Здравейте, може ли някой да ми даде съвет във връзка с Алибаба. Поръчах си продукт, обявен като микрофибърна кърпа- 20 броя-страхотни за плаж, за мен и за приятелки. Видях такива в един магазин до нас, но с различни принтове от тези, които харесваме. В Алибаба видях същите и решихме да поръчаме. Продавачът беше много любезен, бърза доставка, писа по-ниска стойност по негово предложение за да нямаме такси. Когато дойдоха кърпите обаче, същите се оказаха от полиестер, а не от обявения материал, не са и като тези в китайския магазин до нас. Писах му че продуктът е от различен материал, а не от оферирания, каквото е и името на продукта "microfiber towel". Дори вече не ми отговаря той, а съпругата му
Тя ме уведоми, че този дизайн съм си избрала сама, което е абсурдно, тъй като сме избирали само принтовете, а материалът е обявен от него самия. В общите условия на сайта пише първо да преговарям с него, а после да пусна complaint, съответно да отворя диспут. Разбира се, връщането на стоката е свързано с голям разход за транспорт. Моля ако има някой по-опитен да ме посъветва какви варианти имам, освен да се примиря със ситуацията? Благодаря Ви предварително!