От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога.
Ето тези съвети ми даде и Fozzy :
1. Аз съм мъж, не разбирам, но аз лично като видя, че гривните са по 60лв ще се откажа. Едва ли ще се зачета точно за какво става въпрос. Трябва да набиеш в тъпата ми кратуна, че това е РЪЧНА изработка. Това ще ме накара да разгледам. После да видя, че се ползват качествени елементи, позлати и т.н. Тогава бих купил. Разбираш ли. Трябва навсякъде да набиеш в простите кратуни на юзърите, че това е 100% ръчна изработка.
2. На второ място, като добавя продукт в количката - нека направо праща в страницата за плащане. Няма какво да ги гледам тея колички ала-бала. Надали много хора ще купят да кажем 3 гривни наведнъж. Ако имат мераци, да си поръчват поотделно.
3. После за кошницата. Нека изглежда така:
- продукта и информацията;
- междинна сума и бутон за плащане;
- чак след това тези купони, доставки и т.н.
4. За страницата за плащане - имаш 6 стъпки в различни полета. СТЪПКАТА ТРЯБВА ДА Е ЕДНА!
5. Данни за плащане - махай регистрацията. Не продаваш някакъв изчерпаем консуматив. Няма много потребители да се връщат отново и отново, за да поръчват. Не им е нужна регистрация.
6. За полетата - факс, фирма, ала-бала, за какво са му на човек тези неща. Оставяш следните полета:
- име / фамилия, имейл (незадължително), телефон (задължителен), град и адрес. Това е точка.
7. Махай опции за фирми, фактури и т.н. Едва ли някой ще осчетоводява такъв разход. Ако е мераклия - има телефони, да се обади допълнително.
8. Отдолу, без да ги има тези табове да ти се зареждат опциите за доставка.
9. Начин на плащане да се зарежда под доставката.
10. Махай ги тези общи условия. Всмисъл пиши "При поръчка Вие се съгласявате с общите условия." Не ги карай да цъкат по бутончета. То ги мързи.
11. Това потвърди поръчката го махай. Като попълни всичко, направо слагаш един бутон плащане и това е. Стига толкова.
12. Много хора поръчват през телефон. Където ти е картинката с камиончето, сложи един голям телефонен номер. Да има да звънят. Да им се набива този номер на всяка страница.
13. Слагай отстъпки. Поне на 70-80% от продуктите (в никакъв случай на всички), сложи завишена цена и намаление. Тоест да има задраскано. Да си мисли юзъра - ебаси далаверата, тая гривна струва 80лв, на мен ми я продава за 62, баси якото, купувам.
14. Сложи банерчета - само сега огромни пролетни намаления на новата колекция и там да се виждат всички тези намалени продукти.
15. Сложи онлайн чат - зопим. Има много народ, дето са прости и не могат да се оправят с поръчката, пък им е свиден ваучера да звъннат. Сложи им един онлайн чат да могат да разпитват.
Засега тези неща - изпълниш ли ги - това ще подобри конверсията. Със сигурност.