Здравей и на теб и добре дошъл при нас. Радвам се, че се спря тук и се интересуваш от това как да подобриш трафика, както и продажбите. Като цяло си забелязал, че трафика от Facebook е много по-некупуващ от този в Google и причините основно се крият в това, че едните влизат през страницата заради интереса, без да имат нужда от нещо конкретно, а просто са им направили впечатление поста, споделеното съдържание, докато тези от търсачката - идват при търсене на решение на техен проблем или повече информация, за нещо което ги интересува на момента. Второто дава много повече Buy сигнали.
Като цяло, въпросите ти са много силно свързани с това и какво предлагаш. И двете са добър източник на трафик (Facebook и Google, както и реклама по сайтове и блогове), ако продукта ти е масов, в сезона си и има добри характеристики. Лятото всеки примерно гледа за почивки. Но ако е нещо от рода на смяна на масло на автомобил или нещо подобно, независимо от сезона, по-добрия трафик би бил този от търсачките, и по-специално Google.
Предложението ми е да развиеш другата част, като използваш (и доразвиваш, но не с темпото, с което го правиш за другите трафик ресурси) социалните мрежи най-вече когато искаш да им кажеш нещо или си в кампания. Повечето големи фирми, освен че споделят информация за себе си, чат-пат радват потребителите си с картинки, линкчета, анкети и т.н., най-силно използват социалните медии при PR-и, кампании, проучвания, ивенти и други подобни мероприятия. Свободно и ти може да го правиш. Както съм си мислил винаги, хората искат да чуят нещо от теб, когато наистина има какво да им кажеш. А не както гледам при някои фирмички, с не много ясна идея как работят социалните медии, спамене на продуктови линкове през ден-два. Това не е нещо много социално.
Щом са ти фенове и те следят, реално са наясно, че нищо ново не им споделяш. Естествено, ако си направил отстъпка на нещо, защо да не им кажеш.
Прави ги и двете. Не са за подценяване.