Литекс Моторс (Great Wall) фалира

Проблема е комплексен. Дължи се на много неща.
Не вярвам че клиент на БМW ще седне в подобно возило.
Таргетирането им е погрешно, по скоро трябваше да се целят в клиентите на Дачия, Шкода, Сеат, и тнт. Макар че Шкода е голяма работа.
Освен това хората много разбират от коли и много сравняват цени. Ама Дачия успява, има сериозен пазарен дял. Нямаше предпоставки Голямата Стена на де успее.
По скоро качеството на производство и маркетинга им куца. Иначе идеята беше добра и както се случва с много добри идеи излезе вместо голяма стена голямо дърво.
Що ти трябва голям джип, като има толкова големи и за да си успешен продукта ти трябва да е поне като техния да не говорим да е по-добър.
Можеше да се таргетират в хибридите, или направо в Ел. автомобилите. И там те да пишат правилата и да задават стандарти...
 
Е, значи работата е била китайобулгар простотия, както винаги, прости сме, и бедни ще си стоим.
 
Кросс сменя колите след гаранция и го боли патока, но не може всички да сме като него!
 
И за мен колата не е от значение, общо взето гледам да я докарам колата да ми е равна на 1-2 месечния ми доход. Не мога да разбера хора, които пестят години да си купят нещо, после секс и правят с колата, не знам...
С колата не правят секс, но в нея доста, ако е по лъскава и привлича пу*аците :)
 
А, кайени има и по 10 000лв, великата гъзария. Аз като избирах миналото лято гледах точно разход, поддръжка....сега с кеф наливам от скъпия бензин и се радвам на возия, щото не съм дал пачка за колата и поддържката и е никаква.
 
Бате, ти къв пример даде с това BMW. :) И аз харесвам 7-мата серия на марката, но BMW на 10 години, не знам. Като знам и как ги карат. Аз съм скромен и не гледам в тия марки. По средата съм някъде. VW, Toyota..... :)
Именно че се предполага, че НЕ ги карат като за последно, защото все пак е по-скъпа кола и си я позволяват хора с повечко възможности и на по-голяма възраст да кажем 30, 35+ годишни като нас. 7цата не е като 3ките, които са мечта на всяко 16 годишно лапе да върти гуми там пред блока. Освен това двигателите на 7ците са корави. Аз винаги съм предпочитал бензиновите над 3000 кубика. Един двигател на 745 бензинов какъв бой трябва да види, че да го окотиш, трудна работа.
 
Не съм убеден, ама айде. Всяка стара кола, особено пък струвала преди 10 г. 100 хиляди ще те фалира за броени месеци. Понеже и аз съм си прост преди да си купя голфа викам, чакай бе, за 30 хиляди вече има кайени, ходих да гледам тва онова. Ама тва са бараки от всякъде - после като видях цените за частите и бегом с 200.
Ти знаеш ли какви са цените за едни накладки само или по окачването :D Страшни са, тва е като на мерцедесите airmatic-a ама по 5, където турбогъзарите без пари гледат да е с пружини мерцедеса или рециклирани да си търсят като клошари :D А пък по мотора нещо ако е, а на кайените няма мотор без проблеми щото като е битурбо са му давали яко газ и сега гъзарите броят по 10-15 бона за ремонта.. Безумие си е премиум кола втора ръка.
Освен кросс друг няма кой да си позволи такива коли във форума дейба :D:D
Ами като не можеш да си позволиш кайен има и други марки и модели. То изобщо няма как да сравняваш класата на кайена с грейт лоу. Всяка кола е различна. Аз близо 10г. карах 190е не съм му сменил и едно болтче. Като изключим разбира се обслужването масла, филтри, ремък.... Преди 2 години си взех друг мерцедес 2005г. след едно нормално стягане на ходовата част до сега не е мръднал. А един грейт лоу след втората година ще има една торба части за смяна.
 
