Какво стана с банка ДСК

Щом с Unicredit нещата се получават в нормални времеви граници, просто ще ползвам тяхната карта следващия път. Днес им писах на ДСК, утре може и да се обадя ей така да ги видя какво ще обяснят.
Не са ми притрябвали парите, но е глупаво да се държат пари, месец-два след като са били освободени и реално няма причина за задържането им. Не получават ли едните служебно/автоматично уведомление от другите когато се случи освобождаването на депозита?
Не съм сигурен, че същото нещо винаги в Уникредит ще е бързо, до колкото знам това с блокираните суми си е специфичност и наистина може да отнеме време, което не винаги е по вина на банката. Не се случва автоматичното уведомление както го искаш, точно и за това ти искат писмено потвърждение от другата страна, че депозитът наистина е освободен, нямаше да го искат, ако при тях се виждаше.

Та ако успееш да се свържеш с някой в кол центъра, който няма интелекта на зелена еуглена, ще ти поискат документа от фирмата за кола под наем и ще освободят сумата.
 
Издънка след издънка. Почти не се сещам за вечер, в която всичко да работи по онлайн банкирането им като хората. :)

Виж файлът 25296
Вечер се пие и се почива, приложението и то така :D :D :D
 
Вечер се пие и се почива, приложението и то така :D :D :D
Да. И девовете му. Наистина след 20:00 часа и те затварят капанчето. Ама то за какво да работи след този час, като каквото и да направиш обработката ще дойде на следващия ден в работно време. :) Така, че трябва да свикна с тази логика. Но какво правят тия, които нощем не гледат сайтове за възрастни, а банковата си сметка и се пипат? :)
 
Една жълта банка, която стана синя тази година - множество оплаквания, откакто стана синя.
 
Една жълта банка, която стана синя тази година - множество оплаквания, откакто стана синя.
Тя винаги не е било на ниво, нито като обслужване, нито като онлайн или мобайл технически. Пълна греда. Аз си взех парите от там, и си закрих сметката. Няма смисъл да се работи с дъното. ;)
 
Няма да забравя преди 3 години като отидох да питам нещо за Револют как да пратя едни пари и те ме гледаха като полезно изкопаемо. Събраха всички касиерки, умуват чудят се какво е това Револют. Звъняха до София на шефовете си да питат. Докато накрая разберат, че те с Револют не работели.

Друг случай - в ранните сутрешни часове си пазарувам разни дигитални продукти (снимки, клипове и т.н.). На другия ден никакви плащания не минават през сметката или картата. Отивам в офиса, те ми викат звънни на централата. Звъня, те ми викат трябва първо в офис да отидете и от там те да ни звъннат. Айде пак обратно, въртят се едни телефони. Говоря с човека от "кибер сигурност" или каквото беше там докато накрая не ми казва, че имало съмнителна активност и те ми блокирали картата. Без да знам. Изгубиха ми половин ден време да се разправям с простотии.

Най-смешното е като се засилих да пращам пари до гръцка сметка - капаро за една почивка. Викам искам да пусна ей тея пари до ей тая сметка. Те ме гледат шокирани - "ама ние не можем да правим такива преводи чуждестранни, трябва да отидете в централния офис и от там да ги пуснете".
 
  • Haha
Реакции: Vbb
Това все за ДСК ли е? Шик и ужас....
Няма да забравя преди 3 години като отидох да питам нещо за Револют как да пратя едни пари и те ме гледаха като полезно изкопаемо. Събраха всички касиерки, умуват чудят се какво е това Револют. Звъняха до София на шефовете си да питат. Докато накрая разберат, че те с Револют не работели.

