Би трябвало да им съспендва акаунтите. Иначе ще го отнесе сайта. Не се задържат много много там некоректните търговци, да не кажа, че почти няма.Kaк се процедира, когато продавачът се окаже измамник? Всички коментари под артикула казват, че са скам. АлиЕкспрес вземат ли отношение, как се процедира нататък? Пуснах им снимка, че са ми пратили фалшив DHL номер. После какво?
Аз също съм получавал грешен номер, беше на някаква плевенска фирма за тяхна пратка. Звънях в DHL, казаха, че не съм първия, нито последния такъв случай, буквално е номера на китайкатафалшив DHL номер
Колегата е прав, следи си акаунта, ако не дойде нищо - ще ти върнат парите.ако не Ви се достави нищо и няма изпратена пратка към вас ще Ви съзстановя сумата
Тва за митницата не съм сигурен как е в момента, някой който скоро е ходил може да сподели. Последно помня, че имаше изменения и всички пратки дори за 1 лев трябваше да се задържат, но как реално се е осъществявало това и дали, не знам. Може и ти да споделиш като получиш твоето, че се чудя един кейс за телефон дали да не си взема, че тук за моя модел общо взето почти няма.От АлиБаба съм пазарувал, под същата шапка, за няколко хил. лева. Контактувах директно с китайчетата, производителят. Съдействаха ми максимално, дори се навиха да правим едни схеми през друга китайска фирма, да можем да внесем стоката фиктивно, тъй като нямаше СЕ европейски сертификат.
Тука с първия път ударих греда. Не ми е за парите, дребна сума е, ама ми попиляха сума и време, и принципно ми променят концепцията, нямам още 3 седмици за нова поръчка.
Принципно питах как се процедира, ако Али Експрес оставят измамата - ще ги раздухвам по форумите, другите да си имат едно на ум. Дано вземат отношение другата седмица.
За БГ търговците не ми се коментира, ден година храни, таман на тройни цени ги предлагат същите неща. Сега до колкото разбирам не се виси по митници, да освобождавам стока за 20 лева, ще се преориентираме към големите онлайн платформи. Дори да дефектира без гаранция пак си заслужава да си купя ново, вместо да имам гаранция на тройна цена.
14 човека се оплакват под артикула, скамнали ги всичките.
Комшията пазарува някакви електроники за 10-тина лева. Вика, дошли му на пощата, с платени мита и ДДС. Ще пиша другата седмица.Тва за митницата не съм сигурен как е в момента, някой който скоро е ходил може да сподели. Последно помня, че имаше изменения и всички пратки дори за 1 лев трябваше да се задържат, но как реално се е осъществявало това и дали, не знам. Може и ти да споделиш като получиш твоето, че се чудя един кейс за телефон дали да не си взема, че тук за моя модел общо взето почти няма.
Да, тъй беше включиха ДДС-то в цената, но какво става с митото? На някои стоки е примерно 10% от стойността, а щом е извън ЕС би трябвало да има мито. То точно преди там беше прага 150$ или нещо такова, но май го махнаха последно доколкото помня, аз наистина от 4-5 години нищо не съм поръчвал от този сайт на дребно и ми е интересно.ДДС-то го плащаш при поръчката. Обяснявах го преди години в едни паник теми умрЕ ми бизнеса на една сурия експерти
За дребошлъци пробвай TemuТва за митницата не съм сигурен как е в момента, някой който скоро е ходил може да сподели. Последно помня, че имаше изменения и всички пратки дори за 1 лев трябваше да се задържат, но как реално се е осъществявало това и дали, не знам. Може и ти да споделиш като получиш твоето, че се чудя един кейс за телефон дали да не си взема, че тук за моя модел общо взето почти няма.
На 9-ти би трябвало да се намесят АлиЕкспрес.Пратката дойде ли?