Измами в AliExpress

IvanKirov

Well-Known Member
Kaк се процедира, когато продавачът се окаже измамник? Всички коментари под артикула казват, че са скам. АлиЕкспрес вземат ли отношение, как се процедира нататък? Пуснах им снимка, че са ми пратили фалшив DHL номер. После какво?
 
Пиеш една студена вода и другия път пазаруваш от легални търговци в БГ, тъй като сме част от ЕС и тук клиентите имат някакви права.
Едно време имаше разни диспути и доказвания кой крив, кой прав, но сега Али не е това, което беше, а този щом е измамник едва ли ще се трогне много.
 
Aбе пишат от Али Експрес, че ако до края на седмицата не се разберем с продавача, ще вземат отношение. То какво излиза, че пазаруването от може би най-големия сайт за джаджи, е хазарт? Ще пиша какво е станало на 9-ти, ама се изумявам каква забатачена работа е.
 
Пазарувам от въпросната платформата от 7 години и активно всеки месец поучавам десетки пратки. До ден днешен не съм бил прецакван по-никакъв начин а когато е имало дефектна стока или не е това за което съм платил винаги ми е възстановявана сумата. По-принцип платформата сортира показването на обявите по-ред: много продажби / добри отзиви и тн. Явно сте поръчали от някой шарлатанин а те са навсякъде. Когато заплатите нещо сумите минават през платформата и ако не Ви се достави нищо и няма изпратена пратка към вас ще Ви съзстановя сумата.
 
Kaк се процедира, когато продавачът се окаже измамник? Всички коментари под артикула казват, че са скам. АлиЕкспрес вземат ли отношение, как се процедира нататък? Пуснах им снимка, че са ми пратили фалшив DHL номер. После какво?
Би трябвало да им съспендва акаунтите. Иначе ще го отнесе сайта. Не се задържат много много там некоректните търговци, да не кажа, че почти няма.
 
фалшив DHL номер
Аз също съм получавал грешен номер, беше на някаква плевенска фирма за тяхна пратка. Звънях в DHL, казаха, че не съм първия, нито последния такъв случай, буквално е номера на китайката :)
След няколко дни пратката си дойде без проблеми.
ако не Ви се достави нищо и няма изпратена пратка към вас ще Ви съзстановя сумата
Колегата е прав, следи си акаунта, ако не дойде нищо - ще ти върнат парите.
 
От АлиБаба съм пазарувал, под същата шапка, за няколко хил. лева. Контактувах директно с китайчетата, производителят. Съдействаха ми максимално, дори се навиха да правим едни схеми през друга китайска фирма, да можем да внесем стоката фиктивно, тъй като нямаше СЕ европейски сертификат.
Тука с първия път ударих греда. Не ми е за парите, дребна сума е, ама ми попиляха сума и време, и принципно ми променят концепцията, нямам още 3 седмици за нова поръчка.
Принципно питах как се процедира, ако Али Експрес оставят измамата - ще ги раздухвам по форумите, другите да си имат едно на ум. Дано вземат отношение другата седмица.
За БГ търговците не ми се коментира, ден година храни, таман на тройни цени ги предлагат същите неща. Сега до колкото разбирам не се виси по митници, да освобождавам стока за 20 лева, ще се преориентираме към големите онлайн платформи. Дори да дефектира без гаранция пак си заслужава да си купя ново, вместо да имам гаранция на тройна цена.
14 човека се оплакват под артикула, скамнали ги всичките.
 
Диспут и в 99.99% от случаите връщат парите.
 