Не съм убеден, ама айде. Всяка стара кола, особено пък струвала преди 10 г. 100 хиляди ще те фалира за броени месеци.
Малко скромни наблюдения от последните години:

Е39 карано 7 години в БГ - консумативи и една водна помпа за около 200 кинта с труда
Е61 карано 5 години в БГ - консумативи, един ринг на задната чистачка и антенен усилвател (слабото място на комбиатата) сумарно под 800 кинта,
Оригинални части и сервиз в дару кар :D

Няколко Пежа 308SW чисто нови от СФА. Дискове на 40 и 60К км, съединител на 60К за почти 1 бон итн

Само дето има един тънък момент. Българина иска БМВ като чисто ново и с всички екстри, ама за 5-6К. Е всеки си избира или горубляне или истинска кола

едва ли ще дам пари за нова кола, но мечтите са хубаво нещо. Скръндза съм яко.
Всеки път като реша да сменям колата, обикалям автосалоните и накрая отивам в Мюнхен за употребявано БМВ,
 
Последно редактирано:
Абе някой тука, правил ли е секс в кола, щото аз по-далече от мачкане на цици не съм стигал, просто е много, много тясно и некомфортно.
 
Малко скромни наблюдения от последните години:

Е39 карано 7 години в БГ - консумативи и една водна помпа за около 200 кинта с труда
Е61 карано 5 години в БГ - консумативи, един ринг на задната чистачка и антенен усилвател (слабото място на комбиатата) сумарно под 800 кинта,
Оригинални части и сервиз в дару кар :D

Няколко Пежа 308SW чисто нови от СФА. Дискове на 40 и 60К км, съединител на 60К за почти 1 бон итн

Само дето има един тънък момент. Българина иска БМВ като чисто ново и с всички екстри, ама за 5-6К. Е всеки си избира или горубляне или истинска кола

Всеки път като реша да сменям колата, обикалям автосалоните и накрая отивам в Мюнхен за употребявано БМВ,
Витае в България един много грешен слух, че на някои марки по-малките, по-евтините автомобили са им по-евтини частите, харчат ти по-малко и са по-евтини като цяло обслужването. Абе хора качествено евтино няма не го ли разбрахте това? Аз съм купувал чисто нови автомобили, сменял съм съединители, вериги и какво ли още не да кажем всяка част на колата съм сменял по няколко пъти за 10 години. Като съм карал 20 годишно БМВ как така нищо не съм му сменял? Имах една е39ка на 400 000 км. Като и отвориха скоростната кутия(автомат) да и сменят маслото беше с оригиналния филтър демек даже не беше сменяно. Маслото ми струваше 150 лв за кутията. А фиата, който съм го купил чисто нов от магазина съм му сменял за 10 години 5 пъти съединител по 600 лв смяната, сменял съм 2 пъти верига и всичко общо взето по ходовата част, охладителна система, помпи и т.н. Единствено двигателя още държи дизел е дюзите му и турбото не съм ги пипал друго всичко не по веднъж. А автомобила е не на 400 000, а на 200 000 км. Кара се по същите пътища, както и БМВ-то и даже се пази повече, защото много се чупи и знам, че всякп чупене ще ми бръкне дълбоко в джоба.
 
Абе някой тука, правил ли е секс в кола, щото аз по-далече от мачкане на цици не съм стигал, просто е много, много тясно и некомфортно.

Що да е тясно. На задните седалки е ОК. Еее, ограничен си в някои неща. Все пак и пространството е ограничено. Но се е случвало. А и е класика. И пак зависи какво караш. В миникупър или смарт трудно, но в някое голямо АУДИ, БМВ, мисля, че няма да имаш проблем.

По въпроса с БМВ-тата - определено всеки гледа да вземе на далавера БМВ. Демек нещо лъскаво и добро за под 15К лева. И да има, но честно казано личи си, че не е стигнал върха. И то много си личи. :)

Имам един приятел, който си взе Х5 за мисля, че беше 23К лева, друг си взе преди две години Пасат 7 за 23К лева също, не че нещо, но просто всеки си решава. Аз лично бих избрал пасата. :) Беше комби, а годината му се сещате, че е много по напред. ;)
 
