strana
Well-Known Member
От: Колко от вас са full time в Интернет бизнеса?
Малко за fool (не full) time в интернет бизнеса...
Всъщност, в българоезичния сегмент няма никакво значение кой откога е. И преди 5 години си беха се същите суеци, и сега са си същите кикимори.
Обосновавам се:
Имам българоезичен сайт за здраве и медицина. Към него има класация - колкото и да е учудващо - за сайтове, свързани със здраве и медицина, а не за сайтове, свързани с окачени тавани.
В тази класация от поне 5 години продължават да се опитват да добавят сайтове за обувки, часовници, покриви, недвижими имоти, филми онлайн, авточасти и т.н.
Е кажете ми как нормален човек с години ще си мисли, че това ще мине и продължава да губи както времето на модераторите, така и своето собствено (добавя ръчно, а не с allsubmitter или xrumer)?
Не е ли забелязал в какво са се превърнали сайтовете, които са нямали време да изрязват неговия спам?
Какъв е ефектът за него от линковете в тези сайтове (където му се е разминало)?
Защо при безплатните линкове не се брои фактора време? (т.е. и те са платени донякъде).
ОК, да приемем, че поръчителят си няма и идея за какво става въпрос, платил е на събмитер (30% от фрилансерите в този форум) и че събмитерът се е оказал идиот.
Кой е този поръчител, който вижда как сайтовете му се блаклистват къде ли не и продължава да плаща за това (стотинки, наистина, но те се трупат с годините) да инкасира негативни списъци и емоции?
Какъв е този онлайн-бизнес, при положение, че повечето от тези, които се хвалят, че се изявяват в тази сфера - предимно спамят, гледат как да минат без да плащат за реклама, научили са едно трибуквено съкращение (seo), радват се, когато достигат нивата на минималната работна заплата и смятат, че това им дава право да се наричат "предприемачи"?
През последните две години изчезнаха над 100 социалки, не се появи нито една алтернатива за контекстна или линк-реклама и не се появи нито една професионална борса. Единствено, се увеличи броят на онлайн-магазините (което донякъде напомня растежа на гаражите-бутици в този регион през първите години на "демокрацията").
Егати онлайн бизнеса.
Малко за fool (не full) time в интернет бизнеса...
Всъщност, в българоезичния сегмент няма никакво значение кой откога е. И преди 5 години си беха се същите суеци, и сега са си същите кикимори.
Обосновавам се:
Имам българоезичен сайт за здраве и медицина. Към него има класация - колкото и да е учудващо - за сайтове, свързани със здраве и медицина, а не за сайтове, свързани с окачени тавани.
В тази класация от поне 5 години продължават да се опитват да добавят сайтове за обувки, часовници, покриви, недвижими имоти, филми онлайн, авточасти и т.н.
Е кажете ми как нормален човек с години ще си мисли, че това ще мине и продължава да губи както времето на модераторите, така и своето собствено (добавя ръчно, а не с allsubmitter или xrumer)?
Не е ли забелязал в какво са се превърнали сайтовете, които са нямали време да изрязват неговия спам?
Какъв е ефектът за него от линковете в тези сайтове (където му се е разминало)?
Защо при безплатните линкове не се брои фактора време? (т.е. и те са платени донякъде).
ОК, да приемем, че поръчителят си няма и идея за какво става въпрос, платил е на събмитер (30% от фрилансерите в този форум) и че събмитерът се е оказал идиот.
Кой е този поръчител, който вижда как сайтовете му се блаклистват къде ли не и продължава да плаща за това (стотинки, наистина, но те се трупат с годините) да инкасира негативни списъци и емоции?
Какъв е този онлайн-бизнес, при положение, че повечето от тези, които се хвалят, че се изявяват в тази сфера - предимно спамят, гледат как да минат без да плащат за реклама, научили са едно трибуквено съкращение (seo), радват се, когато достигат нивата на минималната работна заплата и смятат, че това им дава право да се наричат "предприемачи"?
През последните две години изчезнаха над 100 социалки, не се появи нито една алтернатива за контекстна или линк-реклама и не се появи нито една професионална борса. Единствено, се увеличи броят на онлайн-магазините (което донякъде напомня растежа на гаражите-бутици в този регион през първите години на "демокрацията").
Егати онлайн бизнеса.