От: Колко са Наемите в МОЛ-овете в София
25 хиляди да приемем, че са истина на ден. Ще ти ги поразбия малко:
10 хиляди - кокошки с 50 лева в джоба, тесни дънки, прическа калник и летото цвички от онея дето не моа ги понасям, зимата с чизми. Разхождат се в мола и пият кафе, е така свят да ги види. Пък и както ти каза - брандирането е важно - тя ходи у моло.
5-10 хиляди - дечурлига дето след/преди училище са се срещнали "на мола", за да ядат джънкфууд и/или да гледат кино. Покупателна способност 20 лева в джеба, дадени от мама под предтекст, че ще одат "на мола" и да не изглеждат като клошар, някоя охрана да ги бие. Дрескод - шитаво якенце, чепици за предпочитане Найки, зализана причесчица, тесни дънки и още по-тесни аксонни връзки. Потенциал да изхарчат пари за нещо извън свръхограничения им кръгозор - 0. Потенциал да се опитат да откраднат нещо от магазина ти - над 50%.
5-10 хиляди - тупани влизащи ежедневно в мола за престиж след работа, задължтелно попръжващи през прозореца на колата, защото са чакали 20 минути на задръстването пред паркинга. Влизат в мола за покупки от хранителния магазин, кино, "да се видят със Сийка, щот не са се виждали с нея от как "оная спрънджа стана стюардеса в УизЕйр". Чат пат имат пари. Чат пат имат повече пари, ако са тръгнали с мъжа/жена си и видят нещо с което да се глезят себе си или половинката. Броя им се увеличава събота и неделя, ама тогава се маскират като "тупани влизащи в мола за престиж в събота/неделя" или още известни като "тъп съм и ми е скучно, мое да гледаме 3д/ша пием в ъндърграунда по кафе".
Разбира се от последните може да изцицаш нещо, строго зависи кво ще продаваш. Ако продаваш шир потреба - не, ако продаваш лули с морска сол за 40 лева по-имаш шанс. Ако продаваш нещо, което го виждат по талавизора най-имаш шанс.
Добавяме и някакъв процент дженерал сейрджии, дето ще им излижеш гъза да пробват дрехи, обувки и т.н. и накрая ти казват "аз ще го взема онлайн, мерси". Също много хора идват в мола (и съответно биват преброени) защото във веригата магазини на ДПС са пуснали Лионска наденица на 5 лева килото и да си вземат захар за бурканите, щото и тя е на промоция и никои друг магазин не ги интересува.
Така, че сметките са ти много "добри", ама само на хартия.... Нямаш ли изграден бранд, който да вземеш на франчайз по-добре пробвай със Солунска, Графа или дори Шишман, ако нямаш парите за Витошка или мол-о.