Как да поръчам стока от Алибаба

machete

New Member
Как да поръчам стока от Алибаба или друг китайски сайт? За единични бройки как се процедира и за големи бройки как стоят нещата?
 
От: Как да поръчам стока от Алибаба

Стока от Алибаба се поръчва с голямо сърце и излишни пари, ако някое от тези неща ти липсва има и други саитове
Алиекспрес ДХ и тн
 
От: Как да поръчам стока от Алибаба

Стока от Алибаба се поръчва с голямо сърце и излишни пари, ако някое от тези неща ти липсва има и други саитове
Алиекспрес ДХ и тн

Благодаря ти Манта, но имам нещо да поръчвам
 
От: Как да поръчам стока от Алибаба

Здравей, за единични бройки пристигат без проблем. Ако не дойде до 60 дни пускаш диспут и връщат парите. Проблемът е ако поръчката е за повече пари, тогава може да бъде задържана на митницата


Виж сайта от подписа ми, ще ти даде 4% отстъпка за Aliexpress.com
 
Здравейте, може ли някой да ми даде съвет във връзка с Алибаба. Поръчах си продукт, обявен като микрофибърна кърпа- 20 броя-страхотни за плаж, за мен и за приятелки. Видях такива в един магазин до нас, но с различни принтове от тези, които харесваме. В Алибаба видях същите и решихме да поръчаме. Продавачът беше много любезен, бърза доставка, писа по-ниска стойност по негово предложение за да нямаме такси. Когато дойдоха кърпите обаче, същите се оказаха от полиестер, а не от обявения материал, не са и като тези в китайския магазин до нас. Писах му че продуктът е от различен материал, а не от оферирания, каквото е и името на продукта "microfiber towel". Дори вече не ми отговаря той, а съпругата му :) Тя ме уведоми, че този дизайн съм си избрала сама, което е абсурдно, тъй като сме избирали само принтовете, а материалът е обявен от него самия. В общите условия на сайта пише първо да преговарям с него, а после да пусна complaint, съответно да отворя диспут. Разбира се, връщането на стоката е свързано с голям разход за транспорт. Моля ако има някой по-опитен да ме посъветва какви варианти имам, освен да се примиря със ситуацията? Благодаря Ви предварително!
 
Здравейте, може ли някой да ми даде съвет във връзка с Алибаба. Поръчах си продукт, обявен като микрофибърна кърпа- 20 броя-страхотни за плаж, за мен и за приятелки. Видях такива в един магазин до нас, но с различни принтове от тези, които харесваме. В Алибаба видях същите и решихме да поръчаме. Продавачът беше много любезен, бърза доставка, писа по-ниска стойност по негово предложение за да нямаме такси. Когато дойдоха кърпите обаче, същите се оказаха от полиестер, а не от обявения материал, не са и като тези в китайския магазин до нас. Писах му че продуктът е от различен материал, а не от оферирания, каквото е и името на продукта "microfiber towel". Дори вече не ми отговаря той, а съпругата му :) Тя ме уведоми, че този дизайн съм си избрала сама, което е абсурдно, тъй като сме избирали само принтовете, а материалът е обявен от него самия. В общите условия на сайта пише първо да преговарям с него, а после да пусна complaint, съответно да отворя диспут. Разбира се, връщането на стоката е свързано с голям разход за транспорт. Моля ако има някой по-опитен да ме посъветва какви варианти имам, освен да се примиря със ситуацията? Благодаря Ви предварително!

ако плащането е през пейпал пусни диспут
 
Плащанете е през Алибаба, там също мога да пусна диспут. Само че не е много оферта да се връща стоката, заради скъпата такса за доставка. Няма вариант да върна за тяхна сметка, мога да искам само обезщетение без връщане на стока? И трябва да снимам "кърпата", те никъде не са описали материала, след поръчката. Но самия продукт съдържа името...въвеждане в заблуждение...
 

Горе