CTAH
Well-Known Member
Проблема е комплексен. Дължи се на много неща.
Не вярвам че клиент на БМW ще седне в подобно возило.
Таргетирането им е погрешно, по скоро трябваше да се целят в клиентите на Дачия, Шкода, Сеат, и тнт. Макар че Шкода е голяма работа.
Освен това хората много разбират от коли и много сравняват цени. Ама Дачия успява, има сериозен пазарен дял. Нямаше предпоставки Голямата Стена на де успее.
По скоро качеството на производство и маркетинга им куца. Иначе идеята беше добра и както се случва с много добри идеи излезе вместо голяма стена голямо дърво.
Що ти трябва голям джип, като има толкова големи и за да си успешен продукта ти трябва да е поне като техния да не говорим да е по-добър.
Можеше да се таргетират в хибридите, или направо в Ел. автомобилите. И там те да пишат правилата и да задават стандарти...
Не вярвам че клиент на БМW ще седне в подобно возило.
Таргетирането им е погрешно, по скоро трябваше да се целят в клиентите на Дачия, Шкода, Сеат, и тнт. Макар че Шкода е голяма работа.
Освен това хората много разбират от коли и много сравняват цени. Ама Дачия успява, има сериозен пазарен дял. Нямаше предпоставки Голямата Стена на де успее.
По скоро качеството на производство и маркетинга им куца. Иначе идеята беше добра и както се случва с много добри идеи излезе вместо голяма стена голямо дърво.
Що ти трябва голям джип, като има толкова големи и за да си успешен продукта ти трябва да е поне като техния да не говорим да е по-добър.
Можеше да се таргетират в хибридите, или направо в Ел. автомобилите. И там те да пишат правилата и да задават стандарти...