Blinky
Owner
Исках да видя кой с какви презентации борави и колко досажда / отегчава клиентите си или публикато, пред която я представя. Аз лично мисля, че повече от 15 слайда са излишни. Искам да кажа, че презентацията е за компанията Х, продаваща продукта Y. Ето какво основно си мисля, че е нужно да се знае в нея:
1. Нещо за компанията, слайд №2 (№ 1 е заглавна винаги).
2. Какво се предлага.
3. Кои са клиентите й.
4. Какво реално ще подобри продуктите / услугите й.
5. Нещо за пазара, на който оперира (защо не, ако трябва да се обучават клиентите).
6. Как работи това, което предлагате.
7. Защо вие от всички.
8. Връзка с Вас.
Има и други, но това е в основата, като е много важно (според мен) да не се отегчава клиента, ако случайно сте на персонална среща, на която нямате вече изграден стил, с който реално бихте държали вниманието на повече от 20 човека.
Но все пак ми е интересно кой какви методи и интересни неща може да сподели в тази насока. Сложих и една анкета, за да видя и кое е нормалното, като бройка, за една презентация.
Давайте си гласовете.
Аз ще споделя и още в по-нататъчните си постове, тъй като сега ми се налага да правя и реших да споделя малко know how.
1. Нещо за компанията, слайд №2 (№ 1 е заглавна винаги).
2. Какво се предлага.
3. Кои са клиентите й.
4. Какво реално ще подобри продуктите / услугите й.
5. Нещо за пазара, на който оперира (защо не, ако трябва да се обучават клиентите).
6. Как работи това, което предлагате.
7. Защо вие от всички.
8. Връзка с Вас.
Има и други, но това е в основата, като е много важно (според мен) да не се отегчава клиента, ако случайно сте на персонална среща, на която нямате вече изграден стил, с който реално бихте държали вниманието на повече от 20 човека.
Но все пак ми е интересно кой какви методи и интересни неща може да сподели в тази насока. Сложих и една анкета, за да видя и кое е нормалното, като бройка, за една презентация.
Давайте си гласовете.
Аз ще споделя и още в по-нататъчните си постове, тъй като сега ми се налага да правя и реших да споделя малко know how.