darkenergy_
Active Member
Здравейте колега, искам да споделя една случка с вас, която повиши довериети ми в институциите.
Преди няколко месеца закупих електрически уред от един търговец. За съжаление след ден се оказа, че уредът не работи коректно, а беше в пълна гаранция. Отидох при търговеца, но той ми заяви, че тъй като забравил да попълни гаранцията (не беше попълнил всичко) не може да ми възстанови парите (става дума за сума по-малка от 100 лв). Хвана ме яд, защото заради неговата глупост няма да мога да се възползвам от гаранцията и настоях да ми върне парите или да замени уреда. Той отказа и направи друго - нарече ме изключително нагъл тъпанар и ме запсува. Вместо да го спукам от бой, което мога да направя лесно, защото тренирам бокс от ученик, реших да се възползвам от гражданските си права.
Подадох молба в КЗП. Те ми отговориха, бяха достатъчно любезни ,направили проверка на търговеца и установили, че аз съм в правото си. Освен това открили и други нарушения.
Не знам какво точно се е случило след като КЗП реагираха, но преди няколко седмици ми изпратиха имейл, че търговецът ще бъде глобен за административните нарушения.
Преди две седмици получих повикване в съда като свидетел относно дело, което търговецът е завел срещу КЗП (оспорване на глобата). Разбира се той загуби делото и заплати не само още по-висока глоба, защото бяха доказани и други нарушения (мисля, че към 900 лв стана), но и разноските по делото (та общо се е набутал с минимум 2 бона).
Та каква е поуката - ако просто ми беше върнал парите или заменил продукта, ако се беше държал нормално , аз нямаше да подам оплакване.
Вместо да ми възстанови парите (няма и 100 лв) и всичко да мине наред, опитвайки се да мине тънко захапа дебелия *** . Вярвам, че му преподадох добър урок, по-добър от боя
Преди няколко месеца закупих електрически уред от един търговец. За съжаление след ден се оказа, че уредът не работи коректно, а беше в пълна гаранция. Отидох при търговеца, но той ми заяви, че тъй като забравил да попълни гаранцията (не беше попълнил всичко) не може да ми възстанови парите (става дума за сума по-малка от 100 лв). Хвана ме яд, защото заради неговата глупост няма да мога да се възползвам от гаранцията и настоях да ми върне парите или да замени уреда. Той отказа и направи друго - нарече ме изключително нагъл тъпанар и ме запсува. Вместо да го спукам от бой, което мога да направя лесно, защото тренирам бокс от ученик, реших да се възползвам от гражданските си права.
Подадох молба в КЗП. Те ми отговориха, бяха достатъчно любезни ,направили проверка на търговеца и установили, че аз съм в правото си. Освен това открили и други нарушения.
Не знам какво точно се е случило след като КЗП реагираха, но преди няколко седмици ми изпратиха имейл, че търговецът ще бъде глобен за административните нарушения.
Преди две седмици получих повикване в съда като свидетел относно дело, което търговецът е завел срещу КЗП (оспорване на глобата). Разбира се той загуби делото и заплати не само още по-висока глоба, защото бяха доказани и други нарушения (мисля, че към 900 лв стана), но и разноските по делото (та общо се е набутал с минимум 2 бона).
Та каква е поуката - ако просто ми беше върнал парите или заменил продукта, ако се беше държал нормално , аз нямаше да подам оплакване.
Вместо да ми възстанови парите (няма и 100 лв) и всичко да мине наред, опитвайки се да мине тънко захапа дебелия *** . Вярвам, че му преподадох добър урок, по-добър от боя