okli
Member
Здравейте,
въпрос към собственниците и администраторите на електронни магазини.
Как се справяте недоброжелателните клиенти сигурно сте имали подобни клиенти?
От години съм в тази вфера но за пръв път ми се случва да попаднем на клиент който без да бъде провокиран или да сме имали каквито и да било взимоотношения преди това да започне да създава проблеми.
Създава постоянно поръчки изпраща неверни данни за връзка, пише глупости и т.н. И това е постоянен процес от няколко дена.
Въпроса ми е как процедирате в такъв случай?
Когато потребителя е унеправдан се обръща към КЗП, а търговците към кого се обръщат?
Бихте ли ме посъветвали какви действия са правилини да се предприемат в този случай към въпросният клиент.
Да бъде блокиран профила. Винаги можеда си направи нов и нов.
Да бъде блокиран по IP. Някакво решение, но не е най-подходящото според мен.
Дайте някакъв съвет моля.
Благодаря
въпрос към собственниците и администраторите на електронни магазини.
Как се справяте недоброжелателните клиенти сигурно сте имали подобни клиенти?
От години съм в тази вфера но за пръв път ми се случва да попаднем на клиент който без да бъде провокиран или да сме имали каквито и да било взимоотношения преди това да започне да създава проблеми.
Създава постоянно поръчки изпраща неверни данни за връзка, пише глупости и т.н. И това е постоянен процес от няколко дена.
Въпроса ми е как процедирате в такъв случай?
Когато потребителя е унеправдан се обръща към КЗП, а търговците към кого се обръщат?
Бихте ли ме посъветвали какви действия са правилини да се предприемат в този случай към въпросният клиент.
Да бъде блокиран профила. Винаги можеда си направи нов и нов.
Да бъде блокиран по IP. Някакво решение, но не е най-подходящото според мен.
Дайте някакъв съвет моля.
Благодаря