Какво се с случва с DirectHost

От: Какво се с случва с DirectHost

Аз не мога да локализирам проблем? Това валидно ли е за сайтовете на американски сървър?
 
От: Какво се с случва с DirectHost

До колкото съм запознат, засегнатият сървър е този, който наскоро пуснаха. Тоест, българският.
 
От: Какво се с случва с DirectHost

В какъв смисъл те съмнявам? :shock:

Просто съм клиент на фирмата. Имам форум, който от 6 часа сутринта е офлайн.
 
От: Какво се с случва с DirectHost

Да се надяваме, че ще успеят да върнат настоящата БД.
 
Последно редактирано:
От: Какво се с случва с DirectHost

Баси къде се скриха :mad: писна ми сайта е с стар бекъп и съм на загуба утре искам сайта ми да е с вчерашното или днешното ДБ, защото не знам какво ще правя вече ... :mad:
Никакви новини от тях изобщо никъде не мога да ги намеря ...
Доста яко се изложиха ..
 
От: От: Какво се с случва с DirectHost

Баси къде се скриха :mad: писна ми сайта е с стар бекъп и съм на загуба утре искам сайта ми да е с вчерашното или днешното ДБ, защото не знам какво ще правя вече ... :mad:

Утре е късно, днес дано го оправят
 
От: Какво се с случва с DirectHost

Ми те никакви ги няма ... :(
Поне да напишат кога ще е решен проблема не така да се скатават и да нямаме никакъв контакт с тях.
Много пъти са ми помагали, но този downtime направо изгубих 30к + посещения ..
 
От: Какво се с случва с DirectHost

Това ми е второто премеждие с тоя хост, първият път бяха затрили база данни, но ги оправиха, днес са ме върнали в първи клас, лошото е, че данни на клиент са отишли на кино / няма как да ги възстановя, може и на други. А като сме почнали да попитам с кой хост сте нямали проблеми, че много взех да се замислям. :rolleyes:
 
От: От: Какво се с случва с DirectHost

Това ми е второто премеждие с тоя хост, първият път бяха затрили база данни, но ги оправиха, днес са ме върнали в първи клас, лошото е, че данни на клиент са отишли на кино / няма как да ги възстановя, може и на други. А като сме почнали да попитам с кой хост сте нямали проблеми, че много взех да се замислям. :rolleyes:

И аз имам загубени потребителски данни, но все още си мисля, че ще се оправят (и дано съм прав)
 
От: Какво се с случва с DirectHost

С Jump съм имал проблеми само с процесорното време иначе с друго няма да имаш проблеми съпорта отговаря до 10 минути след като изпратиш запитването.
 
От: Какво се с случва с DirectHost

Колеги, не се паникьосвайте. Сигурна съм, че момчетата от DirectHost ще фиксират проблема рано или късно. Аз също получих писмо (отворен билет) от съпорта, което явно е било предназначено за друг. Не виждам проблеми в сайта ми, тъй като ползвам американския сървър.

Миналата година хоста, който ползвам към друга компания (американска с авторитет), падна за 2 дни под DoS атака. Няма да ви описвам притесненията си, както и на другите им клиенти, само ще ви кажа, че всички окуражаваха и предлагаха помощ на екипа. Бяхме като на филм, в чийто край победата не може да се опише с думи ;). Непрекъснато контактувахме във Фб страницата им, а те не ни оставиха и минута в неведение.

Имайте търпение и дайте кураж на екипа - не се вайкайте...
 
От: Какво се с случва с DirectHost

Поне да беше през нощта тоя downtime и то пък точно в неделя се намери голям съм карък пуу :D
 
От: Какво се с случва с DirectHost

Не се вайкаме, досега винаги са били точни, затова и приканвам да няма драми и т.н. , единствено да бяха пуснали известие , мейлче или тук да се включи някой, че да предодврати масовата паника :)
 

Горе