Друг случай - в ранните сутрешни часове си пазарувам разни дигитални продукти (снимки, клипове и т.н.). На другия ден никакви плащания не минават през сметката или картата. Отивам в офиса, те ми викат звънни на централата. Звъня, те ми викат трябва първо в офис да отидете и от там те да ни звъннат. Айде пак обратно, въртят се едни телефони. Говоря с човека от "кибер сигурност" или каквото беше там докато накрая не ми казва, че имало съмнителна активност и те ми блокирали картата. Без да знам. Изгубиха ми половин ден време да се разправям с простотии.

Най-смешното е като се засилих да пращам пари до гръцка сметка - капаро за една почивка. Викам искам да пусна ей тея пари до ей тая сметка. Те ме гледат шокирани - "ама ние не можем да правим такива преводи чуждестранни, трябва да отидете в централния офис и от там да ги пуснете".
 
Струва ми се, че не остана банка в страната, която да работи нормално, без сериозни изцепки.
Не. Няма. За това всеки втори е с карта в друга разплащателна система. Имам мои познати, които работодателя им плаща с Revolut, а с PayPal, и си свиркат. Чуждестранни фирми с представителство тук де. Но явно минават през други юридически лица. Перфектно им е.
 
От началото и фирмената и личната са ми на ДСК. Не съм имал сериозни затруднения изцепки.

Единствено ме дразни, че 23:00-05:00 минават някакви “отчети” и ДСК Директ или е муден или мре тотално. Аз съм малко по-активен вечерта и това ме дразни доста.

Иначе си спомням, че бяха първите да вкарат депозит в сметка от дебитна карта без такса, имаха към 5 банкомата с депозит в целия Пловдив. Даже си спомням как ако някой има зад мен ме питаше ама как става това, как вкарваш пари, па после стана масово де.

Един път се наложи да дърпам 15,000лв кеш, не ми се плащаше такса в гише и в 03:00 сутринта на центъра, дърпам, дърпам по 1000 и изведнъж блокаж. Звъня на телефона, ебаси 30 мин, обяснява ми как не можело, казах си майчиното мляко. След 1000 уговорки ми отблокира картата, пуснах оплакване все пак и ми върнаха, че служителя помислил, че ме изнудват защото до мен се чували гласове, на мои приятели. Донякъде логично предполагам.

До скоро личната сметка ми се водеше младежка и не забелязвах такси, ся май са ги вдигнали не знам.

Друг случай ми блокираха голяма сума депозит за букмейкър, чак ми вика господине сигурен ли сте, че искате да депозирате толкова с дебитна карта.

Спрямо Райфайзен , Фибанк и други, ДСК ми се вижда най читава и гъвкава качили, не знам на какъв бизнес план съм но нямам такси за парични преводи.
 
На 26ти към 19:30 вечерта влизам в е-банкирането на ДСК да направя едно плащане/превод. Да ама не, е-подписването на преводите "временно не работи".
Казвам си, вечер е, уикенд е, ще пробвам в понеделник. Е, понеделник е, 9:34 сутринта - опитвам да подпиша архивирания опит за превод от преди два дни и нищо. Опитвам да си добавя картата като метод за плащане в една система - не става, ДСК системата не праща кодове.
Започвам да се чудя що за банка е това да не й работи банкирането трети ден и реално клиентите й освен плащане на ПОС (предполагам, че работи), теглене на пари от банкомат, друго не могат да правят.
Сега тъй като не работи верификацията на картите...трябва да стоя и чакам, тъй като няма как да си осигуря достъп до API-я който ми трябва - пореден изгубен ден. :-\
 
ОО, там е много тежък случая. Аз за това не ги избрах за фирмена сметка и никога няма да го направя, наблюдавайки всеки ден какви нови неща им се случват с онлайна. Ти да им видиш абсурдния апп, който всеки път ти иска юръз и пасс. :) Вечер след 10 не ги търси, а пък случи ли се да е уикенд, грам. Аз даже съм зачуден, че си успял да влезеш и да разцъкаш из менютата в онлайн банкирането. И още ми идва техния сертификат в акаунта, за да ми стане от пасивно активно онлайн банкиране. За лична сметка, може би, но за фирмена, не бих го препоръчал въобще.
 