От АлиБаба съм пазарувал, под същата шапка, за няколко хил. лева. Контактувах директно с китайчетата, производителят. Съдействаха ми максимално, дори се навиха да правим едни схеми през друга китайска фирма, да можем да внесем стоката фиктивно, тъй като нямаше СЕ европейски сертификат.
Тука с първия път ударих греда. Не ми е за парите, дребна сума е, ама ми попиляха сума и време, и принципно ми променят концепцията, нямам още 3 седмици за нова поръчка.
Принципно питах как се процедира, ако Али Експрес оставят измамата - ще ги раздухвам по форумите, другите да си имат едно на ум. Дано вземат отношение другата седмица.
За БГ търговците не ми се коментира, ден година храни, таман на тройни цени ги предлагат същите неща. Сега до колкото разбирам не се виси по митници, да освобождавам стока за 20 лева, ще се преориентираме към големите онлайн платформи. Дори да дефектира без гаранция пак си заслужава да си купя ново, вместо да имам гаранция на тройна цена.
14 човека се оплакват под артикула, скамнали ги всичките.
Тва за митницата не съм сигурен как е в момента, някой който скоро е ходил може да сподели. Последно помня, че имаше изменения и всички пратки дори за 1 лев трябваше да се задържат, но как реално се е осъществявало това и дали, не знам. Може и ти да споделиш като получиш твоето, че се чудя един кейс за телефон дали да не си взема, че тук за моя модел общо взето почти няма.
 
Тва за митницата не съм сигурен как е в момента, някой който скоро е ходил може да сподели. Последно помня, че имаше изменения и всички пратки дори за 1 лев трябваше да се задържат, но как реално се е осъществявало това и дали, не знам. Може и ти да споделиш като получиш твоето, че се чудя един кейс за телефон дали да не си взема, че тук за моя модел общо взето почти няма.
Комшията пазарува някакви електроники за 10-тина лева. Вика, дошли му на пощата, с платени мита и ДДС. Ще пиша другата седмица.
 
ДДС-то го плащаш при поръчката. Обяснявах го преди години в едни паник теми умрЕ ми бизнеса на една сурия експерти :D
 
ДДС-то го плащаш при поръчката. Обяснявах го преди години в едни паник теми умрЕ ми бизнеса на една сурия експерти :D
Да, тъй беше включиха ДДС-то в цената, но какво става с митото? На някои стоки е примерно 10% от стойността, а щом е извън ЕС би трябвало да има мито. То точно преди там беше прага 150$ или нещо такова, но май го махнаха последно доколкото помня, аз наистина от 4-5 години нищо не съм поръчвал от този сайт на дребно и ми е интересно.

Едно време сякаш на обем ги преценяха и задържаха по-обемните пратки или такива дето си пише на тях реалната стойност и е над допустимата.
 
Тва за митницата не съм сигурен как е в момента, някой който скоро е ходил може да сподели. Последно помня, че имаше изменения и всички пратки дори за 1 лев трябваше да се задържат, но как реално се е осъществявало това и дали, не знам. Може и ти да споделиш като получиш твоето, че се чудя един кейс за телефон дали да не си взема, че тук за моя модел общо взето почти няма.
За дребошлъци пробвай Temu
 
Гледат, връщат, съспендват, споко.. метър сигурно минават под 0.01% като юзери и под 0.001% като поръчки.
Ако те бръмнат, пускай тото :)
 
Пратката дойде ли?
Аз имах подобен проблем с техника поръчках си я с 2гб рам, а тя дойде с манипулиран софтуер. Показваше 2гб, а реално беше 1гб.
В коментарите видях, че и други са забелязали измамата. Писахме 1 месец със съпорта и търговеца и накря ми предложиха, да ми върнат 1/2 от сумата или да го върна и да ми възстановят цялата. Обясних им с доказателства, че е измама, но така и не му бутнаха магазина на китайчето.
 
Без въпроси преместиха поръчката на затворена, и парите пътуват към мен. Чакам ги с товарния влак от Китай, понеделник се надявам банката да ми прати SMS. Понеже вече отказах една пратка минути след като я платих, и така направиха.
 
Чак днес ми пристигнаха парите от АлиЕкспрес.
Дотук почти месец, въртяхме се в кръг, върнахме се в изходна позиция.
Чудя се какво спечели измамникът, срещу месец пропиляно време.
 
До сега когато и да съм имал проблем с Али Експрес са ми връщали парите. Но имах проблем с едни счупени коледни играчки в Зентрада, който е немски сайт. Отговора от там беше, че било нормален рисков процент и не ми възстановиха нищо. Така спрях да пазарувам от там!
 

Горе