УК просто отдавна не бях ти го казвал

Чл. 2. (Доп. - ДВ, бр. 29 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 73 от 2011 г.) Таксиметров превоз на пътници е обществен превоз срещу заплащане, извършван с лек автомобил до седем места, включително мястото на водача, по заявен от пътника маршрут.

Айде обясни ми сега къде е дупката в закона и поради каква точно причина Юбер претендират че не извършват таксиметрова дейност
 

Горе