За съжаление съм "женен" за тях за поне няколко години напред. Уж като услуга към приятел избрах неговата банка (Експресбанк) за да може да си върже позициите на клона, който представляваше,... а година след това...всички знаем какво стана с Експресбанк.
Ако продължават така (а най-вероятно ще), ще оставя една висяща сметка там за да обслужва ангажимента ми към тях и нищо повече.
 
За съжаление съм "женен" за тях за поне няколко години напред. Уж като услуга към приятел избрах неговата банка (Експресбанк) за да може да си върже позициите на клона, който представляваше,... а година след това...всички знаем какво стана с Експресбанк.
Ако продължават така (а най-вероятно ще), ще оставя една висяща сметка там за да обслужва ангажимента ми към тях и нищо повече.
Знам, че е кофти като седи приятелство, но ако той не ти влезе в положението, просто бизнеса си е бизнес все пак. Да не говорим за няколко годишен договор? Ако е така, много лошо. Доста познати около мен ползващи я за фирмени сметки са попреместиха поради тази причина с неработещото им онлайн банкиране, или не не много адекватно и липсващо в късните часове, когато те са активни. Друг пък заради обслужването и не успява да издържи началото на всеки месец да го обслужват редом с бабите и дядовците дошли да си теглят пенсиите. :)
 
Поради договор е, но както казах, в крайна сметка може да се държи сметката на санитарния минимум според изискванията по договора.
Иначе обслужването в клоновете, които посещавам изключително рядко, сякаш бива. Намерил съм един банков клон, за който ако спазя правилото да не ходя от 5 до 10то число (същото важи и с клоновете на БГ Пощи) заради пенсионерите, ядове не съм имал. Но ми направи впечатление как докато имах работа в техен клон, реших да се възползвам и да сключа здравна застраховка за мен и семейството ми, тъй като щяхме да пътуваме в чужбина....не пожелаха да ми продадат такава. Вместо да ми вземат парите, ми отвърнаха: "елате пак като наближи пътуването". Било рано още, имало цял месец до пътуването (реално - 3 седмици). И аз нали разбирате...ще правя тигели до клона им и обратно за да дам едни 50лв, вместо да се застраховам онлайн.
Миналата седмица получавам съобщение от е-банкирането - "предварително сте одобрен за кредит, свържете се с нас за да разберете за каква сума". Уникален маркетинг имат. Кредит не търся, но дори и да търсих, бих ли си губил времето да звъня и чакам по телефони или да ходя в техен клон за да питам какво е решила някоя глава да ми одобрява?
Сменях си колата това лято и тъй като имам навика да си взема кола на изплащане за максимален период, а после да погася кредита в рамките на 2 години (идеята е, че така има възможност за прехвърляне договора по каското с условия, които се дават само за лизингов автомобил, далеч по-благоприятни от стандартен договор за каско). Преди да направя това, отивам в ДСК да ги питам какви са им условията за лизинг за нов автомобил за лица, работещи на свободна практика. Погледна ме изпод вежди дамата зад гишето и със стил на старши служител на НАП заяви: "ааа минимум 3 години стаж като такъв с пълна справка на получените доходи. Изискванията са като за фирма!". Звъня на управителя на лийз отдела на банката, с която представителя на автомобилната марка работи (преди бях ползвал лизинг от тях, но имаха една служителка, която се държеше като директор) и момчето ми казва - няма проблем, ще си направим справката, вие ни пратете извлечение за 6 месеца назад от сметката, която основно ползвате за получаване на дохода и сме готови. И вярно, всичко се случи гладко, а автомобила бе при мен регистриран в рамките на точно 5 дни.
И така, ето един не съвсем кратък пример, как ДСК губи две сделки, една скромна и една малко по-сериозна, поради неадекватно обслужване и изисквания.
 
И предколедно на други места:

 

Горе