Не съм убеден, ама айде. Всяка стара кола, особено пък струвала преди 10 г. 100 хиляди ще те фалира за броени месеци. Понеже и аз съм си прост преди да си купя голфа викам, чакай бе, за 30 хиляди вече има кайени, ходих да гледам тва онова. Ама тва са бараки от всякъде - после като видях цените за частите и бегом с 200.
Ти знаеш ли какви са цените за едни накладки само или по окачването :D Страшни са, тва е като на мерцедесите airmatic-a ама по 5, където турбогъзарите без пари гледат да е с пружини мерцедеса или рециклирани да си търсят като клошари :D А пък по мотора нещо ако е, а на кайените няма мотор без проблеми щото като е битурбо са му давали яко газ и сега гъзарите броят по 10-15 бона за ремонта.. Безумие си е премиум кола втора ръка.
Освен кросс друг няма кой да си позволи такива коли във форума дейба :D:D

Ти не караше ли един стар мерцедес ес класа от първите дето само пари лапа и седи в сервиза?

Някой хора си мислят, че като дадът една торба пари(25-30бона) за нова кола нисък клас тойота или пежо и ще забравят къде е сервиза. Да ама не било е така преди има няма 15 години, сега ставаш приятел с приемчиха защотото все за нещо ти се налага да ходиш. Накрая като сложиш соленото каско и пресолените цени на масла и обслужване ебем ти новото. За справка тука някой обясняваше колко били корави 7ците. Чисто нова 7ца G10 за 200 бона, за една година каране е влизала общо 10 пъти!!! в сервиза кеф а :)

Както един колега спомена като знаете къде да гледате ще намеите запазени екземпляри от старите години със сигурност по здрави и луксозни от новите пластмаси, като цената няма как да като в горубляне... Да ама българина като купува кола сортира мобилето по цена... и секи 2ри е резбирач...
 
Последно редактирано:
Отиваш при някой познат с автокъща, казваш му параметрите и да дебне, аз чаках 3 месеца. Накрая получаваш нещо дето е запазено на малко километри, на малко пари и търпението се отплаща.
 
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/30206-hyundai-vdigna-zaplatite-v-chehiia-s-12/

заводът на Hyundai в Ношовице по първоначалния замисъл трябваше да е в България, най-вероятно във Варна. Според запознати корейците рязко са променили плановете си след среща на четири очи с тогавашния министър на икономиката.
 
  • Like
Реакции: KA7
Значи това БМВ сектантите като почнете с митовете и легендите, нямате спирка. БМВ се чупи колкото и всички останали коли от същия клас. С малката разлика, че ремонтите и частите са малко по скъпи.

То всъщност е нормално да се чупят по-малко, нали се карат само 9 месеца в годината:p:)

Знаете ли за какво са нагревателите на задното стъкло на БМВ?
 
Значи това БМВ сектантите като почнете с митовете и легендите, нямате спирка
Е, на мен пък ми е писнало да слушам легенди от хора, които не са се качвали на БМВ да ми обясняват колко му е скъпа поддръжката. Иначе просто стана въпрос за БМВ-та. Може да замениш с Мерседес, ако ти е кеф.

БМВ се чупи колкото и всички останали коли от същия клас
Същият клас е ключовата дума. Ставаше въпрос за нова кошница или запазена кола висок клас (достатъчно политкоректно ли е? :D).
И сам си противоречиш в следващото изречение
БМВ се чупи колкото и всички останали коли от същия клас. С малката разлика, че ремонтите и частите са малко по скъпи.
Ремонта на един мерседс или ауди по-евтин ли е? ;)
 
Не ми се спори, отдавна съм отказал споровете за коли, щото са тъпи и безмислени! Много стереотипи в нишата просто... :) Никога не можеш да убедиш никого в нищо

Като цяло не съм фен на немските марки, защото са надценени много! Иначе и аз съм за стара висок клас, пред нова дачия примерно! Тука няма спор.
 
Не ми се спори, отдавна съм отказал споровете за коли, щото са тъпи и безмислени!
Аз не споря. За всеки влак си има пътници.

Имам си мнение базирано на 20 години опит и сменени не помня вече колко петици, като се почне от E28, та до F11.
Много стереотипи в нишата просто.
Точно това имам предвид. Ако знаеш колко познати, каращи примерно ситроени, редовно ми обясняват, че съм прост и се набутвам със скъпа поддръжка :D
 

Горе