Да, може да се ползва Revolut за фирмена сметка - получаване на пари от чужбина, плащане на доставчици.Доста хора в БГ не ползват ли Revolut и Paysera за фирмени сметки? Не съм запознат, защото нашата фирмена е към Райфайзен, но поне така съм чел. Някой запознат от счетоводна гледна точка да каже?
+ 1 за РайфайзенНе знам какви точно IT-та работят там, но знам, че са дон 9 часа. След този час онлайн банкирането рязко абдикира. А аз обикновено след работния процес гледам да проверя нещо и греда след греда.
Днес бях попитан учтиво в клона до нас защо не съм бил ползвал онлайн банкирането им. Отговорих им ясно и в прав текст, че от 2 години мъчим да го направим това банкиране и не става, аз си чакам смс с кода, той не идва после пак ходя до клона да си задам такъв и така 2 години ще станат. Отделно след 9-10 часа вечерта няма смисъл да влизам, защото бие постоянно грешки.
Добре, че е до нас, чакам само някой да ми се озъби, че идвам на гише, за да си закрия всичко там. Чувам, че Райфайзен в момента са с най-доброто онлайн банкиране. Поне от коментари в социалните мрежи.
Че какво му е на СМС токена? Може би доста добро решение и за всяка транзакция да си се генерира нов. Идеално е даже. в ЦКБ съм с пин код, който само аз си знам. Добро решение е също, харесва ми. Там са го разделили на мобайл и онлайн. Мобайлът на ЦКБ е чук. Супер удобно и няма друго такова, не че много съм гледал ден. На ДСК освен, че трябва всеки път да си пиша юзър и пасс, не ми работи, заради вече спомената драма с тия СМС-и, които не идват. На Колето му идват, ясно, а на клиентите, кога?+ 1 за Райфайзен
Поне аз не съм имал проблем с тях, само дето постоянно се вдигат разни такси и ти взимат повече пари за същото нещо. Единственият минус е, че имаш само СМС токън, нямаш опция да нареждаш преводи с КЕП, което на мен не ми харесва. Не знам как е на други места това.
Следят те.Да, и днес след писане в темата тук, дойде и това - поредния скем:
Виж файлът 22760
Никога не съм имал нещо общо с тази банка. Ама давай бичи фишинга.
Ясно добре се покривам, получавал съм от почти всички банки, само не от моите, към които съм. През последните няколко години бяха Unicredit Bulbank, OББ, Пощенска, Райфайзен, сега ПИБ, но не съм в нито една от тях.Следят те.
Аз също постоянно получавам scam от Raiffeisen, Fibank, PostBank и също не съм клиент и нямам нищо общо с тях. Жалкото е, че има хорица, които биха се вързали.Да, и днес след писане в темата тук, дойде и това - поредния скем:
Виж файлът 22760
Никога не съм имал нещо общо с тази банка. Ама давай бичи фишинга.
Имах такъв познат, който за малко да горна, но как още съществува такова нещо при 2-фактурната верификация? За мен лично са колкото абсурдни, толкова и безсмислени.Аз също постоянно получавам scam от Raiffeisen, Fibank, PostBank и също не съм клиент и нямам нищо общо с тях. Жалкото е, че има хорица, които биха се вързали.
Аз преди няколко дена получих два имейла точно от Фибанк, единият съдържаше потребителско име, другия паролата. Веднага си викам това фишинг, обаче имейла, от който е изпратен е официалния им, контактите за връзка са тези от сайта. В имейла няма неща за кликане, викам си ще звънна на банката, защото името и фамилията в имейла бяха мой, само презимето е друго.Да, и днес след писане в темата тук, дойде и това - поредния скем:
Виж файлът 22760
Никога не съм имал нещо общо с тази банка. Ама давай бичи фишинга.
Това съм го чувал като случай с човек, който има доста срещано име нещо като Георги Петров или Димитър Стоянов. Примерно. Но са мега редки, на тях мейлите им са почти сходни, да не говорим за разликата само в презимето. Странно е. Щеше да му върне грешка, ако си бил ползвал този мейл за акаунт си там, но не си и съответно е минала регистрацията и ти си получил мейл. Добре, че си го направил, че големи ядове щеше да бере човека, ако беше попаднал в неподходящи ръце информацията.Аз преди няколко дено получих два имейла точно от Фибанк, единия съдържаше потребителско име, другия беше паролата. Веднага си викам това фишинг, обаче имейла, от който е изпратен е официалния, контактите за връзка са тези от сайта. В имейла няма неща за кликане, викам си ще звънна на банката, защото името и фамилията в имейла бяха мой, само презимето е друго.
Влизам аз в сайта на банката, звъня на телефон различен от този в имейла. И накрая се установи, че това не е скам, а някакъв човек си е направил регистрация и е дал моя имейл по погрешка, объркал символите в имейла. За пръв път ми се случва такова нещо.
Как ще е най-евтината, в ЦКБ ми взимат 12 лева, преди няколко месеца стана, беше ми 10 лв. Нали говорим за такса обслужване на сметката.Най-евтината такса за фирми в ДСК е 20лв./мес или 220лв./год. при плащане наведнъж. За качество на обслужване не питайте. Внимавайте, че приложението им mtoken не работи на xiaomi и huawei телефони, но не го казват..
Най-евтината такса в ДСК, не най-евтината по принцип... Нали темата е за ДСК...Как ще е най-евтината, в ЦКБ ми взимат 12 лева, преди няколко месеца стана, беше ми 10 лв. Нали говорим за такса обслужване на сметката.
Да, не разбрах. Моя грешка. Личната ми е в ДСК, та се учудих. Но и не знаех, че е 20 лева за фирми, сега определено няма да погледна натам ако става дума за откриване на фирмена сметка.Най-евтината такса в ДСК, не най-евтината по принцип... Нали темата е за ДСК...
Да, ама ще си ВИП клиент и няма да теглиш номерца бабите ще те гледат накриво, че ги пререждаш.Да, не разбрах. Моя грешка. Личната ми е в ДСК, та се учудих. Но и не знаех, че е 20 лева за фирми, сега определено няма да погледна натам ако става дума за откриване на фирмена сметка.
Не ме блазни и това. Още съм на каса, щото получавам смс за онлайн банкирането. А онлайна им е пълна издънка, а мобйала трябва да се логваш всеки път, ако помнех всичко логини, в момента трябваше да ходя с придружител до тоалетната, че да ми казва какво да правя там. ДСК за фирмена, абсурд.Да, ама ще си ВИП клиент и няма да теглиш номерца бабите ще те гледат накриво, че ги пререждаш.